Muziek / Muziekgames / Roy Orbison KO
zoeken in:
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 23 juli 2020, 22:04 uur
Dat was het voor de komende 12 uur en Shaky weer gaat loten. 

0
geplaatst: 23 juli 2020, 22:37 uur
Jullie hebben er nog een aardig spannende laatste battle van gemaakt 
Morgenvroeg rond de klok van 10.00 trappen we af met de achtste finales. Dat belooft nu al veel goeds.

Morgenvroeg rond de klok van 10.00 trappen we af met de achtste finales. Dat belooft nu al veel goeds.
0
geplaatst: 24 juli 2020, 10:00 uur
ACHTSTE FINALES - ACHTSTE FINALES
https://images2.persgroep.net/rcs/HYBUOI_IBNK7hQyg-nDte9Xy7EQ/diocontent/42534160/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8
In de vorige ronde zijn al de nodige pareltjes gesneuveld, maar wees er maar zeker van dat het er niet gemakkelijker op wordt. De randomizer is een gevoelloos monster en heeft een aantal battles geproduceerd waar je u tegen zegt.
De platen die nog over zijn:
(All I Can Do Is) Dream You
(I’m a) Southern Man
Blue Angel
Crying
In Dreams
It’s Over
Love Hurts
Mean Woman Blues
Oh, Pretty Woman
Only the Lonely (Know the Way I Feel)
Running Scared
She’s a Mystery to Me
The Comedians
Too Soon to Know
Uptown
You Got It
Nog even de spelregels voor deze ronde:
- Er is een volledig open loting geweest middels een randomizer; er zijn geen beschermde platen.
- Na elke ronde zal ik opnieuw een open loting houden: het is dus niet zo dat de winnaar van battle 1 tegen de winnaar van battle 8 speelt, etc. Nieuwe loting na elke ronde.
- Elke battle zal 1 winnaar kennen die doorgaat naar de volgende ronde.
- In de achtste finale geldt: zodra een plaat 7 stemmen heeft gekregen en er een verschil van minstens 2 stemmen is, wordt de volgende battle geplaatst.
- Iedereen kan de volgende battle plaatsen zodra de vorige voorbij is.
- Wanneer een battle niet tot 7 stemmen voor een plaat komt, geldt de 24 uur regel.
- Wanneer de stand ook na 24 uur nog gelijk is, gaat de plaat die als eerste het hoogst aantal stemmen kreeg door naar de volgende ronde.
https://images2.persgroep.net/rcs/HYBUOI_IBNK7hQyg-nDte9Xy7EQ/diocontent/42534160/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8
In de vorige ronde zijn al de nodige pareltjes gesneuveld, maar wees er maar zeker van dat het er niet gemakkelijker op wordt. De randomizer is een gevoelloos monster en heeft een aantal battles geproduceerd waar je u tegen zegt.
De platen die nog over zijn:
(All I Can Do Is) Dream You
(I’m a) Southern Man
Blue Angel
Crying
In Dreams
It’s Over
Love Hurts
Mean Woman Blues
Oh, Pretty Woman
Only the Lonely (Know the Way I Feel)
Running Scared
She’s a Mystery to Me
The Comedians
Too Soon to Know
Uptown
You Got It
Nog even de spelregels voor deze ronde:
- Er is een volledig open loting geweest middels een randomizer; er zijn geen beschermde platen.
- Na elke ronde zal ik opnieuw een open loting houden: het is dus niet zo dat de winnaar van battle 1 tegen de winnaar van battle 8 speelt, etc. Nieuwe loting na elke ronde.
- Elke battle zal 1 winnaar kennen die doorgaat naar de volgende ronde.
- In de achtste finale geldt: zodra een plaat 7 stemmen heeft gekregen en er een verschil van minstens 2 stemmen is, wordt de volgende battle geplaatst.
- Iedereen kan de volgende battle plaatsen zodra de vorige voorbij is.
- Wanneer een battle niet tot 7 stemmen voor een plaat komt, geldt de 24 uur regel.
- Wanneer de stand ook na 24 uur nog gelijk is, gaat de plaat die als eerste het hoogst aantal stemmen kreeg door naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 24 juli 2020, 10:01 uur
Achtste finale
De battles:
1. (All I Can Do Is) Dream You vs Love Hurts
2. Blue Angel vs Uptown
3. (I’m a) Southern Man vs You Got It
4. Only the Lonely (Know the Way I Feel) vs She’s a Mystery to Me
5. Too Soon to Know vs Mean Woman Blues
6. The Comedians vs In Dreams
7. Oh, Pretty Woman vs Crying
8. It’s Over vs Running Scared