MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance Meter

zoeken in:
9,2

De videoclip voor dit nummer vind ik nog steeds erg gaaf.
YouTube - Fatboy Slim - Right Here Right Now

Titmeister schreef:
Nooit zo veel met Fatboy Slim gehad, matige livesets en een aantal hele irritante nummers. Dit is wel een van zijn betere nummers.

6,5

Sluit me hier bij aan.

7

Ponty Mython
Best okee, al was Fatboy Slim me altijd wat te jolig vergeleken met bv The Chemical Brothers, The Prodigy en The Crystal Method. De Freemasons Remix is misschien nog wel wat beter. 7.5/10

Faithless - Salva Mea: 7,5
Nooit fan geweest van Faithless. Net wat te plat. De Aldi-versie van Underworld. En dat smaakt nog steeds lekker hoor. Zeker Salva Mea heeft meerdere momenten die me aanstaan. Maar voor een hoger cijfer moeten we naar een betere winkel.

Villalobos - Dexter: 10
Beste dancenummer ooit. Heerlijk donker.

Fatboy Slim - Right Here, Right Now: 8,5
Voor Fatboy Slim heb ik wel altijd een zwak gehad. Al sinds FIFA 99.

Wordt weer eens tijd voor iets heel anders.

27.

Galaxy 2 Galaxy - Hi-Tech jazz (1993)

En hier de Live versie
Hi-Tech Jazz

Ponty Mython
Chill nummer. 8.5/10

Ricardo Villalobos - 8
Lekker spacey nummer. Komt waarschijnlijk nog beter tot zijn recht als je net zo waus als Ricardo zelf bent.

Fatboy Slim - 7,5
Classic die nog steeds bevalt.

Galaxy 2 Galaxy - 7
Luistert wel lekker weg, maar niet meer dan dat.

Ricardo Villalobos 6,2
Fatboy Slim 6

Galaxy 7,5

Fatboy 7

Ik vind Hi-Tech Jazz wel net wat te flauw smaken tegenover mijn persoonlijke favorieten van UR.

Nog steeds best wel briljant, daar niet van.

7,3

7

Fatboy: 6,5

Ric nog een 8
Deze een 7,5

Niet vervelend.

6,2

Nu iets uit Zweden en wel van The Field.

Over het album "From Here We Go Sublime" schreef ik o.a.

Ik heb dit album vandaag beluisterd op mijn MP3 speler tijdens een trainingswandeling voor de Nijmeegse 4-Daagse. Vooral het 10 minuten durende "The Deal" klonk zeer tof. Ik ging er zelfs sneller van lopen. De rest van dit sfeervolle album klonk ook zonder meer erg goed. Aangename muziek dus dit album van The Field. Ook de opvolger mag er wezen trouwens, hoewel iets minder goed dan dit album.

edit: In het gelijknamige nummer van dit album hoor ik iets van de bekende doo-whop song I Only Have Eyes for You van The Flamingos uit 1959.

28.

The Field - Over the Ice (2007)

Tijd niet gehoord!

8,6

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.