Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
1
geplaatst: 6 december 2024, 12:47 uur
Nu ben ik geen snelle boodschappendoener, maar ik hoorde net in Albert Heijn Rosmalen TWEE KEER Last Christmas langskomen! Het moet niet gekker worden.
Dubbel af, dus.
Dubbel af, dus.
1
geplaatst: 6 december 2024, 16:19 uur
Fathead schreef:
Nu ben ik geen snelle boodschappendoener, maar ik hoorde net in Albert Heijn Rosmalen TWEE KEER Last Christmas langskomen! Het moet niet gekker worden.
Dubbel af, dus.
Dubbel af, dus.
AH heeft een enorme campagne ingezet met dit nummer als middelpunt (Whamster!). In de reclame doen ze de clip na en is er zelfs een rol voor Andrew Ridgeley himself dus dat je dit nummer in de AH voorbij hoort komen is eerder heel normaal dan heel gek zeg maar

1
Onweerwolf
geplaatst: 6 december 2024, 16:21 uur
10% van mijn Kerstplaylist is gedraaid en hij is nog niet voorbij gekomen.
Net ook nog in de AH geweest. #yolo
Net ook nog in de AH geweest. #yolo
2
geplaatst: 6 december 2024, 18:18 uur
Ik ben vandaag echt al vijf keer af gegaan. Tijdens Goeiemorgen Nederland, NOS Journaal, AH reclame, op de radio ..
4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 december 2024, 19:47 uur
Met de kennis uit de voorgaande berichten was een bezoek aan AH natuurlijk gelijk aan een kamikazemissie in Whamageddonia.
Kortom: af. En dat 1 dag na Sinterklaas.
Kortom: af. En dat 1 dag na Sinterklaas.
1
geplaatst: 6 december 2024, 21:27 uur
Ook naar de AH geweest. En meteen af voor de Careygaddon. Zoals ieder jaar trouwens.
1
geplaatst: 6 december 2024, 21:55 uur
Mijn vrouw kijkt naar The masked singer, ik verschans me in mijn koptelefoon. Maar tussen twee nummers door klinkt tijdens het reclameblok de AH-reclame... 

2
geplaatst: 6 december 2024, 22:03 uur
Moest eigenlijk nog koffie halen maar glad vergeten. Goed om te weten dat ik die morgen bij de Vomar moet halen.
0
geplaatst: 6 december 2024, 23:57 uur
Jep ik ben af. Notabene in de gym door mijn eigen schuld, een reclame op Instagram en ik had het geluid nog aan staan....
0
geplaatst: 7 december 2024, 09:52 uur
Het spel is hier nu ook op de wagen. Kerstboom staat al sinds begin november, maar vandaag ook begonnen met kerstmuziek thuis. Eigenlijk alleen oude meuk (1920's tot begin '60s) dus wat dat betreft ben ik veilig, maar YouTube heeft soms de neiging om zelf iets te verzinnen aan het eind van een playlist. Zoals bijvoorbeeld wat minder oude kerstmuziek...
1
geplaatst: 7 december 2024, 16:14 uur
Ik ben ook af. In de bioscoop voor Wicked was vooraf de reclame van Albert Heijn te zien. Tja, dan is er geen ontkomen aan 

0
geplaatst: 7 december 2024, 23:20 uur
Ik kijk weinig reclame, maar ik zet net de Tv aan en wat zie ik: De ah reclame.
1
geplaatst: 8 december 2024, 20:32 uur
En af. Voor het eerst deze maand reguliere tv gekeken en uiteraard vergeten de reclames te muten.
1
geplaatst: 8 december 2024, 22:29 uur
Tja, met de AH reclame is het dit jaar eigenlijk onmogelijk deze challenge te halen als je wel eens bij de AH boodschappen doet of als je wel eens TV kijkt. Tot 6 december nog geen Last Christmas gehoord, ik ga naar de AH, het eerste wat ik hoor is Last Christmas... En 's avonds het eerste reclameblok is het weer raak.
Terwijl ik het vorig jaar zeker tot eerste kerstdag (en misschien nog wel langer) heb gered. Want in een jaar waarin Last Christmas niet in een reclame wordt gebruikt is deze challenge goed te doen zo lang je maar geen radio luistert. En dat doe ik niet. Maar goed, ik vind Last Christmas niet het ergste kerstnummer dus eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit.
Terwijl ik het vorig jaar zeker tot eerste kerstdag (en misschien nog wel langer) heb gered. Want in een jaar waarin Last Christmas niet in een reclame wordt gebruikt is deze challenge goed te doen zo lang je maar geen radio luistert. En dat doe ik niet. Maar goed, ik vind Last Christmas niet het ergste kerstnummer dus eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit.
1
geplaatst: 8 december 2024, 22:46 uur
Ik doe hier nooit aan mee, maar nu ik dit zo lees, kan ik mij niet herinneren dat ik Last Christmas sinds 1 december gehoord heb. En ik doe wel boodschappen bij Albert Heijn en kijk ook wel TV. Andere jaren is dit onmogelijk voor mij, omdat mijn collega altijd Sky Radio aan heeft, maar dit jaar is die collega er niet.
Trouwens ook geen Mariah Carey gehoord, wat ik veel fijner vindt (het niet horen, bedoel ik).
Trouwens ook geen Mariah Carey gehoord, wat ik veel fijner vindt (het niet horen, bedoel ik).
0
geplaatst: 9 december 2024, 08:44 uur
Ik kijk geen TV en doe geen boodschappen bij de AH. Dus ik doe zowaar nog altijd mee! En dat voor iemand met Last Christmas in z'n lijstje voor de Top 2000 

1
geplaatst: 9 december 2024, 09:47 uur
In de AH totaal geen last gehad, maar we moesten zo nodig naar de film, dus ja...
Ik heb daar trouwens nog steeds meer moeite met die Brad Pitt koffie, maar dat is een ander verhaal.
Ik heb daar trouwens nog steeds meer moeite met die Brad Pitt koffie, maar dat is een ander verhaal.
1
geplaatst: 10 december 2024, 09:14 uur
Het waren 10 fantastische dagen...
Collega vlakbij heeft heel zachtjes de radio aan staan.... en jawel.
Collega vlakbij heeft heel zachtjes de radio aan staan.... en jawel.
0
geplaatst: 11 december 2024, 00:15 uur
Deze maand al 8x in de Albert Heijn geweest zonder Last Christmas te horen 
Televisie kijk ik gelukkig zelden live, lang leve downloadgemist.nl en het forum aldaar waar je gewoon nog ouderwetse mp4's kunt downloaden. Scheelt een hoop reclames
Zolang die AH reclame niet ook in een podcast zit houd ik hoop om het dit jaar wel tot het eind vol te houden

Televisie kijk ik gelukkig zelden live, lang leve downloadgemist.nl en het forum aldaar waar je gewoon nog ouderwetse mp4's kunt downloaden. Scheelt een hoop reclames
Zolang die AH reclame niet ook in een podcast zit houd ik hoop om het dit jaar wel tot het eind vol te houden
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2024, 00:18 uur
Jij gaat 8 van de 11 dagen naar de supermarkt?
Ik doe 2 van de 7 en dat vind ik eigenlijk al te veel.
0
geplaatst: 11 december 2024, 00:22 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Soms nog wel een hoger ratio in de maand. Bijna elke doordeweekse dag voor o.a. vers brood. Ik vind korte supermarktbezoeken fijner dan dat ik een hele wagen vol moet laden omdat er zoveel dingen op zijn.
En ik vind het ook wel fijn om op de dag zelf te kunnen beslissen wat ik ga eten, i.p.v. al een week van te voren daar al een planning voor te moeten hebben
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 december 2024, 00:51 uur
Lees ik daar nou 'supermarkt' en 'vers brood' in één zin?
0
geplaatst: 11 december 2024, 00:51 uur
Onweerwolf schreef:
Ik snap de voordelen maar dat kost zoveel tijd.
Ik snap de voordelen maar dat kost zoveel tijd.
Mee eens, maar gelukkig zit er een AH op loopafstand van m'n huidige kantoor. En onderweg naar huis kom ik ook praktisch langs de supermarkt en kan ik er net zo goed even een korte stop maken
* denotes required fields.