Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
1
geplaatst: 18 maart 2022, 20:53 uur
14. No Mercy - When I Die (53 punten)
Uit de koker van Frank Farian die ons eerder Boney M en Milli Vanilli bracht. Ja, die man kende geen genade (pun intended). No Mercy scoorde 4 hits binnen een jaar en toen was het ook al weer afgelopen. Dit nummer is origineel van the Real Milli Vanilli, maar die hadden er geen succes mee. Het zat die band ook niet mee.
Uit de koker van Frank Farian die ons eerder Boney M en Milli Vanilli bracht. Ja, die man kende geen genade (pun intended). No Mercy scoorde 4 hits binnen een jaar en toen was het ook al weer afgelopen. Dit nummer is origineel van the Real Milli Vanilli, maar die hadden er geen succes mee. Het zat die band ook niet mee.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 20:55 uur
13. *NSYNC - Bye Bye Bye (54 punten)
Nr 1 van: Arno
Ok, hij is te makkelijk, maar hierbij zeggen we Bye Bye Bye tegen *NSYNC, ze doen niet meer mee.
Nr 1 van: Arno
Ok, hij is te makkelijk, maar hierbij zeggen we Bye Bye Bye tegen *NSYNC, ze doen niet meer mee.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 20:59 uur
11. Boyzone - Picture Of You* (70 punten)
Nr 1 van: musicfriek
Wow, een uptempo nummer van Boyzone, verrassend leuk.
Nr 1 van: musicfriek
Wow, een uptempo nummer van Boyzone, verrassend leuk.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 21:05 uur
11. Boyz II Men - End of the Road (70 punten)
Nr 1 van: Superbitch, Simon77
Vernoemd naar een nummer van New Edition, was dit in Amerika de band van de jaren 90. Er zijn maar 3 artiesten die in Amerika in totaal meer weken op nr 1 hebben gestaan dan zij. Wanneer jullie de amusante Netflix-serie This Is Pop hebben gezien, weten jullie al dat ook zij ondertussen in Las Vegas zijn beland, waar ze elke avond voor vrouwen van middelbare leeftijd hun kunsten vertonen. De man met de mooie lage stem doet helaas niet meer mee.
Vernoemd naar een nummer van New Edition, was dit in Amerika de band van de jaren 90. Er zijn maar 3 artiesten die in Amerika in totaal meer weken op nr 1 hebben gestaan dan zij. Wanneer jullie de amusante Netflix-serie This Is Pop hebben gezien, weten jullie al dat ook zij ondertussen in Las Vegas zijn beland, waar ze elke avond voor vrouwen van middelbare leeftijd hun kunsten vertonen. De man met de mooie lage stem doet helaas niet meer mee.
1
geplaatst: 18 maart 2022, 21:06 uur
11. Boyz II Men - End of the Road (70 punten)
0
geplaatst: 18 maart 2022, 21:09 uur
9. Another Level - Freak Me (73 punten)
Ze zijn vooral bekend van deze cover (origineel is van Silk) en daarna was het succes vrij snel over. Ze zijn in 2000 gestopt en wat de band echt bijzonder maakt, is dat ze nooit gereünieerd zijn. Hulde!
Ze zijn vooral bekend van deze cover (origineel is van Silk) en daarna was het succes vrij snel over. Ze zijn in 2000 gestopt en wat de band echt bijzonder maakt, is dat ze nooit gereünieerd zijn. Hulde!
1
geplaatst: 18 maart 2022, 21:14 uur
De subtop zit heel dicht bij elkaar
8. Backstreet Boys - Quit Playing Games (With My Heart)* (75 punten)
7. Backstreet Boys - I Want It That Way (76 punten)
Nr 1 van: Hedser, laxus11, catdog en Jizze
5. Boyzone - No Matter What (77 punten)
Nr 1 van: Gretz, Ast en Shaky
5. Boyz II Men - Motownphilly* (77 punten)
Nr 1 van: vigil, Edgar18 en andré
Deze gedeelde 5de plek vind ik wel een leuke verrassing.
8. Backstreet Boys - Quit Playing Games (With My Heart)* (75 punten)
7. Backstreet Boys - I Want It That Way (76 punten)
Nr 1 van: Hedser, laxus11, catdog en Jizze
5. Boyzone - No Matter What (77 punten)
Nr 1 van: Gretz, Ast en Shaky
5. Boyz II Men - Motownphilly* (77 punten)
Nr 1 van: vigil, Edgar18 en andré
Deze gedeelde 5de plek vind ik wel een leuke verrassing.
2
geplaatst: 18 maart 2022, 21:18 uur
0
geplaatst: 18 maart 2022, 21:56 uur
3. New Kids on the Block – Tonight (86 punten)
Nr 1 van: herman, Bucquoy en motel matches
Hiermee begon het allemaal mee eind jaren 80 . Ontdekt door Maurice Starr die eerder succes had met New Edition (waar Bobby Brown in zat). In 1993 namen ze afscheid van hem en dat betekende ook meteen het einde van hun succes en 2 jaar later stopten ze er mee. Jordan Knight had in 1999 nog een kleine hit met Give it To You en in 2008 volgde de onvermijdelijke reünie . Ze bestaan nog steeds en alle 5 leden doen ook gewoon mee. Dat is best bijzonder in Boybandland. Fijn dat deze charmante Beatles-pastische breed gewaardeerd wordt.
Nr 1 van: herman, Bucquoy en motel matches
Hiermee begon het allemaal mee eind jaren 80 . Ontdekt door Maurice Starr die eerder succes had met New Edition (waar Bobby Brown in zat). In 1993 namen ze afscheid van hem en dat betekende ook meteen het einde van hun succes en 2 jaar later stopten ze er mee. Jordan Knight had in 1999 nog een kleine hit met Give it To You en in 2008 volgde de onvermijdelijke reünie . Ze bestaan nog steeds en alle 5 leden doen ook gewoon mee. Dat is best bijzonder in Boybandland. Fijn dat deze charmante Beatles-pastische breed gewaardeerd wordt.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 21:58 uur
2. Take That - Back for Good (104 punten)
Voor niemand de nr 1, maar wel in 18 van de 24 lijstjes genoemd. Ik was wel verbaasd dat maar 1 nummer van Take That de finale bereikte, want het is toch wel een iconische boyband die de wereld bovendien Robbie Williams schonk. Terechte notering dus voor deze fraaie ballad en ze scoren een pluspunt omdat het nummer door de band (Gary Barlow) zelf geschreven werd.
Voor niemand de nr 1, maar wel in 18 van de 24 lijstjes genoemd. Ik was wel verbaasd dat maar 1 nummer van Take That de finale bereikte, want het is toch wel een iconische boyband die de wereld bovendien Robbie Williams schonk. Terechte notering dus voor deze fraaie ballad en ze scoren een pluspunt omdat het nummer door de band (Gary Barlow) zelf geschreven werd.
4
geplaatst: 18 maart 2022, 22:04 uur
1. Backstreet Boys- Everybody (Backstreet's Back) (120 punten)
Nr 1 van: esteban, 50tracks, stardust_be en dynamo d
Vanaf het begin was wel duidelijk dat dit de nr 1 ging worden. Ze scoorden 4 grotere hits in ons land, maar ik denk dat ook mede dankzij de videoclip deze toch de meest blijvende indruk heeft gemaakt.
Nr 1 van: esteban, 50tracks, stardust_be en dynamo d
Vanaf het begin was wel duidelijk dat dit de nr 1 ging worden. Ze scoorden 4 grotere hits in ons land, maar ik denk dat ook mede dankzij de videoclip deze toch de meest blijvende indruk heeft gemaakt.
3
geplaatst: 18 maart 2022, 22:31 uur
Ik kan me de video niet echt herinneren eigenlijk.
En het nummer vind ik minder leuk dan We've Got It Going On, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik die eerder kende en ik een beetje was afgehaakt met hitparademuziek toen Everybody eenmaal een hit was.
Al met al een leuke editie, grootste ontdekking was voor mij toch wel het nummer van Five dat hier op 4 is geëindigd. Die heb ik destijds niet meer meegekregen. En ook leuk te zien dat ruim de helft van de nummers wel door iemand op 1 is gezet.
En wat New Kids On The Block betreft, die brachten 2 weken geleden nog een single uit samen met Rick Astley, Salt 'n' Pepa en En Vogue. Hoe nostalgisch wil je het hebben?
New Kids On The Block - Bring Back The Time (Ft Salt-N-Pepa, Rick Astley, En Vogue) (Official Video)
En het nummer vind ik minder leuk dan We've Got It Going On, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik die eerder kende en ik een beetje was afgehaakt met hitparademuziek toen Everybody eenmaal een hit was.Al met al een leuke editie, grootste ontdekking was voor mij toch wel het nummer van Five dat hier op 4 is geëindigd. Die heb ik destijds niet meer meegekregen. En ook leuk te zien dat ruim de helft van de nummers wel door iemand op 1 is gezet.
En wat New Kids On The Block betreft, die brachten 2 weken geleden nog een single uit samen met Rick Astley, Salt 'n' Pepa en En Vogue. Hoe nostalgisch wil je het hebben?

New Kids On The Block - Bring Back The Time (Ft Salt-N-Pepa, Rick Astley, En Vogue) (Official Video)
0
geplaatst: 18 maart 2022, 23:07 uur
Ook een erg leuke clip, die bovendien zeer geschikt is voor quizzen met al die verwijzingen.
1
geplaatst: 19 maart 2022, 11:08 uur
Bedankt voor deze leuke editie! Ik had eerlijk gezegd I Want It That Way op 1 verwacht, meende dat dat de grootste Backstreet Boys klassieker was.
0
geplaatst: 19 maart 2022, 22:42 uur
18 maart 2022 - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - dumb_helicopter (Nu Metal)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - dumb_helicopter (Nu Metal)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
9
geplaatst: 19 maart 2022, 23:58 uur
Whoops ik ben echt zo iemand die even getagd moet worden anders vergeet ik dit soort dingen gewoon, dus thanks EttaJamesBrown 
GREATEST HITS OF: FKA twigs
https://media0.giphy.com/media/gicLYmKE5valde4ESE/giphy.gif
Maar een efkieeejtwigsweekje dus aaaahhhhh! Voelt voor mij straks wel als een welkome detox na een weekje aan terrordeadlines. Tegen de tijd dat die van dattum zijn zal ik ook wel wat uitgebreidere stukjes tikken maar nu eventjes snel dit weekje openen zodat geïnteresseerden – en ja, dat zijn jullie vast allemaal wel – zich alvast fijn kunnen inluisteren. Tahliah Barnett zal de komende daagjes heerlijk sensueel onze oorschelp strelen met haar vervreemdende artsyheid, zuchtende synths, terugdraaiende zanglijntjes, koortsdromige hoezen en clips waar ik op dit moment gewoon even geen woorden voor heb zo prachtig. Zwieren, oogjes dicht, af en toe een klein traantje en dan bam daar komt die vloer, oeioeioei ik krijg er nu al weke knietjes van. En dan moeten we nog beginnen.
Geen twigsweek zonder twi(nti)gsliedjes uiteraard dus ik heb even een startlijst gearrangeerd, jawel. We gaan op reis door haar ontwikkeling van introverte artpop naar ehm…. nog altijd heerlijk introverte artpop, maar dan nét een beetje anders want de muis die het rad van haar creatieve brein aandrijft zit zeker niet stil. Spul uit den ouden doosch (lees: 2012) krijgt hier gezelschap van gloedjenieuwe mixtapeshizzle van twee maandjes oud. In elke periode opent ze weer nieuwe portalen naar mijn feelz en ik kan niet wachten om daar weer een weekje bij stil te staan. Dus ja voilà, deze starttwintig heb ik geselecteerd:
Weak Spot (2012)
Ache (2012)
Water Me (2013)
Papi Pacify (2013)
Two Weeks (2014)
Pendulum (2014)
Video Girl (2014)
Give Up (2014)
In Time (2015)
Glass & Patron (2015)
Good to Love (2016)
cellophane (2019)
holy terrain (feat. Future) (2019)
home with you (2019)
sad day (2019)
mary magdalene (2019)
Don’t Judge Me (feat. Headie One & Fred again..) (2021)
tears in the club (feat. The Weeknd) (2021)
meta angel (2022)
oh my love (2022)
spotify:playlist:0iWGOOzOehQ6xfBuiIndcE
Aan jullie de taak om dit lijstje aan te vullen met minimaal vijf, maximaal tien liedjes die jullie graag mee willen nemen naar het verdere verloop van deze week. Deadline ram ik op maandagavond 20:00.
Eventjes sletterig een taglijstje gemaakt van users die haar volgens mij wel tof vinden.
aerobag Arno ArthurDZ AstroStart Ataloona Arrie Choconas Co Jackso Coma Cat Dance Lover Dim Don Cappuccino dumb_helicopter Edgar18 Finidi FlyLo gherdt GrafGantz Grafmat Gretz Gyzzz herman hoi123 hond racisme jassn jeroentjuhh Johnny Marr jordidj1 Joren999 kemm Koenr Mastroianni mauricez Mausie Mjuman mol musicfriek nico1616 niels94 overmars89 Paalhaas PB 82 Ploppesteksel Poek popstranger Sillah sj0n88 Slowgaze Snoeperd starbright boy stardust_be stoepkrijt Superbitch tbouwh Teunnis The Eraser Titmeister TornadoEF5 Marco dB -SprayIt- swoon yeahyeahyeah Zwammer
Sta je hier niet bij en wil je toch meespelen? JAAA DOEN, sorry dat ik je vergeten ben! En vind je haar kut maar wil je toch meespelen? Oei, ja, dat zal ik dan maar tolereren he?
Op naar een fijne week allen

GREATEST HITS OF: FKA twigs
https://media0.giphy.com/media/gicLYmKE5valde4ESE/giphy.gif
Maar een efkieeejtwigsweekje dus aaaahhhhh! Voelt voor mij straks wel als een welkome detox na een weekje aan terrordeadlines. Tegen de tijd dat die van dattum zijn zal ik ook wel wat uitgebreidere stukjes tikken maar nu eventjes snel dit weekje openen zodat geïnteresseerden – en ja, dat zijn jullie vast allemaal wel – zich alvast fijn kunnen inluisteren. Tahliah Barnett zal de komende daagjes heerlijk sensueel onze oorschelp strelen met haar vervreemdende artsyheid, zuchtende synths, terugdraaiende zanglijntjes, koortsdromige hoezen en clips waar ik op dit moment gewoon even geen woorden voor heb zo prachtig. Zwieren, oogjes dicht, af en toe een klein traantje en dan bam daar komt die vloer, oeioeioei ik krijg er nu al weke knietjes van. En dan moeten we nog beginnen.
Geen twigsweek zonder twi(nti)gsliedjes uiteraard dus ik heb even een startlijst gearrangeerd, jawel. We gaan op reis door haar ontwikkeling van introverte artpop naar ehm…. nog altijd heerlijk introverte artpop, maar dan nét een beetje anders want de muis die het rad van haar creatieve brein aandrijft zit zeker niet stil. Spul uit den ouden doosch (lees: 2012) krijgt hier gezelschap van gloedjenieuwe mixtapeshizzle van twee maandjes oud. In elke periode opent ze weer nieuwe portalen naar mijn feelz en ik kan niet wachten om daar weer een weekje bij stil te staan. Dus ja voilà, deze starttwintig heb ik geselecteerd:
Weak Spot (2012)
Ache (2012)
Water Me (2013)
Papi Pacify (2013)
Two Weeks (2014)
Pendulum (2014)
Video Girl (2014)
Give Up (2014)
In Time (2015)
Glass & Patron (2015)
Good to Love (2016)
cellophane (2019)
holy terrain (feat. Future) (2019)
home with you (2019)
sad day (2019)
mary magdalene (2019)
Don’t Judge Me (feat. Headie One & Fred again..) (2021)
tears in the club (feat. The Weeknd) (2021)
meta angel (2022)
oh my love (2022)
spotify:playlist:0iWGOOzOehQ6xfBuiIndcE
Aan jullie de taak om dit lijstje aan te vullen met minimaal vijf, maximaal tien liedjes die jullie graag mee willen nemen naar het verdere verloop van deze week. Deadline ram ik op maandagavond 20:00.
Eventjes sletterig een taglijstje gemaakt van users die haar volgens mij wel tof vinden.
aerobag Arno ArthurDZ AstroStart Ataloona Arrie Choconas Co Jackso Coma Cat Dance Lover Dim Don Cappuccino dumb_helicopter Edgar18 Finidi FlyLo gherdt GrafGantz Grafmat Gretz Gyzzz herman hoi123 hond racisme jassn jeroentjuhh Johnny Marr jordidj1 Joren999 kemm Koenr Mastroianni mauricez Mausie Mjuman mol musicfriek nico1616 niels94 overmars89 Paalhaas PB 82 Ploppesteksel Poek popstranger Sillah sj0n88 Slowgaze Snoeperd starbright boy stardust_be stoepkrijt Superbitch tbouwh Teunnis The Eraser Titmeister TornadoEF5 Marco dB -SprayIt- swoon yeahyeahyeah Zwammer
Sta je hier niet bij en wil je toch meespelen? JAAA DOEN, sorry dat ik je vergeten ben! En vind je haar kut maar wil je toch meespelen? Oei, ja, dat zal ik dan maar tolereren he?
Op naar een fijne week allen

1
geplaatst: 20 maart 2022, 09:31 uur
Van mij mogen deze zes erbij:
Fallen Alien
Figure 8
I'm Your Doll
Kicks
Numbers
Thousand Eyes
Fallen Alien
Figure 8
I'm Your Doll
Kicks
Numbers
Thousand Eyes
0
Boetiek9999
geplaatst: 20 maart 2022, 14:44 uur
Numbers
How's that
Ultraviolet
Closer
Mothercreep
Thank you song
Hide
Which way feat. Dystopia
Thousand eyes
How's that
Ultraviolet
Closer
Mothercreep
Thank you song
Hide
Which way feat. Dystopia
Thousand eyes
0
geplaatst: 20 maart 2022, 14:49 uur
Closer
Darjeeling (Feat. Jorja Smith en Unknown T)
Give Up
Honda (Feat. Pa Salieu)
Hours
Kicks
Lights On
Numbers
Papi Bones (Feat. Shygirl)
Ride the Dragon
Darjeeling (Feat. Jorja Smith en Unknown T)
Give Up
Honda (Feat. Pa Salieu)
Hours
Kicks
Lights On
Numbers
Papi Bones (Feat. Shygirl)
Ride the Dragon
0
geplaatst: 20 maart 2022, 18:54 uur
Ah ik zal proberen meedoen als ik het niet vergeet
Ik nomineer ook:
fallen alien
thousand eyes
Andere nummers ken ik niet voldoende, dus laat ik me graag wat verrassen en hou ik me verder afzijdig van andere nominaties.
Ik nomineer ook:
fallen alien
thousand eyes
Andere nummers ken ik niet voldoende, dus laat ik me graag wat verrassen en hou ik me verder afzijdig van andere nominaties.
0
geplaatst: 21 maart 2022, 12:34 uur
Kan één van de moderators trouwens nog de titel aanpassen? Alvast bedankt! 

0
geplaatst: 21 maart 2022, 17:02 uur
Leuk, een Greatest Hits waar ik iets mee kan.
Ik ben tot de volgende 10 tracks gekomen om toe te voegen:
Breathe
careless
fallen alien
Hide
honda
How's That
jealousy
ride the dragon
thousand eyes
Ultraviolet
Ik ben tot de volgende 10 tracks gekomen om toe te voegen:
Breathe
careless
fallen alien
Hide
honda
How's That
jealousy
ride the dragon
thousand eyes
Ultraviolet
0
geplaatst: 21 maart 2022, 17:07 uur
fallen alien
Figure 8
Hide
Hours
I'm Your Doll
Lights On
mirrored heart
Numbers
thousand eyes
Ultraviolet
Figure 8
Hide
Hours
I'm Your Doll
Lights On
mirrored heart
Numbers
thousand eyes
Ultraviolet
0
geplaatst: 21 maart 2022, 20:02 uur
Ik laat hem nog eventjes een paar uurtjes open in de hoop op misschien nog een paar stemmers. En ik moet nog even wat eten x
0
geplaatst: 21 maart 2022, 20:11 uur
UIteraard ook nog even mijn eigen lijssie
Breathe
Closer
fallen alien
Figure 8
Hide
How's That
Lights On
thousand eyes
Ultraviolet
Wet Wipez
Breathe
Closer
fallen alien
Figure 8
Hide
How's That
Lights On
thousand eyes
Ultraviolet
Wet Wipez
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.