MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021

zoeken in:
Choconas schreef:
Op je computer? Bij Delen > Spotify-URI's kopiëren

Die optie zie ik dus niet meer, ik zie alleen nog de opties 'Link van nummer kopieeren' en 'Emded-code kopieeren'...

The Eraser schreef:
(quote)

Ik zie ook op mijn computer enkel 'link van nummer kopiëren' en 'embed-code kopiëren' staan. De link die ik gedeeld heb, lijkt mij dan ook niet de correcte te zijn.

Onder die twee staat bij mij nog Spotify-URI's kopiëren. Maar het kan zijn dat jullie een andere versie van Spotify hebben. Daarvoor verwijs ik jullie graag door naar Johnny Marr.

Edit: of naar herman, dat kan natuurlijk ook!

Volgens mij had ik dit al 2 keer gedeeld de afgelopen maanden, maar nu is de rest blijkbaar ook over naar de nieuwe Spotify?

Werkt onderstaande voor julie?

herman schreef:

- rechtermuisknop op liedje
- delen
- ga met je muis boven "link van nummer kopiëren" staan
- druk op 'alt' en houd ingedrukt
- de URI verschijnt nu in plaats van de Spotify code
- klaar is kees

36. Leon Bridges - Like A Ship (ft. Keite Young)

spotify:track:2g6aIBdprkYt5mNFjY6HAz

Om wat tegengas te geven...

37. Hayley Mary - Would You Throw A Diamond? spotify:track:7cfDgeg6B2qH1TZmfJpXgO

Wat een pareltjes komen er al langs. Toch kan er maar één de winnaar zijn.

38. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1 spotify:track:7sYXudDYZ0RPA3V8UPTNek

39. UNKLE - Do Yourself some Good (Ronin Throwdown)

Iemand die de link kan plaatsen? Laptop kapot.

40. Big2 feat. Josylvio & Sticks - Vogelvrij spotify:track:2Xk7yH7wP8jS3iGVJRGAEQ

Ik ga het eens met nederhop proberen, daar krijg ik vast spijt van.

Iemand die mijn kan uitleggen hoe je na de Spotify-update een spotify url kan verkrijgen?

Snoeperd schreef:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je na de Spotify-update een spotify url kan verkrijgen?

Ja, kijk even hierboven naar de uitleg van herman.

41. Lana Del Rey - White Dress spotify:track:4Hl9rOqYomojCmxYfr25im

Zal ik dan maar weer lekker mainstream doen? Weinig tijd gehad voor nieuwe muziek in de maand maart

OMG Arthur, dank hiervoor. Dit was zeker m'n tweede keuze.

39. UNKLE - Do Yourself some Good (Ronin Throwdown) spotify:track:7nlWkAcNgo4sXTxB10WV7Z
40. Big2 feat. Josylvio & Sticks - Vogelvrij spotify:track:2Xk7yH7wP8jS3iGVJRGAEQ

hoi123 schreef:
29. Lost Girls - Love, Lovers
spotify:track:3OeQ15hFSCBZzPR4Kox6qy

Ik kom vanavond met een nominatie

42. The Joy Formidable - Into the blue spotify:track:7vVnxCmIsgtgs9W8wwiGod

Te veel leuke dance gehoord deze maand, met o.m. Dualism van Forest Drive West en And That's The Story Of Their Love (en When Love Is New) van Prequel, maar onderstaande klapper kan hier wel eens hoge ogen gooien... Of niet. Alsof ik jullie na tien jaar al kan inschatten.

43. Zillas on Acid - Sorry I Was in VR spotify:track:51NZ15UnM14AQt52yTLek8
Met dank aan Bradley Zero.

44. Eden Rain - Wake Up, You're Stuck spotify:track:17bk8Y12kRAAMWawIloQcZ

Mijn meest gedraaide nummer van vorige maand was er nog eens eentje in deze categorie.

45. Jadsa - Selva spotify:track:37fKWWWE3xoYzas3ixVh5N

Dikke merci nog Arnomanneke, fraaie vliegreis was t zunne,. Maar toch blij dat we weer met de voetjes aan de grond staan, moet je je voorstellen wat er allemaal had kunnen foutlopen
https://media1.tenor.com/images/5efb572ee37e4b655637109d2036508f/tenor.gif?itemid=21132238

AstroStart schreef:
24. Roman Flügel - D.I.S.C.O. spotify:track:6tjYbiZ2wLgp33HMVxkJ9o
Prima, neem ik lekker mijn tweede keus.

46. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you) spotify:track:0OFrruAaYTUAa2yc6r0sxf

Complimenten nog aan Arno btw, erg toffe presentatie! Ik heb met plezier meegelezen.

47. Mooneye - Fix the Heater spotify:track:1n5Q39s0qY6hPS6ad4Wc05

panjoe (moderator)
48. Hugo Massien - God Knows We Tried spotify:track:4u4kVqtHSNULrl0esijmbK

49. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks spotify:track:0yvDeFawVmCp1vxRbHo193

50. BROCKHAMPTON feat. A$AP Rocky & A$AP Ferg - Bankroll spotify:track:3MK6OsCb4VJGdPxvXjW8Q9

51. Ruf Dug feat. Danielle Moore - Addicted (Shanti Celeste Remix) spotify:track:23koeG3Vl8vSyQmiC1mi0k

52. Róisín Murphy - Assimilation

Kan iemand de spotify url voor mij opzoeken?

Edgar18 schreef:
50. BROCKHAMPTON feat. A$AP Rocky & A$AP Ferg - Bankroll spotify:track:3MK6OsCb4VJGdPxvXjW8Q9

Ah nice, ik dacht zelf nog aan The Light, die vind ik nog een tikkie beter. Wellicht dat ik die voor volgende maand bewaar, eerst kijken hoe de huidige twee deelnemers het gaan doen

Mausie schreef:
52. Róisín Murphy - Assimilation

Kan iemand de spotify url voor mij opzoeken?

spotify:track:3mUoKZunA6GvVNVM1OUvcc

jordidj1 schreef:
Ah nice, ik dacht zelf nog aan The Light, die vind ik nog een tikkie beter. Wellicht dat ik die voor volgende maand bewaar, eerst kijken hoe de huidige twee deelnemers het gaan doen
Ik twijfelde tussen The Light en Bankroll. Samen met Buzzcut de drie (voorlopige) hoogtepunten van het nieuwe album. Ik ben in dit geval voor de wat hardere track gegaan. The Light komt denk ik vooral binnen als je sowieso al wat affiniteit hebt met BROCKH.

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik twijfelde tussen The Light en Bankroll. Samen met Buzzcut de drie (voorlopige) hoogtepunten van het nieuwe album. Ik ben in dit geval voor de wat hardere track gegaan. The Light komt denk ik vooral binnen als je sowieso al wat affiniteit hebt met BROCKH.

Mmm ja. Plus dat Bankroll al wat langer op het net circuleerde en nu dan eindelijk officieel is uitgebracht

jordidj1 schreef:
Ah nice, ik dacht zelf nog aan The Light, die vind ik nog een tikkie beter.
Prima trouwens als je hem wil nomineren, dan kies ik gewoon iets anders.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.