Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2024, 00:04 uur
Toegestaan als je het op setlist.fm plaatst.
Gretz?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 december 2024, 09:23 uur
Vooropgesteld dat de coverband niet enorm ondermaats presteerde, zou ik die band echt honderd keer inruilen voor die 'dj' op mijn werk-kerstfeest...
3
geplaatst: 21 december 2024, 10:45 uur
Voor de mensen die toch al af zijn, dit is wel een aanrader: WHAM! The Story of Last Christmas | NPO Start
1
Onweerwolf
geplaatst: 22 december 2024, 13:43 uur
Nou, mijn Kerstplaylist ten spijt; gisteren in de kleedkamer van de sauna... 
Er waren veel mensen dus ik kon het niet goed horen en dacht eerst dat het wellicht een cover was maar bij het terug aankleden stond 'ie weer aan en toen was het onmiskenbaar Wh*m!
Close, but no dice.

Er waren veel mensen dus ik kon het niet goed horen en dacht eerst dat het wellicht een cover was maar bij het terug aankleden stond 'ie weer aan en toen was het onmiskenbaar Wh*m!

Close, but no dice.
1
geplaatst: 25 december 2024, 17:05 uur
Zijn er überhaupt mensen die het hebben gehaald?
Ik heb het wel vaker niet gehaald, maar het nummer nog nooit zo vaak gehoord als deze decembermaand. Gisteren in een meubelzaak ook weer, dat was al de 12e keer ofzo. Het lijkt wel een breed complot tegen Whamageddon
Ik heb het wel vaker niet gehaald, maar het nummer nog nooit zo vaak gehoord als deze decembermaand. Gisteren in een meubelzaak ook weer, dat was al de 12e keer ofzo. Het lijkt wel een breed complot tegen Whamageddon

4
geplaatst: 19 oktober 2025, 17:05 uur
https://preview.redd.it/rzdhwxvdaj501.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=a6160eb5d188246effe71c452e5aee7b204c8a31
Ja lieve mensen, als de dagen gaan korten komt die tijd er ook weer aan...
Ja lieve mensen, als de dagen gaan korten komt die tijd er ook weer aan...
9
geplaatst: 25 november 2025, 22:08 uur
0
geplaatst: 27 november 2025, 13:05 uur
Schotse tieners zingen Last Christmas voor deurbelcamera van vreemde - origineel is niet te horen dus geniet ervan.
1
geplaatst: 28 november 2025, 08:00 uur
0
geplaatst: 28 november 2025, 09:01 uur
De spelregels zijn heel simpel: probeer in december te vermijden Last Christmas van Wham! te horen.
0
geplaatst: 6 december 2025, 12:43 uur
Het is nog maar een dag na pakjesavond en ik ben al af. Curse you, Jeroen van Inkel!
0
geplaatst: 7 december 2025, 09:26 uur
Dat gaat snel zo! Ik ben ook nog in leven (mijn tandarts stelde me gerust: "Ik heb Radio 10 opstaan, maar daar gebeurt dit niet hoor.").
1
geplaatst: 7 december 2025, 13:10 uur
Voor mensen die, zoals ik, gebruik maken van een gratis account bij Spotify en dus reclameblokken moeten ondergaan: uitkijken geblazen.
0
geplaatst: 7 december 2025, 13:13 uur
Ik ben af sinds gisteren, speelde in het restaurant waar ik heb geluncht met mijn vrouw
Denk de eerste keer dat ik zo vroeg af ben.
Denk de eerste keer dat ik zo vroeg af ben.
0
geplaatst: 7 december 2025, 14:38 uur
Ik ging dus af door een video waarin het nummer speelde. Ik had het niet eens door totdat iemand in de comments het over Whamageddon had. 

0
geplaatst: 7 december 2025, 14:54 uur
chevy93 schreef:
Ik ging dus af door een video waarin het nummer speelde. Ik had het niet eens door totdat iemand in de comments het over Whamageddon had.
Jammer joh
1
geplaatst: 7 december 2025, 22:41 uur
EvilDrSmith schreef:
Voor mensen die, zoals ik, gebruik maken van een gratis account bij Spotify en dus reclameblokken moeten ondergaan: uitkijken geblazen.
Een maandje betaald abonnement lijkt me dan geen overbodige luxe

Eerste week overleefd, inclusief vanmiddag in de stad terwijl de hele kerst-santenkraam alweer uitgestald was. Donderdag volgt de eerste echte test: kerstfeest van werk. Nu zit de dj in mijn team, dus wellicht heb ik wat pressiemiddel

0
geplaatst: 8 december 2025, 15:36 uur
Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!
1
geplaatst: 8 december 2025, 22:55 uur
GrafGantz schreef:
Collega vlakbij heeft altijd de radio opstaan dus verwacht er binnenkort toch wel aan te gaan geloven. Al een paar kerstliedjes langs horen komen vandaag, maar opmerkelijk genoeg nog geen Wham. Morgen weer een kans!
Ik neem aan dat je je vrouw de toegang tot de radio preventief hebt ontzegd

2
geplaatst: 9 december 2025, 07:13 uur
Titmeister schreef:
(quote)
Die zit tot nader order opgesloten in de kelder.
* denotes required fields.