Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 25 juni 2020, 22:02 uur
Mijn favoriete Sun opname en ook de meest zeldzame en dus waardevolste. Zelfs de masteropname bestaat niet meer. Ook zijn er geen live opnamen van bekend.
0-1
0-1
0
geplaatst: 25 juni 2020, 22:13 uur
spinout schreef:
Mijn favoriete Sun opname en ook de meest zeldzame en dus waardevolste. Zelfs de masteropname bestaat niet meer. Ook zijn er geen live opnamen van bekend.
Hoe is tie dan hier Elvis Presley - Elvis at Sun (2004) en hier Elvis Presley - Sunrise (1999) op terecht gekomen???
1
geplaatst: 25 juni 2020, 22:17 uur
Ze hebben daar het best beschikbare singletje voor gebruikt. Dan valt de geluidskwaliteit toch 100% mee, niet?
0
geplaatst: 25 juni 2020, 22:26 uur
Laatste tien battles van ronde 1 !
119. Return to Sender vs It’s Impossible
119. Return to Sender vs It’s Impossible
0
geplaatst: 26 juni 2020, 06:23 uur
1-1
Bij You gotta stop heeft was Elvis niet samen met de muzikanten. Red West deed de begeleidende zang. Elvis heeft het nummer later ingezongen. I need your love tonight is live opgenomen, zoals Elvis bij Sun gewent was te doen.
Bij You gotta stop heeft was Elvis niet samen met de muzikanten. Red West deed de begeleidende zang. Elvis heeft het nummer later ingezongen. I need your love tonight is live opgenomen, zoals Elvis bij Sun gewent was te doen.
* denotes required fields.