MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:

40 Maurizio – M4 vs. The Knife - Silent Shout

1-0

2-0

M4 mag deze KO winnen van mij

panjoe (moderator)
4-0

5-1

The Knife geeft goed partij, maar M4 is echt subliem. Volgens mij samen met Domina (Carl Craig’s Mind Mix) leren kennen door de dance top 100 van Gyzzz. Veel oude house en techno vind ik vaak gedateerd klinken, wellicht doordat mijn uitgaansleven toch vooral gekenmerkt werd door spul uit de 21e eeuw. Maar deze twee klappers heb ik helemaal in mijn armen gesloten. Tijdens het luisteren van M4 waan ik mijzelf weer even in een club tijdens de nachtelijke uurtjes, helemaal in trance, bevangen door het ritme en alle subtiele details en progressies.

6-2

41 Michael Jackson - Off the Wall vs. Toots & the Maytals - Funky Kingston

0-1

Mooi omschreven Mausie! Hoewel ik graag meer '80s en '90s house en techno luister, herken ik verder precies wat je zegt. De M-Series van Maurizio (vanaf M3 althans) is denk ik ook wel de meest tijdloze muziek uit deze genres die ik ben tegengekomen. Er zit zo'n ongrijpbare en in verdwaalbare groove in M4. Zelfs mijn moeder vindt hem geweldig. Werkt inderdaad ook anno nu nog perfect in een clubsetting, net als meer Basic Channel werk (zoals bijvoorbeeld Q1.1 en Phylyps Trak)

0-2

Gyzzz schreef:
Mooi omschreven Mausie! Hoewel ik graag meer '80s en '90s house en techno luister, herken ik verder precies wat je zegt. De M-Series van Maurizio (vanaf M3 althans) is denk ik ook wel de meest tijdloze muziek uit deze genres die ik ben tegengekomen. Er zit zo'n ongrijpbare en in verdwaalbare groove in M4. Zelfs mijn moeder vindt hem geweldig. Werkt inderdaad ook anno nu nog perfect in een clubsetting, net als meer Basic Channel werk (zoals bijvoorbeeld Q1.1 en Phylyps Trak)

Ja ik ben het er ook absoluut mee eens, maar volgens mij zijn wij ook de grootste Basic Channel-fans hier op het forum, dus dat is niet echt verbazingwekkend

Gyzzz schreef:

Door diverse forumspelletjes geraak ik iets meer thuis in de oude klassiekers, Q1.1 en Phylyps Trak ook erg tof idd. Als jullie dit soort klappers op mij af blijven vuren, draai ik mss wel bij

3-2 nipt

3-3

3-4

3-6

3-7

42 Against All Logic - Now U Got Me Hooked vs. 2Pac ft. Dr. Dre - California Love

1-0

1-1 r

1-3

OMG! moeilijk

2-3

3-4

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.