MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Casartelli schreef:
Lees ik daar nou 'supermarkt' en 'vers brood' in één zin?

Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel. Het brood wat jij bij de warme bakker haalt is ongetwijfeld ietsje verser, maar ik kan prima leven met de kwaliteit van een nieuwe Zaanse Snijder

Casartelli (moderator)
Gretz schreef:
Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.
Zeker begrijp ik dat. Ik krijg even een flashback naar de collega die haar supermarktbrood vergoelijkte met "ach, ons Nederlandse brood is sowieso al zo goed"

Enfin, het AH-bezoek waarin ik af geraakte, duurde wel vrij lang. Iets met een vrij lang lijstje en een avondmaal waarover ik aldaar nog iets beslissen moest. Pleit in Whamageddontermen wel voor jouw korte supermarktbezoek.

Onweerwolf
Casartelli schreef:
Lees ik daar nou 'supermarkt' en 'vers brood' in één zin?

Tarwesnob gespot.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Tarwesnob gespot.

Ik verdenk Casper er ook wel van onderdeel te zijn van de havermelkelite

Onweerwolf schreef:
(quote)

Jij gaat 8 van de 11 dagen naar de supermarkt?

Ik doe 2 van de 7 en dat vind ik eigenlijk al te veel.

Ik ga elke dag naar de supermarkt, maar ik woon er ook echt letterlijk naast

Casartelli (moderator)
Gretz schreef:
Ik verdenk Casper er ook wel van onderdeel te zijn van de havermelkelite
Je bent zelf havermelkelite

Op een aantal punten best deugmensch, maar ik consumeer kaas voor een heel weeshuis en eet nog wel met enige regelmaat vlees en vis ook.

jordidj1 schreef:
(quote)

Ik ga elke dag naar de supermarkt, maar ik woon er ook echt letterlijk naast

Ik ook, niet letterlijk maar het scheelt niet veel, 2 minuten lopen ofzo

Dus ik kom er ook wel dagelijks

Onweerwolf
Ik woon ook op 2 minuten lopen maar als ik dagelijks naar de supermarkt zou gaan gaan zou het tijd worden voor een interventie.

Ik deed de tv alvast aan om Met het mes op tafel te kijken. Iets te vroeg. Nou weet ik wel om welke reclame het gaat.

Ik was aan het weg dommelen tijdens YouTube onzin en ik word gesniped door een reclame. Game over.

Kerstfeest op werk. Eerst een of andere dude die een akoestische live versie deed, even later knalde het origineel door de speakers.

Als ik niet al af was, was ik nu dubbel af door kerstfeest op werk...

Onweerwolf
Inmiddels ruim 500 tracks gehad van mijn Kerstplaylist en ik ben nog niet af.

Casartelli (moderator)
Bij mijn werkkerstfeest was het een met versnelde beats gepimpte versie. Sowieso was Hazes jr.'s Leef het enige nummer dat me als Originalaufnahme opgevallen is.

Casartelli schreef:
Bij mijn werkkerstfeest was het een met versnelde beats gepimpte versie.

Een remix dus? Kom jij even goed weg!

Het is weer tijd voor de jaarlijkse traditie in huize Graf: 63 minuten Last Christmas op repeat (YouTube).

En de 14e en laatste keer gewoon nog steeds meezingen

Vanochtend om 7:30 schalde Sjors uit de autospeakers van mijn lief. Het waren 16 mooie dagen...

Telt een Vampire Weekend-cover van Last Christmas tijdens hun concert om af te zijn?

motel matches schreef:
Telt een Vampire Weekend-cover van Last Christmas tijdens hun concert om af te zijn?

Nee, moet echt de Wham-versie zijn

Nou, schakel net in voor mijn eerste wedstrijd van het WK darts 2024 . Direct af bij de eerste reclame van het eerste reclameblok

Kut APPIE Heijn

Sorry jordidj1, ik heb mezelf al uitgeschakeld (en youtube tyf op met je zaadreclames)

Edit: en als ik het nog niet was was het vandaag in de bios toch gebeurd

De afgelopen weken tig keer de Zaanse grootgrutter bezocht, maar iedere keer heelhuids de blauwe vleesmolen uitgewandeld. Ook alle reclame-mijnenvelden omzeild. Maar toen ik zondag bij mijn radio 2-luisterende ouders langs ging, bleken de kerstliedjes daar inmiddels op hoge rotatie te staan. Binnen een uurtje kwam ie langs.

Nog exact een week te gaan tot kerstavond. De grote vraag na de vele bovenstaande posts is nu: wie is er eigenlijk nog niet uitgeschakeld?

Appie Heijn ook bij mij de grote boosdoener. Effe een sterblokje laten gaan.. en jaar hoor. Een AH erlebnis, om maar te zeggen. Ik ben al vier dagen af. Zonder die reclame ging het echt nog prima....

Onweerwolf
Oei ik schrok even.

Mijn random kerstplaylist leverde zojuist 'Careless Whisper'.

Ook af, een conducteur vond het leuk om Last Christmas op zijn mobiel op te zetten en mee te zingen terwijl hij door de trein liep.

Mijn hemel, is een mens dan helemaal nèrgens meer veilig?

Kerst-/eindejaarsfeest van m'n werk overleefd met deze coverband. En de pauze-dj draaide ook geen Last Christmas. Echt zuur dat ik dan door zo'n lullige AH-reclame wordt uitgeschakeld

https://i.vgy.me/nvlKYF.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.