Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2025, 13:06 uur
voskat schreef:
Ik heb de hele week al Club Tropicana in mijn hoofd.
Ik heb de hele week al Club Tropicana in mijn hoofd.
Ik niet, ik moet helaas wel de drankjes betalen.
0
geplaatst: 10 december 2025, 11:17 uur
Helaas, af. Met dank aan de radio van de aannemer, precies op het moment dat ik een boxje van beneden was gaan halen om eigen muziek op te zetten - mede om dit te voorkomen 

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2025, 11:29 uur
Titmeister schreef:
Helaas, af. Met dank aan de radio van de aannemer, precies op het moment dat ik een boxje van beneden was gaan halen om eigen muziek op te zetten - mede om dit te voorkomen
Wat jammer zeg. Wat een rotaannemer.

2
geplaatst: 10 december 2025, 13:36 uur
GrafGantz schreef:
Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!
Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!
Nog altijd in the game, en collega met de radio is vandaag voor een spoedklus naar Vlissingen afgereisd. Dus ook vandaag nog veilig, tenzij de supermarkt later vanmiddag nog roet in het eten gaat gooien. In het zicht van dit spel zou AI-muziek in de supermarkt toch niet zo'n gek idee zijn

0
geplaatst: 14 december 2025, 11:59 uur
Gistermiddag in de Albert Heijn kwam, toch nog onverwacht, de genadeklap. 

0
geplaatst: 14 december 2025, 16:49 uur
StupidOnHeavenHill bezoekt ook eens een lokale kerstmarkt... 

0
geplaatst: 15 december 2025, 14:25 uur
GrafGantz schreef:
Vandaag voorlopig enkel de hit van Mariah langs horen komen, doe zo voort 538!
0
geplaatst: 15 december 2025, 15:24 uur
Verbazingwekkend genoeg een heel weekend aan verjaardagsborrels & kerstmarkten overleefd. Wel 2 gezapige moderne covers gehoord, Mariah en Ariana kwamen ook vaak langs.
0
geplaatst: 15 december 2025, 22:23 uur
Nou ja, ik was gisteren natuurlijk al af dankzij mijn zoon die zijn moeder wilde pesten.
0
geplaatst: 16 december 2025, 11:26 uur
Ik ben nog niet af, maar nu bij kerstontbijt op werk. Mogelijk ben ik zo terug 

1
geplaatst: 18 december 2025, 11:13 uur
Begin ondertussen toch wel te missen dat ik niet naar m'n favoriete kerstnummer aller tijden kan luisteren. Mocht ik dit weekend nog altijd niet af zijn ga ik het voor gezien houden en de feestdagen vieren met een YouTube video met 1 uur lang Last Christmas, oftewel 15x achter elkaar 

0
geplaatst: 18 december 2025, 11:19 uur
Dit jaar de 11e doodgegaan in de Appie.
1 keer Whamageddon gewonnen in al die jaren, in 2019. Sindsdien nooit meer in de buurt gekomen.
1 keer Whamageddon gewonnen in al die jaren, in 2019. Sindsdien nooit meer in de buurt gekomen.
1
geplaatst: 18 december 2025, 13:26 uur
Verrassend genoeg leef ik nog, ondanks het kerstontbijt, een bezoek aan de AH en een schoonmoeder die Skyradio op had staan. Daarmee heb ik verder wel genoeg kerstmuziek voor de komende 25 jaar gehad echter.
4
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2025, 17:21 uur
Vorig jaar ontkomen maar dit jaar heb ik mezelf af laten gaan met mijn random kerstplaylist van 2281 tracks.
https://i.vgy.me/kmW2X9.png
https://i.vgy.me/wpCdyt.png
https://i.vgy.me/kmW2X9.png
https://i.vgy.me/wpCdyt.png
0
geplaatst: 18 december 2025, 17:44 uur
Net nog even teruggezocht in dit topic, en m'n record stond tot nog toe op 18-12 om iets na 17:00 uur. Nu dus beste score ooit voor mij, al doe ik nog maar 5 jaar mee met deze onzin 

2
geplaatst: 20 december 2025, 16:24 uur
Af, en niet eens uit eigen beweging. Playlist met alleen maar hele oude kerstliedjes, en toen die afgelopen was vond YouTube het een goed idee om uit eigen beweging verder te gaan met Last Christmas.
0
geplaatst: 20 december 2025, 21:08 uur
Ik heb 'm nog niet gehoord maar als het een Chris Reageddon was geweest was ik deze week al tien keer af geweest want die komt momenteel echt ontiegelijk vaak voorbij. Vandaag zelfs twee keer tijdens Winter Welvaart in Groningen.
Jongste zoon probeert uit alle macht McCartney's Wonderful Christmas Time te ontwijken.
Jongste zoon probeert uit alle macht McCartney's Wonderful Christmas Time te ontwijken.
1
geplaatst: 20 december 2025, 21:37 uur
nlkink schreef:
Ha, die speelde YouTube vanmiddag af direct na Last Christmas.
0
geplaatst: 24 december 2025, 09:58 uur
Misschien ben ik af.. Eergisteren een snippet gehoord op Radio 10 bij de schoonouders. Maar volgens mij was het een mashup, die tellen niet toch?
0
geplaatst: 24 december 2025, 10:16 uur
Joren999 schreef:
Misschien ben ik af.. Eergisteren een snippet gehoord op Radio 10 bij de schoonouders. Maar volgens mij was het een mashup, die tellen niet toch?
Ik denk dat volgens regel 3 dat niet telt ja.
1
geplaatst: 24 december 2025, 10:22 uur
Joren999 schreef:
Moet je even polsen bij de expert ter zake, ons aller GrafGantz.
2
geplaatst: 24 december 2025, 23:58 uur
Yes, overleefd dit jaar
Met dank aan een stomme werkgever en een winterdag sowieso
Met dank aan een stomme werkgever en een winterdag sowieso
1
geplaatst: 30 december 2025, 10:28 uur
Ik realiseer me nu pas dat het gelukt is, voor het eerst, en eigenlijk zonder moeite. Hoogtepunt van het jaar.
* denotes required fields.