Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2021, 23:56 uur
54 Mr. Fingers - Can You Feel It vs. The Comet Is Coming - Summon the Fire
0
geplaatst: 17 maart 2021, 08:30 uur
Heel vreemd, Can You Feel It is een snoozefest van jewelste en Summon the Fire zowat de grootste energiebom.
0
geplaatst: 17 maart 2021, 08:55 uur
Johnny Marr schreef:
Heel vreemd, Can You Feel It is een snoozefest van jewelste en Summon the Fire zowat de grootste energiebom.
We moeten wel weer een beetje inkomen na een jaar stilstaan, he.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2021, 09:21 uur
55 Hercules and Love Affair - Blind vs. Clio - Faces
0
geplaatst: 17 maart 2021, 09:24 uur
rare uitslagen soms. Koffiebarmuziek die het van dikke feestschijf haalt 
1-0

1-0
5
geplaatst: 17 maart 2021, 10:17 uur
4-2
corn1holio1 en Johnny Marr, jullie zijn beste kerels, maar kramen af en toe echt klinkklare onzin uit. Een house-classic als Can You Feel It wegzetten als snoozefest of koffiebarmuziek
corn1holio1 en Johnny Marr, jullie zijn beste kerels, maar kramen af en toe echt klinkklare onzin uit. Een house-classic als Can You Feel It wegzetten als snoozefest of koffiebarmuziek

0
geplaatst: 17 maart 2021, 11:01 uur
Titmeister schreef:
4-2
4-2
Ok ok koffiebarmuziek was wat op flessen getrokken. Can you feel it klinkt zeker lekker (ben niet zo thuis is wat nu echte house-classics zijn), maar op een feestje zal ik toch altijd de komeet kiezen. Ik vind can you feel it niet party en daar draait het hier toch om.
0
geplaatst: 17 maart 2021, 11:03 uur
Hm, als een van de grootste house classics ooit niet 'party" is kunnen we wel stoppen hier 

0
geplaatst: 17 maart 2021, 11:10 uur
4-3
GrafGantz schreef:
Hm, als een van de grootste house classics ooit niet 'party" is kunnen we wel stoppen hier
Mee eens.Hm, als een van de grootste house classics ooit niet 'party" is kunnen we wel stoppen hier
0
geplaatst: 17 maart 2021, 12:45 uur
Niet mee eens. Grootste house classics kan best, maar dit is echt geen partynummer.
1
geplaatst: 17 maart 2021, 14:16 uur
Faces 
4-4
Feesten of partyen is niet per se volledig los kunnen gaan, Johnny. Of heb jij nog nooit een Boiler Room-sessie gezien?
Can You Feel It is perfect om er in te komen of om af te sluiten, wat mij betreft. House classic. Dance classic. Party classic. Classic.

4-4
Feesten of partyen is niet per se volledig los kunnen gaan, Johnny. Of heb jij nog nooit een Boiler Room-sessie gezien?
Can You Feel It is perfect om er in te komen of om af te sluiten, wat mij betreft. House classic. Dance classic. Party classic. Classic.
* denotes required fields.