Muziek / Muziekgames / Bob Dylan Meter.
zoeken in:
1
geplaatst: 24 maart 2021, 21:48 uur
Rufus schreef:
Down to the Wire: 9
Down to the Wire: 9
Nu breng je mij ook in verwarring, ik moest twee keer terugbladeren voordat ik zeker wist dat ik in het goede topic zat.

'The Times They are A-changing' Tja veel iconischer wordt het niet natuurlijk. 9,3
0
geplaatst: 25 maart 2021, 20:52 uur
Cijfer wel goed, verkeerde naam.
The Times They Are Changing - Bob Dylan : 9
The Times They Are Changing - Bob Dylan : 9
0
geplaatst: 31 maart 2021, 09:09 uur
In 1989 nam Dylan onder productionele leiding van Daniel Lanois het album Oh Mercy op. En met dit album herstelde Dylan commercieel na enkele flops en ook kon dit album weer op goedkeuring rekenen door de pers en ook door vele Dylan volgelingen. En we kunnen nu de track, Man In The Long Black Coat, beoordelen in deze Meter.
37. Man In The Long Black Coat - Bob Dylan (1989)
37. Man In The Long Black Coat - Bob Dylan (1989)
0
geplaatst: 31 maart 2021, 20:37 uur
Man in the Long Black Coat: Goed nummer, geweldig geproduceerd ook (niet altijd vanzelfsprekend bij Dylan). 8,2
0
geplaatst: 31 maart 2021, 21:10 uur
Mooi, sfeervol, wat sinister nummer van Dylan. Ik heb een sterk vermoeden dat Joe Henry hier heel goed naar geluisterd heeft.
9
9
0
geplaatst: 1 april 2021, 09:14 uur
Ik moest zelf The Times They Are A Changing beoordelen, bij deze; 8,2
Man In The Long Black Coat - 9
Man In The Long Black Coat - 9
0
geplaatst: 1 april 2021, 09:24 uur
Slechts 4 maanden na het teleurstellende album, Self Portrait, bracht Dylan in 1970 het album New Morning uit. De openingstrack, If Not For You, zou enkele maanden later ook opgenomen worden door George Harrison voor het album, All Things Must Pass. En Olivia Newton- John zou er in 1971 een grote hit mee scoren. Overigens speelde Harrison ook een mopje gitaar mee op een van de take's van If Not For You, en deze versie is te horen op The Bootleg Serie's Vol.1-3.
Maar ter beoordeling voor vandaag is het gewoon de versie van het album, New Morning.
38. If Not For You - Bob Dylan (1970)
Maar ter beoordeling voor vandaag is het gewoon de versie van het album, New Morning.
38. If Not For You - Bob Dylan (1970)
* denotes required fields.