MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:
Zo de stoere internet hipsters konden even los gaan op Marillion

4-1 allebei leuk

vigil schreef:
Zo de stoere internet hipsters konden even los gaan op Marillion

Los van wat je van Marillion vindt lijkt de 'party KO' me niet helemaal de juiste plek ervoor toch?

Gyzzz schreef:

(quote)

Los van wat je van Marillion vindt lijkt de 'party KO' me niet helemaal de juiste plek ervoor toch?

Nee dat is waar, zeker niet in vergelijk met 8x Snollebollekes

Het had niks met party te maken, beetje flauwe reactie. 8x Snollebollekes is ook niet serieus te nemen nee, maar dat is al breed uitgemeten.

5-1

35 Opus III - It's a Fine Day vs. Fun Fun - Color My Love
1-0

Ow sorry, het is blijkbaar geen flauwe party dus.

Ik was overigens de 1ste die nomineerde nadat t topic open ging. Geen wanklank gehoord en nu buitelt iedereen over elkaar heen om te melden wat voor onzin deze nominatie is, over flauw gesproken....

Net was bv I Want You Back wat is daar dan zo extreem party aan? Of The Changeling, Into the Groove en Toxic (om maar eens wat te noemen) of is rock per definitie geen party hardy?

vigil schreef:
Ow sorry, het is blijkbaar geen flauwe party dus.

Ik was overigens de 1ste die nomineerde nadat t topic open ging. Geen wanklank gehoord en nu buitelt iedereen over elkaar heen om te melden wat voor onzin deze nominatie is, over flauw gesproken....

Net was bv I Want You Back wat is daar dan zo extreem party aan? Of The Changeling, Into the Groove en Toxic (om maar eens wat te noemen) of is rock per definitie geen party hardy?

Ik heb geen nominaties vantevoren geluisterd, zal daar niet de enige in zijn geweest. Dus hoorde hem net voor het eerst. Je mag het ook gewoon nomineren natuurlijk, party is een subjectief begrip. Maar voor veel mensen had dat nummer geen partysfeer en dat komt niet omdat het rock is (neem bijvoorbeeld This Fire van Franz Ferdinand, echt wel een uitbundige partysfeer).

Je mag ook gewoon toegeven dat je het nummer had genomineerd, omdat het woord party erin zit ipv de rest hipsters te noemen. Of draai je dat nummer echt op een huisfeestje?

Mausie schreef:
(quote)

Ik heb geen nominaties vantevoren geluisterd, zal daar niet de enige in zijn geweest. Dus hoorde hem net voor het eerst. Je mag het ook gewoon nomineren natuurlijk, party is een subjectief begrip. Maar voor veel mensen had dat nummer geen partysfeer en dat komt niet omdat het rock is (neem bijvoorbeeld This Fire van Franz Ferdinand, echt wel een uitbundige partysfeer).

Je mag ook gewoon toegeven dat je het nummer had genomineerd, omdat het woord party erin zit ipv de rest hipsters te noemen. Of draai je dat nummer echt op een huisfeestje?

Ik zal sowieso toegeven dat Ik m heb genomineerd! Heb ik dat maar gehad. Dat het woord Party er in zit zal vast geholpen hebben. Maar huisfeestje? Nee nee, Garden Party heh dat is wat anders.

Zullen we anders gewoon doorgaan met uitbundig partyen?

I Want You Back certified partybanger op 60s themed fissas tho

Beetje non-discussie. Ik heb niks tegen Marillion - zeker niet de 80's Marillion - maar zou het nooit op een feestje opzetten. Party is daarentegen subjectief, dus daarin hoeven m.i. geen restricties opgelegd te worden. Als het door voldoende mensen niet party genoeg wordt bevonden, sneuvelt ie vanzelf.

Deze 2 vind ik allebei fijn, ook al is het ook geen volle bak party:

6-1

36 Roman Flügel - Garden Party vs. Yazoo - Don't Go

1-0

Deze Garden Party ga ik beter op

2-2

De cover van Boobytrax is nog meer party.

Eh, jongens? Gaat niet helemaal goed hier...

Titmeister schreef:
Eh, jongens? Gaat niet helemaal goed hier...

Wat?

jordidj1 schreef:
(quote)

Wat?

Waar stem jij op?

5-2

37 John Talabot - When the Past Was Present (Pachanga Boys Purple Remix) vs. Technotronic ft. Felly - Pump Up the Jam

0-0

Titmeister schreef:
(quote)

Waar stem jij op?

Oh, oeps. Yazoo

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.