MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Setlist van de kerstborrelcoverband meenemen

Onweerwolf
123poetertjes schreef:
Setlist van de kerstborrelcoverband meenemen

Toegestaan als je het op setlist.fm plaatst.

Gretz?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Toegestaan als je het op setlist.fm plaatst.

Gretz?

Ja, ga ik nog wel even doen op een later moment

Casartelli (moderator)
Vooropgesteld dat de coverband niet enorm ondermaats presteerde, zou ik die band echt honderd keer inruilen voor die 'dj' op mijn werk-kerstfeest...

Voor de mensen die toch al af zijn, dit is wel een aanrader: WHAM! The Story of Last Christmas | NPO Start

Onweerwolf
Nou, mijn Kerstplaylist ten spijt; gisteren in de kleedkamer van de sauna...

Er waren veel mensen dus ik kon het niet goed horen en dacht eerst dat het wellicht een cover was maar bij het terug aankleden stond 'ie weer aan en toen was het onmiskenbaar Wh*m!

Close, but no dice.

Zijn er überhaupt mensen die het hebben gehaald?

Ik heb het wel vaker niet gehaald, maar het nummer nog nooit zo vaak gehoord als deze decembermaand. Gisteren in een meubelzaak ook weer, dat was al de 12e keer ofzo. Het lijkt wel een breed complot tegen Whamageddon

Still alive

GrafGantz schreef:
We mogen al bijna weer!

(afbeelding)

Zijn we al begonnen? Want dan ben ik al af.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Zijn we al begonnen? Want dan ben ik al af.

De spelregels zijn heel simpel: probeer in december te vermijden Last Christmas van Wham! te horen.

GrafGantz schreef:
(quote)

(quote)

Ooooh its on...

GrafGantz schreef:
We mogen al bijna weer!

Wanneer eens Mariahgeddon ipv Whamageddon?

Het is nog maar een dag na pakjesavond en ik ben al af. Curse you, Jeroen van Inkel!

Ik ben af.

Ik leef nog!

Dat gaat snel zo! Ik ben ook nog in leven (mijn tandarts stelde me gerust: "Ik heb Radio 10 opstaan, maar daar gebeurt dit niet hoor.").

Voor mensen die, zoals ik, gebruik maken van een gratis account bij Spotify en dus reclameblokken moeten ondergaan: uitkijken geblazen.

Ik ben af sinds gisteren, speelde in het restaurant waar ik heb geluncht met mijn vrouw Denk de eerste keer dat ik zo vroeg af ben.

Ik ging dus af door een video waarin het nummer speelde. Ik had het niet eens door totdat iemand in de comments het over Whamageddon had.

chevy93 schreef:
Ik ging dus af door een video waarin het nummer speelde. Ik had het niet eens door totdat iemand in de comments het over Whamageddon had.

Jammer joh

jordidj1 schreef:
(quote)

Jammer joh
kom chat x

chevy93 schreef:
(quote)
kom chat x

Na de race

EvilDrSmith schreef:
Voor mensen die, zoals ik, gebruik maken van een gratis account bij Spotify en dus reclameblokken moeten ondergaan: uitkijken geblazen.

Een maandje betaald abonnement lijkt me dan geen overbodige luxe

Eerste week overleefd, inclusief vanmiddag in de stad terwijl de hele kerst-santenkraam alweer uitgestald was. Donderdag volgt de eerste echte test: kerstfeest van werk. Nu zit de dj in mijn team, dus wellicht heb ik wat pressiemiddel

Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!

GrafGantz schreef:
Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!

Ik neem aan dat je je vrouw de toegang tot de radio preventief hebt ontzegd

Titmeister schreef:
(quote)

Ik neem aan dat je je vrouw de toegang tot de radio preventief hebt ontzegd

Die zit tot nader order opgesloten in de kelder.

Ik heb de hele week al Club Tropicana in mijn hoofd.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:42 uur

geplaatst: vandaag om 21:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.