MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]

zoeken in:
stoepkrijt schreef:
The Ting Tings - Estranged spotify:track:11h7LP0ekbxIhGfApLgkSQ

Oe!

Als in: oe, dat scheelt mij een reprimande van Gretz omdat ik eigenlijk had aangegeven Estranged wel te gaan nomineren...

stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik ken het woord 'oe' niet, maar gezien het hartje zal ik het maar opvatten als iets positiefs.

En dat terwijl een van de grootste Nederlandstalige klassiekers begint met "Ik zeg oe!"

stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik ken het woord 'oe' niet, maar gezien het hartje zal ik het maar opvatten als iets positiefs.
Wie van jullie kende de letter 'oe' toen hij drie was? Niemand!

123poetertjes schreef:
(quote)
Wie van jullie kende de letter 'oe' toen hij drie was? Niemand!
Probeer jij hiermee te zeggen dat ik het verstand heb van een kind van nog geen drie?

stoepkrijt schreef:
(quote)
Probeer jij hiermee te zeggen dat ik het verstand heb van een kind van nog geen drie?

Maar dan moet je hem zien – hij kent hem wél en hij verwacht er geen enkele beloning voor, alleen maar een glas noten!

Tijdens de uitzending heb ik volgens mij wel 10x geroepen dat ik die nu dan zou nomineren, maar ben ook allang weer vergeten om welke nummers dat ging.
Dus ik hou het maar bij deze vier:

Agar Agar - I'm That Guy spotify:track:5FgQ1sdXqNhigH07ltJO3F
alt-J - Nara spotify:track:1aq4tEEWVhED5nOCaQbh0J
Michael Kiwanuka - Final Days spotify:track:4CJiAsRwM7MaCgWlnFaSRz
The National - Demons spotify:track:2yKczCmnpWYuIJuel6M0eV

Onweerwolf schreef:
Er zijn nog 100 plekjes over. 12 daarvan zijn gereserveerd voor Chevy, Jorg & Carlo. Dat betekent nog maximaal 22 mensen die kunnen nomineren.

Echter ga ik al vrij vlot overstappen naar de 5e nominatie dus als je een lijstje van 4 wilt claimen moet je niet te lang wachten.
Krijg ik dan ook automatisch een vijfde nominatie?

Demons, begot. Van alle National nummers... Prik mij gerust lek hoor.

Johnny Marr schreef:
Demons, begot. Van alle National nummers... Prik mij gerust lek hoor.

Waar zijn Day I Die en This Is The Last Time dan

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Krijg ik dan ook automatisch een vijfde nominatie?

Nope!

Aurora - Running With The Wolves spotify:track:6r6n5OmXkdsOxN2iCj5UE0
Eivør - Í Tokuni spotify:track:15MF7GpwtzFCFIUmPZFtSd
Lorde – Supercut – El-P remix (feat. Run The Jewels) spotify:track:4qT0DUcwUHzbxXcitzRzwn
Nightwish – Shoemaker spotify:track:5xITcnqoMdILDBNCwHGr5v

vigil schreef:
De Kift heeft een liedje over de letter Oe

Onweerwolf
De volgende mensen hebben nu genomineerd:

123poetertjes, 50tracks, aerobag, aERodynamIC, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Casartelli, chevy93, Choconas, Co Jackso, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Edgar18, El Ninjo, Finidi, Gebruiker43757, Glen Hansard, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Joren999, kaj_666, Koenr, marsupilami, mauricedegier, Mausie, mol, MRDammann, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Poeha, Poek, ranja, remcodulac, Robbie34, Salvadore, SBube, Simon77, sj0n88, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, tbouwh, Teunnis, The Eraser, Titmeister, vigil, VladTheImpaler, WhyNotSmile, yeahyeahyeah

Heb je genomineerd maar sta je hier niet tussen of zie je iemand hier niet tussen staan waarvan je zeker weet dat hij of zij al heeft genomineerd dan moet je direct even aan de bel trekken.

Onweerwolf
Bij deze een servicetag voor iedereen die ooit nomineerde of voor de finale stemde voor De Witte Trui en vooralsnog voor 2021 niet heeft genomineerd.

Het nominatietopic staat nu 24 uur open en dus ga ik binnen niet afzienbare tijd de ruimte open gooien voor een 5e nominatie. Wil je nog een lijstje van 4 platen kunnen nomineren dan begint de tijd te dringen. Vol is vol.

Sta je in dit lijstje maar heb je al wel genomineerd trek dan direct even aan de bel.

7744leon, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arrie, Ataloona, Brunniepoo, Bucquoy, Ceasar, charlotte2807, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, dominicano fonso, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, esteban, Etiul, Fathead, forzautregivo, Gele Stift, gerre, GrafGantz, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, ineeeee, inquestos, jassn, jeroentjuhh, Johnny Marrissey, kemm, kobe bryant fan, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Magick1, Manfield, Marzipaintree, Mastroianni, music4life, MVW, nelis, nico1616, Oldfart, panjoe, Ploppesteksel, Porcupine Head, ranboy, Riesdude, riiiiiiiii, Rudi S, Rvdz, SanderT, Scorpion_21, Silent_shout, Snoeperd, sokra, starbright boy, Sunderland, tafkat, thelion, Vince vega, wandelindenatuur, wibro, willemdeux

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Boy Harsher - Pain spotify:track:13HYthybjhM3iyWcfl8VcN
Leftfield - Universal Everything spotify:track:0XxRqsgPaxQ1f08QngNh6r
Linea Aspera - Malarone spotify:track:0WC0j1iLJRkb6P041h4jiU
Vinnum Sabbathi - In Search of M-Theory spotify:track:3un01ibgpkVW1ktzoC15l5

Grafmat schreef:
(quote)

Oe!

Als in: oe, dat scheelt mij een reprimande van Gretz omdat ik eigenlijk had aangegeven Estranged wel te gaan nomineren...

Dubbel feest omdat stoepkrijt met Hypnotized mijn Laddernominatie toevoegt, die in mijn Trui-selectie net was afgevallen https://www.forumsmileys.nl/smileys/cheerlie-rood.gif

beabadoobee - Worth It spotify:track:4oecUEFtf9m5x8YQFfE1em
Laura Marling - Held Down spotify:track:1vlDwedZUvYaxt2FXoYGaJ
Lomelda - Wonder spotify:track:51kze9dPhittQFgS6kc2wb
TV Priest - House of York spotify:track:4wXaumTDznPTzstS7LQfoG

sokra schreef:
(quote)
(quote)
De Kift heeft een liedje over de letter Oe
Aha. De berichten van 123poetertjes en Teunnis vallen nu ook ineens op hun plaats. Ik snapte er al geen bal van. Thanks!

Bruce Springsteen - Hello Sunshine spotify:track:0awwOS43XbEg56EmKjyW4u
Bear's Den - Only son of the falling snow spotify:track:5KwMo8t75wrZhiXPUsiI4M
Khruangbin & Leon Bridges - Texas Sun spotify:track:6Flu33CZc4xS2gkA6cRcNh
Big Thief - Century spotify:track:2BpMZbgQsOpkq0zrpZHQai

Bucquoy schreef:

Khruangbin & Leon Bridges - Texas Sun spotify:track:6Flu33CZc4xS2gkA6cRcNh

Liam Gallagher - Once spotify:track:34fv3psKQOOwWZBRxoIF4I
Kensington - Riddles spotify:track:1QcwwjyRqLuuP2jt1hrjsG
Weezer - The End of the Game spotify:track:4zB544yCIaSw3cuHltMCRJ
Danny Vera - Roller Coaster spotify:track:5B5YKjgne3TZzNpMsN9aj1

Alan Parsons - I Can't Get There From Here spotify:track:4QcIrmZeFQCHwjnOSwmpRC
Leprous - The Flood spotify:track:3ta3S0R3EZYW0pTcopZP5P
Silversun Pickups - Ragamuffin spotify:track:6dBZG7J8BSeqqr4xpYUfla
Tool - Invincible spotify:track:2xKDKtJBLDPd7BF3VmSQQO

Sophie Straat - Hey Yvonne
spotify:track:3IMai7sNAzXHnKWRwcDfQz
Spinvis - 7.6.9.6. spotify:track:6pZ040ZVSP1vuFP494oYmy
Prefab Sprout - The Best Jewel Thief In The World spotify:track:3S6MCZXHvrrEuKTUCOoC0n
The Luxembourg Signal - The Morning After spotify:track:11zUtvQgn9hfMuIAGGfUcD

Declan McKenna - The Key to Life On Earth spotify:track:6dpLVFP6V0TZ17zmgRTf6q
Half Moon Run - Full Circle spotify:track:0gr60jINHbKdcGlQ83rmaH
Grimes - Flesh without Blood spotify:track:62jc4VA6WPoANaL9Duu8db
Dua Lipa - Don't Start Now spotify:track:3PfIrDoz19wz7qK7tYeu62

Nieuw album van MuMe-lieveling Sufjan Stevens. 15 nummers ook nog. Maar vooralsnog geen enkele nominatie.

Onweerwolf
Okay Poekies!

Het is zover, ik open de nominatieruimte voor nominatie nummer 5.

Iedereen die 4 nummers heeft genomineerd mag vanaf nu een 5e nummer nomineren. Iedereen die nog niet heeft genomineerd mag nu meteen 5 nummers nomineren (minder dan 5 mag ook natuurlijk).

Bij deze een tagje voor iedereen die al heeft genomineerd volgens mijn gegevens. (Aan de bel trekken als dit niet klopt.)

Let wel: niet iedereen die 4 nummers heeft genomineerd zal een 5e kunnen nomineren. Hoe langer je wacht hoe kleiner je kansen worden.

123poetertjes, 50tracks, aerobag, aERodynamIC, arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Bucquoy, Casartelli, chevy93, Choconas, Co Jackso, DenDimi, DjFrankie, dominicano fonso, dumb_helicopter, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, Finidi, Gebruiker43757, Glen Hansard, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Joren999, kaj_666, Koenr, luigifort, marsupilami, mauricedegier, Mausie, mol, MRDammann, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Poeha, Poek, ranja, remcodulac, Robbie34, Salvadore, SanderT, SBube, Simon77, sj0n88, sokra, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, tbouwh, Teunnis, The Eraser, Titmeister, vigil, VladTheImpaler, WhyNotSmile, yeahyeahyeah

Onweerwolf
Chase & Status Feat. Irah - Program spotify:track:5xI6XC2Qc3eez4lbbIMZzF

Onweerwolf
Tevens wachten we natuurlijk nog op de gereserveerde nominaties van Scorpion_21.

The Blinders - Black Glass spotify:track:04JgOWxER02sGRKic0nJ2X

Jarv IS... - Must I Evolve?
spotify:track:5hiorvEf37HXVAXqTzwLAn

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.