Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2021, 13:37 uur
Shadow On the Barley: 7,4
Echt een lekker nummer. Jammer dat ie niet helemaal uitgewerkt was. Een lichtelijk abrupt einde.
The Wound: 7,6
Incommunicado: 7
Ik vind het wel een prima song, maar ook niet meer dan dat. De meeste nummers op Cluthcing At Straws vind ik beter.
Say the Word: 4,5
Saai, en de herhaling gaat me best tegenstaan op den duur.
Separated Out: 6,4
Echt een lekker nummer. Jammer dat ie niet helemaal uitgewerkt was. Een lichtelijk abrupt einde.
The Wound: 7,6
Incommunicado: 7
Ik vind het wel een prima song, maar ook niet meer dan dat. De meeste nummers op Cluthcing At Straws vind ik beter.
Say the Word: 4,5
Saai, en de herhaling gaat me best tegenstaan op den duur.
0
geplaatst: 14 mei 2021, 19:44 uur
The Wound: 6,8
Incommunicado: 7,2
Say the Word: 5,5
Incommunicado: 7,2
Say the Word: 5,5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2021, 23:25 uur
Wist je dat dit nummer zich uitstekend leent om live een paar Led Zeppelinklassiekers in te weven? Enfin, dit is bij herbeluistering eigenlijk helemaal niet zo'n slechte aflevering van Steve Hogarths Obligate Rockers.
7,3
7,3
0
geplaatst: 15 mei 2021, 13:05 uur
Daar liep ik al een tijdje op te wachten. Ik hou t verder niet bij dus ik weet ook niet precies welke er nog komen (Script, Only Unforgivable Thing, Beyond You , King of Sunset Town, Waiing to Happen bv gok ik zo uit mijn hoofd)...
Maar goed Powerrrrr dus. Ik denk dat dit het nummer is van Marillion wat ik t meest gehoord heb het afgelopen jaar (Ik gok een keer of 60). Althans sinds juli toen ik die 150 officiële download kocht. Een groot gedeelte is vanaf de Sounds tour en of het nou reguliere tours zijn, festivals of kerstshows Power staat denk ik op 95% van de setlisten. En dat is op zich helemaal niet vervelend hoor. Het is echt niet het beste nummer van de band maar ik word er altijd vrolijk van en het verveelt nooit.
Een mooie 8 derhalve
8
Maar goed Powerrrrr dus. Ik denk dat dit het nummer is van Marillion wat ik t meest gehoord heb het afgelopen jaar (Ik gok een keer of 60). Althans sinds juli toen ik die 150 officiële download kocht. Een groot gedeelte is vanaf de Sounds tour en of het nou reguliere tours zijn, festivals of kerstshows Power staat denk ik op 95% van de setlisten. En dat is op zich helemaal niet vervelend hoor. Het is echt niet het beste nummer van de band maar ik word er altijd vrolijk van en het verveelt nooit.
Een mooie 8 derhalve
8
1
geplaatst: 15 mei 2021, 14:11 uur
Ik vind dit nummer steeds mooier worden; vooral ook door de zeer emotionele uitvoering door H op A Sunday Night above the rain. Hij brengt het nummer dat met zoveel emotie; heel aangrijpend om te zien.
Favoriete stuk tekst is dit voor mij:
The way I love you
It's something you don't understand
The way I love you
Took more than I could imagine, even now
You never knew power
All the time you felt so strong
Power: 9,8
Favoriete stuk tekst is dit voor mij:
The way I love you
It's something you don't understand
The way I love you
Took more than I could imagine, even now
You never knew power
All the time you felt so strong
Power: 9,8

1
geplaatst: 15 mei 2021, 15:46 uur
vigil schreef:
Daar liep ik al een tijdje op te wachten. Ik hou t verder niet bij dus ik weet ook niet precies welke er nog komen (Script, Only Unforgivable Thing, Beyond You , King of Sunset Town, Waiing to Happen bv gok ik zo uit mijn hoofd)...
Bijna goed Daar liep ik al een tijdje op te wachten. Ik hou t verder niet bij dus ik weet ook niet precies welke er nog komen (Script, Only Unforgivable Thing, Beyond You , King of Sunset Town, Waiing to Happen bv gok ik zo uit mijn hoofd)...

Power: 8,0
0
geplaatst: 15 mei 2021, 15:55 uur
vigil schreef:
Alleen Script en OUT komen nog langs; de rest is al geweest.
Mocht je die andere nummers gemist hebben en er nog nog niet op gestemd hebben kun je dat uiteraard alsnog doen!
3
geplaatst: 15 mei 2021, 16:03 uur
Soms heb ik dat ook hoor, dat ik het niet goed meer bij hou. Kocht een tijdje geleden de geremasterde versie van The Thieving Magpie in de veronderstelling dat ik 'm niet had. Had het in het verleden al een paar keer gehoord bij een Marillion liefhebbende kennis van mij, dacht ik.
Maar zat een paar weken terug m'n cd collectie eens door te spitten en toen bleek ik zelf de dubbeldikke uitvoering in bezit te hebben. Heb deze op de faceboek groep van dorpsgenoten gezet en de directrice van de lagere school was de "winnaar". Op voorwaarde dat ze het tijdens de muziekles gaat gebruiken. Ach ja, je probeert die kinderen wat bij te brengen zo af en toe. De vraag is nu alleen nog in welke context ze dat gaat doen
Maar zat een paar weken terug m'n cd collectie eens door te spitten en toen bleek ik zelf de dubbeldikke uitvoering in bezit te hebben. Heb deze op de faceboek groep van dorpsgenoten gezet en de directrice van de lagere school was de "winnaar". Op voorwaarde dat ze het tijdens de muziekles gaat gebruiken. Ach ja, je probeert die kinderen wat bij te brengen zo af en toe. De vraag is nu alleen nog in welke context ze dat gaat doen

0
geplaatst: 15 mei 2021, 17:56 uur
Bravejester schreef:
Mocht je die andere nummers gemist hebben en er nog nog niet op gestemd hebben kun je dat uiteraard alsnog doen!
(quote)
Ik geloof niet dat ik iets gemist heb dus het ligt aan mijn oude dag

* denotes required fields.