Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2024, 00:52 uur
Casartelli schreef:
Lees ik daar nou 'supermarkt' en 'vers brood' in één zin?
Lees ik daar nou 'supermarkt' en 'vers brood' in één zin?
Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel. Het brood wat jij bij de warme bakker haalt is ongetwijfeld ietsje verser, maar ik kan prima leven met de kwaliteit van een nieuwe Zaanse Snijder

1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 december 2024, 00:54 uur
Gretz schreef:
Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.
Zeker begrijp ik dat. Ik krijg even een flashback naar de collega die haar supermarktbrood vergoelijkte met "ach, ons Nederlandse brood is sowieso al zo goed"Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.
Enfin, het AH-bezoek waarin ik af geraakte, duurde wel vrij lang. Iets met een vrij lang lijstje en een avondmaal waarover ik aldaar nog iets beslissen moest. Pleit in Whamageddontermen wel voor jouw korte supermarktbezoek.
0
geplaatst: 11 december 2024, 01:04 uur
1
geplaatst: 11 december 2024, 08:48 uur
Onweerwolf schreef:
Jij gaat 8 van de 11 dagen naar de supermarkt?
Ik doe 2 van de 7 en dat vind ik eigenlijk al te veel.
(quote)
Jij gaat 8 van de 11 dagen naar de supermarkt?
Ik doe 2 van de 7 en dat vind ik eigenlijk al te veel.
Ik ga elke dag naar de supermarkt, maar ik woon er ook echt letterlijk naast
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 december 2024, 09:32 uur
Je bent zelf havermelkelite 
Op een aantal punten best deugmensch, maar ik consumeer kaas voor een heel weeshuis en eet nog wel met enige regelmaat vlees en vis ook.

Op een aantal punten best deugmensch, maar ik consumeer kaas voor een heel weeshuis en eet nog wel met enige regelmaat vlees en vis ook.
0
geplaatst: 11 december 2024, 09:33 uur
jordidj1 schreef:
(quote)
Ik ook, niet letterlijk maar het scheelt niet veel, 2 minuten lopen ofzo
Dus ik kom er ook wel dagelijks
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2024, 10:41 uur
Ik woon ook op 2 minuten lopen maar als ik dagelijks naar de supermarkt zou gaan gaan zou het tijd worden voor een interventie.
0
geplaatst: 11 december 2024, 19:53 uur
Ik deed de tv alvast aan om Met het mes op tafel te kijken. Iets te vroeg. Nou weet ik wel om welke reclame het gaat.
0
geplaatst: 12 december 2024, 20:04 uur
Ik was aan het weg dommelen tijdens YouTube onzin en ik word gesniped door een reclame. Game over.
0
geplaatst: 12 december 2024, 20:12 uur
Kerstfeest op werk. Eerst een of andere dude die een akoestische live versie deed, even later knalde het origineel door de speakers.
1
geplaatst: 12 december 2024, 22:59 uur
Als ik niet al af was, was ik nu dubbel af door kerstfeest op werk...
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2024, 00:01 uur
Inmiddels ruim 500 tracks gehad van mijn Kerstplaylist en ik ben nog niet af.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 december 2024, 09:07 uur
Bij mijn werkkerstfeest was het een met versnelde beats gepimpte versie. Sowieso was Hazes jr.'s Leef het enige nummer dat me als Originalaufnahme opgevallen is.
0
geplaatst: 13 december 2024, 12:10 uur
Casartelli schreef:
Bij mijn werkkerstfeest was het een met versnelde beats gepimpte versie.
Bij mijn werkkerstfeest was het een met versnelde beats gepimpte versie.
Een remix dus? Kom jij even goed weg!
3
geplaatst: 14 december 2024, 14:49 uur
Het is weer tijd voor de jaarlijkse traditie in huize Graf: 63 minuten Last Christmas op repeat (YouTube).
4
geplaatst: 16 december 2024, 10:07 uur
Vanochtend om 7:30 schalde Sjors uit de autospeakers van mijn lief. Het waren 16 mooie dagen... 

0
geplaatst: 16 december 2024, 19:26 uur
Telt een Vampire Weekend-cover van Last Christmas tijdens hun concert om af te zijn?
1
geplaatst: 16 december 2024, 19:36 uur
motel matches schreef:
Telt een Vampire Weekend-cover van Last Christmas tijdens hun concert om af te zijn?
Nee, moet echt de Wham-versie zijn
1
geplaatst: 16 december 2024, 22:20 uur
Nou, schakel net in voor mijn eerste wedstrijd van het WK darts 2024 . Direct af bij de eerste reclame van het eerste reclameblok 
Kut APPIE Heijn

Kut APPIE Heijn

3
geplaatst: 17 december 2024, 17:48 uur
Sorry jordidj1, ik heb mezelf al uitgeschakeld (en youtube tyf op met je zaadreclames)
Edit: en als ik het nog niet was was het vandaag in de bios toch gebeurd
Edit: en als ik het nog niet was was het vandaag in de bios toch gebeurd
3
geplaatst: 17 december 2024, 17:59 uur
De afgelopen weken tig keer de Zaanse grootgrutter bezocht, maar iedere keer heelhuids de blauwe vleesmolen uitgewandeld. Ook alle reclame-mijnenvelden omzeild. Maar toen ik zondag bij mijn radio 2-luisterende ouders langs ging, bleken de kerstliedjes daar inmiddels op hoge rotatie te staan. Binnen een uurtje kwam ie langs.
2
geplaatst: 17 december 2024, 18:32 uur
Nog exact een week te gaan tot kerstavond. De grote vraag na de vele bovenstaande posts is nu: wie is er eigenlijk nog niet uitgeschakeld?
1
geplaatst: 17 december 2024, 18:36 uur
Appie Heijn ook bij mij de grote boosdoener. Effe een sterblokje laten gaan.. en jaar hoor. Een AH erlebnis, om maar te zeggen. Ik ben al vier dagen af. Zonder die reclame ging het echt nog prima....
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2024, 17:53 uur
Oei ik schrok even.
Mijn random kerstplaylist leverde zojuist 'Careless Whisper'.
Mijn random kerstplaylist leverde zojuist 'Careless Whisper'.

4
geplaatst: 19 december 2024, 09:31 uur
Ook af, een conducteur vond het leuk om Last Christmas op zijn mobiel op te zetten en mee te zingen terwijl hij door de trein liep.
0
geplaatst: 19 december 2024, 23:01 uur
Kerst-/eindejaarsfeest van m'n werk overleefd met deze coverband. En de pauze-dj draaide ook geen Last Christmas. Echt zuur dat ik dan door zo'n lullige AH-reclame wordt uitgeschakeld 
https://i.vgy.me/nvlKYF.jpg

https://i.vgy.me/nvlKYF.jpg
* denotes required fields.