Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 22:48 uur
op 8 dan de hoogs genoteerde nominatie en daarmee (aangezien alle singles automatisch geplaatst waren) ook de hoogste niet-single..
8. Never Recover*
49 punten, 9 lijstjes
album: First Band on the Moon
live muziek op mtv, in 1997 kon dat nog...
8. Never Recover*
49 punten, 9 lijstjes
live muziek op mtv, in 1997 kon dat nog...
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 22:50 uur
Juist door deze regels vind ik het intrigerend:
I've been your mother, I've been your father
Who can ask me for more?
I've been your sister, I've been your mistress
Maybe I was your whore, who can ask me for more
En de mooie, jonge mevrouw Etta kocht dat, draaide dat en lachte schalks (in mijn vertekende herinnering) als dit liedje voorbij kwam.
I've been your mother, I've been your father
Who can ask me for more?
I've been your sister, I've been your mistress
Maybe I was your whore, who can ask me for more
En de mooie, jonge mevrouw Etta kocht dat, draaide dat en lachte schalks (in mijn vertekende herinnering) als dit liedje voorbij kwam.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 22:53 uur
het was voor mij ook een van de kanshebbers vooraf voor mijn nummer 1, beste nummer van First Band... vind ik.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:06 uur
Emmerdale en Life, is de laatste nou een heruitgave van de eerste? Nou nee niet echt, in Zweden was Life gewoon een op zich staand album. Voor Europa is er een alternatieve versie uitgebracht met daarop 3 nummers weggelaten maar 5 nummers van Emmerdale, toegevoegd, deels andere versies.
7. Rise & Shine
52 punten, 7 lijstjes
albums: Emmerdale, Life
charts: uk29
nummer 1 van starbright boy en andré
dis is dus de Life versie
7. Rise & Shine
52 punten, 7 lijstjes
charts: uk29
nummer 1 van starbright boy en andré
dis is dus de Life versie
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:12 uur
Op 6 dan nog een die zowel op Emmerdale als Life staat; in dit geval exact dezelfde versie. Voor Emmerdale is het hierna ook klaar.
Vanaf nu komen de nummers ook in 10 of meer lijstjes voor.
6. Sick& Tired
55 punten - 11 lijstjes
charts: uk34
Dit was de eerste uk-notering voor de band zij het minimaal op 96, als heruitgave haalde het de 34e plaats.
Vanaf nu komen de nummers ook in 10 of meer lijstjes voor.
6. Sick& Tired
55 punten - 11 lijstjes
charts: uk34
Dit was de eerste uk-notering voor de band zij het minimaal op 96, als heruitgave haalde het de 34e plaats.
1
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:13 uur
ranja schreef:
En hoe kunnen we de lijst beter beginnen dan met Starter...
21. Starter
1 punt - 1 lijstje (jawel)
album: Gran Turismo
Toch fijn dat ik Starter van de nul heb kunnen houden En hoe kunnen we de lijst beter beginnen dan met Starter...
21. Starter
1 punt - 1 lijstje (jawel)

0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:19 uur
Slechts 1 nummer van Super Extra Gravity in de finale maar die haalt dan wel de 5e plaats.
5. I Need Some Fine Wine and You, You Need to Be Nicer
57 punten - 10 lijstjes
album: Super Extra Gravity
charts: zwe03 uk59
nummer 1 van: ranja (die mag ik niet taggen)
Een van de 3 top 3-noteringen van de Cardigans in eigen land. Intrigerende titel natuurlijk Toch niet intrigerend genoeg voor de rest van de wereld om ook opgepikt te worden.
5. I Need Some Fine Wine and You, You Need to Be Nicer
57 punten - 10 lijstjes
album: Super Extra Gravity
charts: zwe03 uk59
nummer 1 van: ranja (die mag ik niet taggen)
Een van de 3 top 3-noteringen van de Cardigans in eigen land. Intrigerende titel natuurlijk Toch niet intrigerend genoeg voor de rest van de wereld om ook opgepikt te worden.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:30 uur
Wat was nou vooraf de gedachte favoriet? Ik had zowel voor m'n eigen lijst als voor de eindlijst niet echt een idee. Ja, een paar kanshebbers. Daar hoorde de nummer 4 zeker bij. Gezien het verschil met de nummer 3 was die toch best kansloos uiteindelijk.
4. Lovefool
62 punten - 11 lijstjes
nummer 1 van: Simon77
charts: zwe15 , uk02, nl24
Opvallend dat het in Zweden de hitparade haalde vóór de film en soundtrack en daarna niet opnieuw is uitgebracht. In de rest van de wereld werd het daarna een hit, met meerdere top 10 noteringen in oa Duitsland, Oostenrijk, Canada en in Nieuw Zeeland zelfs nummer 1.
4. Lovefool
62 punten - 11 lijstjes
nummer 1 van: Simon77
charts: zwe15 , uk02, nl24
Opvallend dat het in Zweden de hitparade haalde vóór de film en soundtrack en daarna niet opnieuw is uitgebracht. In de rest van de wereld werd het daarna een hit, met meerdere top 10 noteringen in oa Duitsland, Oostenrijk, Canada en in Nieuw Zeeland zelfs nummer 1.
1
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:36 uur
Een andere van het lijstje favorieten haalt wel de top 3, bij de eerste tussenstand van zo'n 8 lijstjes stond die nog gedeeld eerste maar de laatste lijsten waren deze niet zo gunstig gezind.
3. Carnival
81 punten, 13 lijstjes
album: Life
charts: uk34, nl tip
nummer 1 van: AstroStart, johan de witt, herman
Wie de 90s bewust heeft meegemaakt zal de band met dit nummer hebben leren kennen. Ondanks dat het in Nederland slechts de tipparade haalde werd het toch best vaak gedraaid - in elk geval waar ik zoal kwam. Nederland was naast de UK wel het enige land waar de single iets deed.
3. Carnival
81 punten, 13 lijstjes
album: Life
charts: uk34, nl tip
nummer 1 van: AstroStart, johan de witt, herman
Wie de 90s bewust heeft meegemaakt zal de band met dit nummer hebben leren kennen. Ondanks dat het in Nederland slechts de tipparade haalde werd het toch best vaak gedraaid - in elk geval waar ik zoal kwam. Nederland was naast de UK wel het enige land waar de single iets deed.
2
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:50 uur
Nog een favoriet profiteerde juist van de laatste lijsten en haalt nog de 2e plaats.
2. My Favourite Game
83 punten, 13 lijstjes
charts: zwe03 , uk14, nl14
nummer 1 van: likeahurricane, Superbitch
Zoals Herman al aangaf zijn er meerdere versies van de clip. Het verschil zit allemaal in het eind, waarbij Nina na een crash op 4 verschillende manieren om het leven komt en in de 5e versie helemaal geen crash zit.
2. My Favourite Game
83 punten, 13 lijstjes
charts: zwe03 , uk14, nl14
nummer 1 van: likeahurricane, Superbitch
Zoals Herman al aangaf zijn er meerdere versies van de clip. Het verschil zit allemaal in het eind, waarbij Nina na een crash op 4 verschillende manieren om het leven komt en in de 5e versie helemaal geen crash zit.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:58 uur
ranja schreef:
Door deze tekst moet ik ineens weer aan A Life Less Ordinary denken, waarin ook een fijn Cardigans-nummer zit dat verder niet op een album staat:
War - YouTube
edit: zie nu dat 'ie in de vorige ronde is weggestemd, hij had mijn top 10 wel gehaald.
0
geplaatst: 1 oktober 2021, 23:59 uur
Dan de nummer 1, ik weet niet of ik die zelf bij de favorieten had gezet. De 2, 3, 4 wel ja maar deze? Toch verslaat-ie met groot gemak de rest.
Overigens wist ik niet eens dat deze in Nederland ook de tipparade had gehaald, dat verklaart wel iets. Zo bestaat de top 4 toch uit de enige nummers die in Nederland 'iets' gedaan hebben hitparadegewijs (nou ja ook nog die ene die heel erg weggestemd werd).
1. Erase / Rewind
107 punten, 13 lijstjes
nummer1 van: zaaf, motel matches, Choconas
charts: zwe12, uk07, nl tip
Ook deze video heeft meerdere versies, minder bloederig dan de nummer 2 overigens. Het loopt altijd goed af. De clip bevat verwijzingen naar Star Wars en A Space Odyssey.
Overigens wist ik niet eens dat deze in Nederland ook de tipparade had gehaald, dat verklaart wel iets. Zo bestaat de top 4 toch uit de enige nummers die in Nederland 'iets' gedaan hebben hitparadegewijs (nou ja ook nog die ene die heel erg weggestemd werd).
1. Erase / Rewind
107 punten, 13 lijstjes
nummer1 van: zaaf, motel matches, Choconas
charts: zwe12, uk07, nl tip
Ook deze video heeft meerdere versies, minder bloederig dan de nummer 2 overigens. Het loopt altijd goed af. De clip bevat verwijzingen naar Star Wars en A Space Odyssey.
1
geplaatst: 2 oktober 2021, 00:00 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 00:00 uur
herman schreef:
Door deze tekst moet ik ineens weer aan A Life Less Ordinary denken, waarin ook een fijn Cardigans-nummer zit dat verder niet op een album staat:
War - YouTube
edit: zie nu dat 'ie in de vorige ronde is weggestemd, hij had mijn top 10 wel gehaald.
(quote)
War - YouTube
Klopt, die staat ook op 10 Things I Hate About You, en als demo op Other side of the Moon.
In de spotify lijst had ik ook de link naar 10 Things.. opgenomen.
Ik zie dat ik er zelf ook tegen heb gestemd.... tja teveel goede nummers

1
geplaatst: 2 oktober 2021, 00:06 uur
Nogmaals bedankt voor het meedoen en ik geef het stokje over aan remcodulac die ook zomaar een favoriet van mij gaat behandelen 

1
geplaatst: 2 oktober 2021, 00:10 uur
Dank Ranja! Heb nu wel liever een whisky dan ranja, maar dat terzijde
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 00:10 uur
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: (links graag mee kopiëren)
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de dubbele in 2021 en de GH-finale).
1 oktober - remcodulac (Kristin Hersh solo)
8 oktober - laxus11 (50's Rock 'n Roll)
15 oktober - Gebruiker43757 (Genesis voor 1978)
22 oktober - chevy93 (Coldplay)
29 oktober - dumb_helicopter (Skatepunk/Poppunk)
5 november - Choconas (Angel Olsen)
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - herman (Noord-Afrika)
3 december - motel matches (Jayhawks)
10 december - wendyvortex (Golden Years of Dutch Pop Music)
17 december - Gretz (Jessie Ware)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari 2022 - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari 2022 - Casartelli (Magazine)
28 januari 2022 - luigifort (NNB)
4 februari 2022 - TornadoEF5 (Sweet Trip)
11 februari 2022 - JoaMuse (Wolf Alice)
18 februari 2022 - Brunniepoo (Gillian Welch en Dave Rawlings)
25 februari 2022 - Hedser (Fleetwood Mac)
4 maart 2022 - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
11 maart 2022 - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart 2022 - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - Johnny Marr (Tortoise)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (nnb)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk *Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 Juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022)
ik sta in april nog een keer dus zal mezelf nog niet achteraan toevoegen
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de dubbele in 2021 en de GH-finale).
1 oktober - remcodulac (Kristin Hersh solo)
8 oktober - laxus11 (50's Rock 'n Roll)
15 oktober - Gebruiker43757 (Genesis voor 1978)
22 oktober - chevy93 (Coldplay)
29 oktober - dumb_helicopter (Skatepunk/Poppunk)
5 november - Choconas (Angel Olsen)
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - herman (Noord-Afrika)
3 december - motel matches (Jayhawks)
10 december - wendyvortex (Golden Years of Dutch Pop Music)
17 december - Gretz (Jessie Ware)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari 2022 - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari 2022 - Casartelli (Magazine)
28 januari 2022 - luigifort (NNB)
4 februari 2022 - TornadoEF5 (Sweet Trip)
11 februari 2022 - JoaMuse (Wolf Alice)
18 februari 2022 - Brunniepoo (Gillian Welch en Dave Rawlings)
25 februari 2022 - Hedser (Fleetwood Mac)
4 maart 2022 - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
11 maart 2022 - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart 2022 - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - Johnny Marr (Tortoise)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (nnb)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk *Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 Juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022)
ik sta in april nog een keer dus zal mezelf nog niet achteraan toevoegen
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 01:33 uur
Had wel mee willen spelen met de finale, maar deze week echt te weinig tijd gehad om de albums te beluisteren.
1
geplaatst: 2 oktober 2021, 07:55 uur
Bedankt ranja! Erase / Rewind is een mooie winnaar. Toch nog wel een verrassing, want vooraf zou ik inzetten op My Favorite Game.
1
geplaatst: 2 oktober 2021, 08:05 uur
Bedankt ranja, mooi om Nina en haar band weer eens in het zonnetje te zetten.
1
geplaatst: 2 oktober 2021, 14:54 uur
Dan gaan we nu verder met "Greatest Hits" van Kristin Hersh solo!
Kan brajoapau, Casartelli, cosmic kid, Soledad of wie er tegenwoordig ook een mod mag zijn de topictitel aanpassen?
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.premierguitar.com%2Fartists%2Fkristin-hersh-raw-bones-dressed-in-colors&psig=AOvVaw16OBHLUosKHlRdoAqDQ-Ii&ust=1633263499077000&source=images&cd=vfe&ved=0CAkQjRxqFwoTCLDo_ujaq_MCFQAAAAAdAAAAABAb
Leuk bandje, The Cardigans. Had nog wel willen aanhaken in de finale maar stomweg vergeten (sorry ranja).
En ook een verrassende winnaar met Erase / Rewind. Ik zou mijn geld op de nummer 2 gezet hebben en had de 3 en 4 ook een plaatsje hoger verwacht, maar kennelijk kan er toch een iets minder bekend nummer winnen.
Dat is het enige "vervelende" aan dit topic, dat doorgaans de grootste hits winnen. Dat zou je toch niet verwachten met zo'n topictitel...
Nee, ik moet eigenlijk niet zo zeuren. Als je alle finalisten van de afgelopen jaren eens zou verzamelen, heb je toch een geweldige playlist (note to self).
Maar toch, toen we iets meer dan een jaar geleden de Throwing Muses / Tanya Donelly / Kristin Hersh aflevering speelden, vond ik het wel jammer dat naast het weinig verrassende Your Ghost maar een enkel (echt) solo-nummer van Kristin de finale haalde en slechts op de 17e plaats eindigde.
Uit pure frustratie heb ik me toen maar opgeworpen als leider van een Kristin-solo editie. En nu zit ik dus met de gebakken peren. Want nogmaals refererend aan de topictitel krijg ik een probleem met het maken van de befaamde startlijst. Alleen Your Ghost is technisch gezien een hit. Maar liefst de 25e plek in de top 40 gehaald. Er zijn bands in dit topic waarmee zo'n nummer de startlijst niet eens zou halen.
Aan de andere kant, madame Hersh heeft wel maar liefst tien reguliere albums op deze site staan en ik zou me dus op het aantal stemmen per nummer kunnen baseren voor de startlijst, wat ik aanvankelijke ook gedaan had, maar ook dat houdt niet over gezien het aantal van 1 of 2 voor de toptracks van sommige albums (deels mea culpa trouwens).
Daarom wil ik het voor deze editie eens anders gaan doen en wel met de volgende methode.
Stap 0: Er is geen startlijst.
Stap 1: Vrije nominatieronde. Tot maandag 20:00 uur mag iedereen 1 tot 10 nummers van Kristin noemen waarmee we de finale zouden moeten spelen. Ik moet even de animo afwachten, maar in principe gaan de 10 meestgenoemde nummers meteen door naar de finale.
Stap 2: Geleide nominatieronde. De beste afvallers uit de eerste ronde vormen een lijst van 20, eventueel aangevuld met wat extra nummers, door mij te bepalen (ha!). Tot woensdag 20:00 uur mag iedereen daarvan nog eens 1 tot 10 nummers noemen die naar de finale door zouden moeten. De 10 meestgenoemde nummers in deze stap voegen zich bij de 10 die zich al geplaatst hadden.
Stap 3: Iedereen heeft tot vrijdag 20:00 om de 20 finalisten op de "juiste" volgorde te zetten en dit gaat dan leiden tot de einduitslag.
We spelen deze keer dus geen afvalronde en dat vind ik wel zo fijn want ik kan het nu niet over mijn hart verkrijgen mijn darlings te killen.
Verder behoud ik mij het recht voor om de regels lichtjes aan te passen, maar alleen indien het aantal nominaties in de eerste ronde kleiner of veel groter is dan gedacht. Ik vind het een beetje moeilijk inschatten.
Bij deze zijn de lijnen open voor de eerste nominatieronde. Ik word graag aangenaam verrast
Kan brajoapau, Casartelli, cosmic kid, Soledad of wie er tegenwoordig ook een mod mag zijn de topictitel aanpassen?
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.premierguitar.com%2Fartists%2Fkristin-hersh-raw-bones-dressed-in-colors&psig=AOvVaw16OBHLUosKHlRdoAqDQ-Ii&ust=1633263499077000&source=images&cd=vfe&ved=0CAkQjRxqFwoTCLDo_ujaq_MCFQAAAAAdAAAAABAb
Leuk bandje, The Cardigans. Had nog wel willen aanhaken in de finale maar stomweg vergeten (sorry ranja).
En ook een verrassende winnaar met Erase / Rewind. Ik zou mijn geld op de nummer 2 gezet hebben en had de 3 en 4 ook een plaatsje hoger verwacht, maar kennelijk kan er toch een iets minder bekend nummer winnen.
Dat is het enige "vervelende" aan dit topic, dat doorgaans de grootste hits winnen. Dat zou je toch niet verwachten met zo'n topictitel...
Nee, ik moet eigenlijk niet zo zeuren. Als je alle finalisten van de afgelopen jaren eens zou verzamelen, heb je toch een geweldige playlist (note to self).
Maar toch, toen we iets meer dan een jaar geleden de Throwing Muses / Tanya Donelly / Kristin Hersh aflevering speelden, vond ik het wel jammer dat naast het weinig verrassende Your Ghost maar een enkel (echt) solo-nummer van Kristin de finale haalde en slechts op de 17e plaats eindigde.
Uit pure frustratie heb ik me toen maar opgeworpen als leider van een Kristin-solo editie. En nu zit ik dus met de gebakken peren. Want nogmaals refererend aan de topictitel krijg ik een probleem met het maken van de befaamde startlijst. Alleen Your Ghost is technisch gezien een hit. Maar liefst de 25e plek in de top 40 gehaald. Er zijn bands in dit topic waarmee zo'n nummer de startlijst niet eens zou halen.
Aan de andere kant, madame Hersh heeft wel maar liefst tien reguliere albums op deze site staan en ik zou me dus op het aantal stemmen per nummer kunnen baseren voor de startlijst, wat ik aanvankelijke ook gedaan had, maar ook dat houdt niet over gezien het aantal van 1 of 2 voor de toptracks van sommige albums (deels mea culpa trouwens).
Daarom wil ik het voor deze editie eens anders gaan doen en wel met de volgende methode.
Stap 0: Er is geen startlijst.
Stap 1: Vrije nominatieronde. Tot maandag 20:00 uur mag iedereen 1 tot 10 nummers van Kristin noemen waarmee we de finale zouden moeten spelen. Ik moet even de animo afwachten, maar in principe gaan de 10 meestgenoemde nummers meteen door naar de finale.
Stap 2: Geleide nominatieronde. De beste afvallers uit de eerste ronde vormen een lijst van 20, eventueel aangevuld met wat extra nummers, door mij te bepalen (ha!). Tot woensdag 20:00 uur mag iedereen daarvan nog eens 1 tot 10 nummers noemen die naar de finale door zouden moeten. De 10 meestgenoemde nummers in deze stap voegen zich bij de 10 die zich al geplaatst hadden.
Stap 3: Iedereen heeft tot vrijdag 20:00 om de 20 finalisten op de "juiste" volgorde te zetten en dit gaat dan leiden tot de einduitslag.
We spelen deze keer dus geen afvalronde en dat vind ik wel zo fijn want ik kan het nu niet over mijn hart verkrijgen mijn darlings te killen.
Verder behoud ik mij het recht voor om de regels lichtjes aan te passen, maar alleen indien het aantal nominaties in de eerste ronde kleiner of veel groter is dan gedacht. Ik vind het een beetje moeilijk inschatten.
Bij deze zijn de lijnen open voor de eerste nominatieronde. Ik word graag aangenaam verrast

0
geplaatst: 2 oktober 2021, 14:56 uur
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust, maar ik ben er later pas weer om ze te beantwoorden.
Ga nu eerst op weg naar The Father.
Ga nu eerst op weg naar The Father.
0
geplaatst: 2 oktober 2021, 15:04 uur
Interessante methode
Nadeel kan zijn dat mensen die denken 'ik wacht de finale wel af' niet nomineren en daarmee er nauwelijks 10 winnaars te benoemen zijn. Ik ben wel benieuwd naar de animo.
Ik zat nog even te kijken naar de singles op RYM, dat zijn er meer dan 20 maar daarvan wel 10 uit 2008 dat geeft een beetje vertekend beeld
Mocht het niks worden met de vrije nominaties kun je de 10 tussen 1993 en 2019 zonder 2007 en 2008 eventueel gebruiken.
Overigens werden bij het Throwing Muses toernooi wel heel veel Kristin solo singles genoemd alleen de meeste maar 1 of 2x. Dat schept toch wel verwachtingen voor dit toernooi
Nadeel kan zijn dat mensen die denken 'ik wacht de finale wel af' niet nomineren en daarmee er nauwelijks 10 winnaars te benoemen zijn. Ik ben wel benieuwd naar de animo.
Ik zat nog even te kijken naar de singles op RYM, dat zijn er meer dan 20 maar daarvan wel 10 uit 2008 dat geeft een beetje vertekend beeld
Mocht het niks worden met de vrije nominaties kun je de 10 tussen 1993 en 2019 zonder 2007 en 2008 eventueel gebruiken.Overigens werden bij het Throwing Muses toernooi wel heel veel Kristin solo singles genoemd alleen de meeste maar 1 of 2x. Dat schept toch wel verwachtingen voor dit toernooi

0
geplaatst: 2 oktober 2021, 17:32 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ik heb 1 cd thuis die mijn meisje heerlijk vond. Daarvan 10. Omdat het kan:
Home (3:13)
Like You (3:23)
Aching for You (3:49)
Cold Water Coming (2:42)
Some Catch Flies (3:27)
Stained (3:20) Shake (2:34)
Heaven (2:27)
Gut Pageant (3:26)
Rock Candy Brains (3:50)
Ik heb 1 cd thuis die mijn meisje heerlijk vond. Daarvan 10. Omdat het kan:
Home (3:13)
Like You (3:23)
Aching for You (3:49)
Cold Water Coming (2:42)
Some Catch Flies (3:27)
Stained (3:20) Shake (2:34)
Heaven (2:27)
Gut Pageant (3:26)
Rock Candy Brains (3:50)
Omdat het weer kan
0
geplaatst: 3 oktober 2021, 15:46 uur
10 is best wel weinig als er nog helemaal niks genomineerd is 
A Loon
A Cleaner Light
Clay Feet
Echo
Hope
In Shock
Ruby
Sand
Snake Oil
Wild Vanilla

A Loon
A Cleaner Light
Clay Feet
Echo
Hope
In Shock
Ruby
Sand
Snake Oil
Wild Vanilla
0
geplaatst: 3 oktober 2021, 15:48 uur
Ha, ik ging net ook zoiets zeggen 
En aangezien het wel leuk zijn als er input van meerdere mensen is, gaan we even actie ondernemen. Zelf ben ik niet zo van het spammen, maar als tijdelijke spelleider heb ik toch ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Dus hierbij (met excuses vooraf) even een wild tag-rondje.
2MY andré ArieJan Choconas deric raven dix DjFrankie El Ninjo GrafGantz herman itchy johan de witt Joram jorro Justus18 KeesWB Kronos LucM luigifort Lukas Lying Mouth motel matches niels94 papat Poek raymondkeuters Rudi S shinybeast Simon77 Slowgaze stoepkrijt Strangeways Superbitch Supersid the viking trebremmit vigil wendyvortex wibro yeahyeahyeah
Lieve mensen, wie wil er graag tot maximaal tien nummers nomineren voor deze Kristin Hersh-Greatest Hits?

En aangezien het wel leuk zijn als er input van meerdere mensen is, gaan we even actie ondernemen. Zelf ben ik niet zo van het spammen, maar als tijdelijke spelleider heb ik toch ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Dus hierbij (met excuses vooraf) even een wild tag-rondje.
2MY andré ArieJan Choconas deric raven dix DjFrankie El Ninjo GrafGantz herman itchy johan de witt Joram jorro Justus18 KeesWB Kronos LucM luigifort Lukas Lying Mouth motel matches niels94 papat Poek raymondkeuters Rudi S shinybeast Simon77 Slowgaze stoepkrijt Strangeways Superbitch Supersid the viking trebremmit vigil wendyvortex wibro yeahyeahyeah
Lieve mensen, wie wil er graag tot maximaal tien nummers nomineren voor deze Kristin Hersh-Greatest Hits?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.