Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021
zoeken in:
2
geplaatst: 12 juni 2021, 11:43 uur
26. Sophia Chablau e Uma Enorme Perda de Tempo - Delícia/Luxúria spotify:track:02yLvqGs3bXEYdMsoFXuBF
0
geplaatst: 12 juni 2021, 11:44 uur
Een nummer dat als single eind 2020 is uitgebracht, maar op een album uit 2021 staat, mag dat?
1
geplaatst: 12 juni 2021, 11:50 uur
VladTheImpaler schreef:
Een nummer dat als single eind 2020 is uitgebracht, maar op een album uit 2021 staat, mag dat?
Absoluut (als hij niet eerder op een ander album stond)
1
geplaatst: 12 juni 2021, 11:56 uur
27. Courting - Grand National spotify:track:7BYUjHCS7VfbOFsyfUhr72
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:07 uur
Ik vergeet altijd wat ik ook al weer wilde nomineren op het moment dat het daar tijd voor is 

0
geplaatst: 12 juni 2021, 12:08 uur
Teunnis schreef:
Ik vergeet altijd wat ik ook al weer wilde nomineren op het moment dat het daar tijd voor is
Haha herkenbaar! Daarom dat ik voor deze editie de liedjes die ik wil nomineren alvast naar mezelf ge-PM'd had, met linkje er al bij. Gewoon een tip

0
geplaatst: 12 juni 2021, 12:10 uur
ArthurDZ schreef:
Haha herkenbaar! Daarom dat ik voor deze editie de liedjes die ik wil nomineren alvast naar mezelf ge-PM'd had, met linkje er al bij. Gewoon een tip
(quote)
Ik sla ze soms ook op in een notepad bestandje incl uri omdat ik ze anders vergeet.

1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:16 uur
aerobag schreef:
Lijnen nu echt gesloten, stemmen zijn geteld. Toch weer een vakjury van 33 deze editie, ondanks wat gemor hier en daar. Zal zo eens de top 12 bekend maken
Lijnen nu echt gesloten, stemmen zijn geteld. Toch weer een vakjury van 33 deze editie, ondanks wat gemor hier en daar. Zal zo eens de top 12 bekend maken
Even een bericht aan de telcommissie: ik kwam op net wat andere totaalsommen uit, hoewel het voor de slagorde waarschijnlijk weinig uitmaakt. Volgens mij heeft Introvert 83 punten verzameld, Woman 44 punten, Black Midi 43 punten en Squid 40 punten. Volgens de regels der logica zouden er dan elders nog enige punten bij opgeteld moeten worden.
0
geplaatst: 12 juni 2021, 12:19 uur
Ik onderschrijf dit helemaal! Hacia El Vacío is ook een fantastische nummer 2 en eindelijk eens een BH die ik wel kan pruimen (al had ik natuurlijk nog liever Woman op het podium gehad).
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:20 uur
Nog bedankt voor de (efficiënte) presentatie aerobag. Met Mabe Fratti heb ik voor het eerst een nominatie op het podium.
Vorig jaar werd ze nog roemloos in de eerste ronde uitgeschakeld. Dit nummer is wellicht wat toegankelijker.
Vorig jaar werd ze nog roemloos in de eerste ronde uitgeschakeld. Dit nummer is wellicht wat toegankelijker.
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:21 uur
Teunnis schreef:
Gevonden!
28. spill tab - PISTOLWHIP spotify:track:5me5yFJlnKZr2spcxSbCTW
Korte nummers zijn zelden kansrijk, maar ik ga een poging wagen.
EDIT: Oh nee, dat was mijn #2, want ik zie hét nummer dat ik wilde nomineren op de vorige pagina: Koreless - Joy Squad. Koreless is terug, en hoe!

Dan heb ik dus een speciaal Spotifylijstje voor nominaties en dan staan mijn twee beoogde nominaties er niet tussen

0
geplaatst: 12 juni 2021, 12:30 uur
29. Jim Jones & Harry Fraud - Laps Around The Sun spotify:track:1KFYXTTfePHvEkjBihOzb0
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:36 uur
30. SOFI TUKKER x Amadou & Mariam - Mon Cheri spotify:track:1kdL29tfKlxVKxLiXy8WuS
3
geplaatst: 12 juni 2021, 12:38 uur
Fijne presentatie Tim! 
Hét popnummer van het jaar heeft nog niet meegespeeld:
31. Baby Queen - Raw Thoughts spotify:track:2TDUqZ4rbzppSpt3INJSyi

Hét popnummer van het jaar heeft nog niet meegespeeld:
31. Baby Queen - Raw Thoughts spotify:track:2TDUqZ4rbzppSpt3INJSyi
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:41 uur
32. Fred Again.. - Julia (Deep Diving) spotify:track:4obJRBmV1AnO09jj03zIqk
1
geplaatst: 12 juni 2021, 12:42 uur
Ja, doorgaans zijn het toch vreselijke ondingen, aldus mijn vriendin!

0
geplaatst: 12 juni 2021, 13:01 uur
33. Teenage Sequence - All This Art spotify:track:3mmdVtnaTcm58IMMPALvKA
4
geplaatst: 12 juni 2021, 13:06 uur
Choconas schreef:
Even een bericht aan de telcommissie: ik kwam op net wat andere totaalsommen uit, hoewel het voor de slagorde waarschijnlijk weinig uitmaakt. Volgens mij heeft Introvert 83 punten verzameld, Woman 44 punten, Black Midi 43 punten en Squid 40 punten. Volgens de regels der logica zouden er dan elders nog enige punten bij opgeteld moeten worden.
(quote)
Ik zal het later nog even rustig natellen, ik moet bekennen dat ik gister avond met iets teveel speciaalbiertjes achter de kiezen op weg naar huis op de crappy wifi in de trein de scores aan het berekenen was
1
geplaatst: 12 juni 2021, 13:19 uur
aerobag schreef:
Ik zal het later nog even rustig natellen, ik moet bekennen dat ik gister avond met iets teveel speciaalbiertjes achter de kiezen op weg naar huis op de crappy wifi in de trein de scores aan het berekenen was
Hahaha, I feel ya, bro!

0
geplaatst: 12 juni 2021, 13:26 uur
35. Hester - Sticky Thumb
Zoek het linkje er later nog even bij.
Zoek het linkje er later nog even bij.
0
geplaatst: 12 juni 2021, 13:41 uur
37. JIMMY EDGAR feat. Danny Brown - GET UP spotify:track:1AuZLgMu56Vot9HAMbOKeO
2
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 juni 2021, 13:51 uur
38. Methyl Ethel - Neon Cheap (Lauer Remix) spotify:track:21FwmzJFDPiYHLRo47UZqN
2
geplaatst: 12 juni 2021, 14:17 uur
39. Spinvis - Tingeltangel Hersenpan spotify:track:6Y3DMdapk0hqtN1JnLG0Rb
4
geplaatst: 12 juni 2021, 14:34 uur
Introvert, bazin over eindbazin!
Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaar
Het kan echt niet wachten hé, SVHJ wijkt voor alles
Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaaraerobag schreef:
(quote)
Het kan echt niet wachten hé, SVHJ wijkt voor alles
3
geplaatst: 12 juni 2021, 14:37 uur
Johnny Marr schreef:
Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaar
Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaar Wacht maar tot ze Extravert dropt
* denotes required fields.