Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2020, 20:14 uur
1-0
Van de soundtrack van Paradise is het nummer This is my heaven erg fraai. Het titelnummer kan mij ook bekoren, maar niet zoveel als Make My World Go Away
Van de soundtrack van Paradise is het nummer This is my heaven erg fraai. Het titelnummer kan mij ook bekoren, maar niet zoveel als Make My World Go Away
0
Denk dat het uiteindelijk weinig zin gehad had spinout; Les de Groot had ook op Don't Cry Daddy gestemd (durf ik wel met zekerheid te zeggen, correct me if I'm wrong Les). Dan was het 5-2 geworden ipv 5-1.
0
3-0
Paradise Hawaiian Style vind ik het slechtste album dat hij ooit heeft opgenomen. Ook zijn album dat ik het laagst gewaardeerd heb; 3*. Kan geen enkel goed nummer op die soundtrack aanwijzen. 1 of 2 matige, that's it.
Make the World Go Away is buitencategorie.
Paradise Hawaiian Style vind ik het slechtste album dat hij ooit heeft opgenomen. Ook zijn album dat ik het laagst gewaardeerd heb; 3*. Kan geen enkel goed nummer op die soundtrack aanwijzen. 1 of 2 matige, that's it.
Make the World Go Away is buitencategorie.
1
geplaatst: 25 juni 2020, 20:21 uur
Heb je de mooie versie van You'll Be Gone van Morrisey al eens gehoord, johan de witt?
2-0
2-0
0
geplaatst: 25 juni 2020, 20:24 uur
spinout schreef:
Heb je de mooie versie van You'll Be Gone van Morrisey al eens gehoord, johan de witt?
2-0
2-0
Zeker, daar opende hij zijn laatste concert dat ik van hem zag ook mee! Misschien heb ik hem daarom ook wel genomineerd

4-1 voor de eer
0
jeb777
geplaatst: 25 juni 2020, 20:29 uur
Deze heb ik weer even voor nodig. Vind ze beide absoluut top.
0
geplaatst: 25 juni 2020, 20:29 uur
1-0
haha, Jeb, jij vond de stem van Johan de Witt zo belachelijk; je hebt 'm gewoon weggelaten
haha, Jeb, jij vond de stem van Johan de Witt zo belachelijk; je hebt 'm gewoon weggelaten

1
jeb777
geplaatst: 25 juni 2020, 20:32 uur
Shaky schreef:
1-0
1-0
Hahaha... sorry Johan.

* denotes required fields.