Joram
Echte naam: Joram
Woonplaats: België
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 25 februari 2013
Laatste bezoek: vandaag om 12:00 uur
Aantal stemmen: 7569
Gemiddelde: 3,86
Standaardafwijking: 0,53
Aantal berichten: 81
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2
Aantal toevoegingen: 4
Top 10 albums
- 1. John Metcalfe - The Appearance of Colour (2015)
- 2. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 3. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
- 6. Bill Withers - +'Justments (1974)
- 8. Frazey Ford - Indian Ocean (2014)
- 9. Matthew Halsall - Fletcher Moss Park (2012)
- 10. Terry Callier - What Color Is Love (1972)
Top 10 artiesten
- 1. John Metcalfe
- 2. Nick Drake
- 3. Jeff Buckley
- 4. Billy Bragg
- 5. Suzanne Vega
- 6. Bill Evans
- 7. Joan Armatrading
- 8. Vini Reilly
- 9. Terry Callier
- 10. Jan Garbarek
Recente stemmen
- 4,5Billy Bragg - The Million Things That Never Happened (2021) geplaatst: afgelopen zondag om 19:44 uur, stem was: 4,0
- 4,5Billy Bragg - Mr. Love & Justice (2008) geplaatst: afgelopen zondag om 19:44 uur, stem was: 4,0
- 4,5Billy Bragg - Sexuality (1991) geplaatst: afgelopen zondag om 19:43 uur
- 4,5Billy Bragg - She's Got a New Spell (1988) geplaatst: afgelopen zondag om 19:43 uur
- 5,0Billy Bragg - The Peel Sessions (1987) geplaatst: afgelopen zondag om 19:43 uur
- 4,0Kate Nash - Made of Bricks (2007) geplaatst: afgelopen zaterdag om 08:34 uur, stem was: 3,5
- 4,5Charlie Parr - Little Sun (2024) geplaatst: 22 maart, 14:32 uur
- 4,5Tindersticks - No Treasure but Hope (2019) geplaatst: 13 maart, 11:25 uur
- 4,5Stuart A. Staples - Music for Claire Denis' 'High Life' (2019) geplaatst: 13 maart, 11:25 uur
- 3,5The Libertines - Anthems for Doomed Youth (2015) geplaatst: 12 maart, 09:21 uur