Muziek / Muziekgames / Dance Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2020, 08:22 uur
9,2
De videoclip voor dit nummer vind ik nog steeds erg gaaf.
YouTube - Fatboy Slim - Right Here Right Now
De videoclip voor dit nummer vind ik nog steeds erg gaaf.
YouTube - Fatboy Slim - Right Here Right Now
0
geplaatst: 26 oktober 2020, 09:06 uur
Titmeister schreef:
Nooit zo veel met Fatboy Slim gehad, matige livesets en een aantal hele irritante nummers. Dit is wel een van zijn betere nummers.
6,5
Nooit zo veel met Fatboy Slim gehad, matige livesets en een aantal hele irritante nummers. Dit is wel een van zijn betere nummers.
6,5
Sluit me hier bij aan.
7
0
Ponty Mython
geplaatst: 26 oktober 2020, 18:48 uur
Best okee, al was Fatboy Slim me altijd wat te jolig vergeleken met bv The Chemical Brothers, The Prodigy en The Crystal Method. De Freemasons Remix is misschien nog wel wat beter. 7.5/10
0
geplaatst: 27 oktober 2020, 17:05 uur
Faithless - Salva Mea: 7,5
Nooit fan geweest van Faithless. Net wat te plat. De Aldi-versie van Underworld. En dat smaakt nog steeds lekker hoor. Zeker Salva Mea heeft meerdere momenten die me aanstaan. Maar voor een hoger cijfer moeten we naar een betere winkel.
Villalobos - Dexter: 10
Beste dancenummer ooit. Heerlijk donker.
Fatboy Slim - Right Here, Right Now: 8,5
Voor Fatboy Slim heb ik wel altijd een zwak gehad. Al sinds FIFA 99.
Nooit fan geweest van Faithless. Net wat te plat. De Aldi-versie van Underworld. En dat smaakt nog steeds lekker hoor. Zeker Salva Mea heeft meerdere momenten die me aanstaan. Maar voor een hoger cijfer moeten we naar een betere winkel.
Villalobos - Dexter: 10
Beste dancenummer ooit. Heerlijk donker.
Fatboy Slim - Right Here, Right Now: 8,5
Voor Fatboy Slim heb ik wel altijd een zwak gehad. Al sinds FIFA 99.
0
geplaatst: 27 oktober 2020, 19:36 uur
Wordt weer eens tijd voor iets heel anders.
27.
Galaxy 2 Galaxy - Hi-Tech jazz (1993)
En hier de Live versie
Hi-Tech Jazz
27.
Galaxy 2 Galaxy - Hi-Tech jazz (1993)
En hier de Live versie
Hi-Tech Jazz
0
geplaatst: 27 oktober 2020, 20:58 uur
Ricardo Villalobos - 8
Lekker spacey nummer. Komt waarschijnlijk nog beter tot zijn recht als je net zo waus als Ricardo zelf bent.
Fatboy Slim - 7,5
Classic die nog steeds bevalt.
Galaxy 2 Galaxy - 7
Luistert wel lekker weg, maar niet meer dan dat.
Lekker spacey nummer. Komt waarschijnlijk nog beter tot zijn recht als je net zo waus als Ricardo zelf bent.
Fatboy Slim - 7,5
Classic die nog steeds bevalt.
Galaxy 2 Galaxy - 7
Luistert wel lekker weg, maar niet meer dan dat.
0
geplaatst: 28 oktober 2020, 16:31 uur
Ik vind Hi-Tech Jazz wel net wat te flauw smaken tegenover mijn persoonlijke favorieten van UR.
Nog steeds best wel briljant, daar niet van.
7,3
Nog steeds best wel briljant, daar niet van.
7,3
0
geplaatst: 29 oktober 2020, 20:39 uur
Nu iets uit Zweden en wel van The Field.
Over het album "From Here We Go Sublime" schreef ik o.a.
Ik heb dit album vandaag beluisterd op mijn MP3 speler tijdens een trainingswandeling voor de Nijmeegse 4-Daagse. Vooral het 10 minuten durende "The Deal" klonk zeer tof. Ik ging er zelfs sneller van lopen. De rest van dit sfeervolle album klonk ook zonder meer erg goed. Aangename muziek dus dit album van The Field. Ook de opvolger mag er wezen trouwens, hoewel iets minder goed dan dit album.
edit: In het gelijknamige nummer van dit album hoor ik iets van de bekende doo-whop song I Only Have Eyes for You van The Flamingos uit 1959.
28.
The Field - Over the Ice (2007)
Over het album "From Here We Go Sublime" schreef ik o.a.
Ik heb dit album vandaag beluisterd op mijn MP3 speler tijdens een trainingswandeling voor de Nijmeegse 4-Daagse. Vooral het 10 minuten durende "The Deal" klonk zeer tof. Ik ging er zelfs sneller van lopen. De rest van dit sfeervolle album klonk ook zonder meer erg goed. Aangename muziek dus dit album van The Field. Ook de opvolger mag er wezen trouwens, hoewel iets minder goed dan dit album.
edit: In het gelijknamige nummer van dit album hoor ik iets van de bekende doo-whop song I Only Have Eyes for You van The Flamingos uit 1959.
28.
The Field - Over the Ice (2007)
* denotes required fields.