MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021

zoeken in:
25. Pongo - Bruxos spotify:track:56FVhdOY2TBbU1PFnboAO9

26. Sophia Chablau e Uma Enorme Perda de Tempo - Delícia/Luxúria spotify:track:02yLvqGs3bXEYdMsoFXuBF

Een nummer dat als single eind 2020 is uitgebracht, maar op een album uit 2021 staat, mag dat?

VladTheImpaler schreef:
Een nummer dat als single eind 2020 is uitgebracht, maar op een album uit 2021 staat, mag dat?

Absoluut (als hij niet eerder op een ander album stond)

27. Courting - Grand National spotify:track:7BYUjHCS7VfbOFsyfUhr72

Ik vergeet altijd wat ik ook al weer wilde nomineren op het moment dat het daar tijd voor is

Teunnis schreef:
Ik vergeet altijd wat ik ook al weer wilde nomineren op het moment dat het daar tijd voor is

Haha herkenbaar! Daarom dat ik voor deze editie de liedjes die ik wil nomineren alvast naar mezelf ge-PM'd had, met linkje er al bij. Gewoon een tip

Meestal vergeet ik dat ook…

ArthurDZ schreef:
(quote)

Haha herkenbaar! Daarom dat ik voor deze editie de liedjes die ik wil nomineren alvast naar mezelf ge-PM'd had, met linkje er al bij. Gewoon een tip

Ik sla ze soms ook op in een notepad bestandje incl uri omdat ik ze anders vergeet.

aerobag schreef:
Lijnen nu echt gesloten, stemmen zijn geteld. Toch weer een vakjury van 33 deze editie, ondanks wat gemor hier en daar. Zal zo eens de top 12 bekend maken

Even een bericht aan de telcommissie: ik kwam op net wat andere totaalsommen uit, hoewel het voor de slagorde waarschijnlijk weinig uitmaakt. Volgens mij heeft Introvert 83 punten verzameld, Woman 44 punten, Black Midi 43 punten en Squid 40 punten. Volgens de regels der logica zouden er dan elders nog enige punten bij opgeteld moeten worden.

VladTheImpaler schreef:
Dik terechte maandwinnares . Helaas net niet twee keer op het podium.

Ik onderschrijf dit helemaal! Hacia El Vacío is ook een fantastische nummer 2 en eindelijk eens een BH die ik wel kan pruimen (al had ik natuurlijk nog liever Woman op het podium gehad).

Nog bedankt voor de (efficiënte) presentatie aerobag. Met Mabe Fratti heb ik voor het eerst een nominatie op het podium.

Vorig jaar werd ze nog roemloos in de eerste ronde uitgeschakeld. Dit nummer is wellicht wat toegankelijker.

Teunnis schreef:

Gevonden!

28. spill tab - PISTOLWHIP spotify:track:5me5yFJlnKZr2spcxSbCTW

Korte nummers zijn zelden kansrijk, maar ik ga een poging wagen.

EDIT: Oh nee, dat was mijn #2, want ik zie hét nummer dat ik wilde nomineren op de vorige pagina: Koreless - Joy Squad. Koreless is terug, en hoe!

Dan heb ik dus een speciaal Spotifylijstje voor nominaties en dan staan mijn twee beoogde nominaties er niet tussen

Choconas schreef:
(quote)

en eindelijk eens een BH die ik wel kan pruimen

Is dat zo? Blij voor jou dat je die bh gevonden hebt.

29. Jim Jones & Harry Fraud - Laps Around The Sun spotify:track:1KFYXTTfePHvEkjBihOzb0

30. SOFI TUKKER x Amadou & Mariam - Mon Cheri spotify:track:1kdL29tfKlxVKxLiXy8WuS

Fijne presentatie Tim!

Hét popnummer van het jaar heeft nog niet meegespeeld:
31. Baby Queen - Raw Thoughts spotify:track:2TDUqZ4rbzppSpt3INJSyi

32. Fred Again.. - Julia (Deep Diving) spotify:track:4obJRBmV1AnO09jj03zIqk

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Is dat zo? Blij voor jou dat je die bh gevonden hebt.

Ja, doorgaans zijn het toch vreselijke ondingen, aldus mijn vriendin!

33. Teenage Sequence - All This Art spotify:track:3mmdVtnaTcm58IMMPALvKA

Choconas schreef:
(quote)

Even een bericht aan de telcommissie: ik kwam op net wat andere totaalsommen uit, hoewel het voor de slagorde waarschijnlijk weinig uitmaakt. Volgens mij heeft Introvert 83 punten verzameld, Woman 44 punten, Black Midi 43 punten en Squid 40 punten. Volgens de regels der logica zouden er dan elders nog enige punten bij opgeteld moeten worden.

Ik zal het later nog even rustig natellen, ik moet bekennen dat ik gister avond met iets teveel speciaalbiertjes achter de kiezen op weg naar huis op de crappy wifi in de trein de scores aan het berekenen was

34. Deafheaven - Great Mass of Color

aerobag schreef:
Ik zal het later nog even rustig natellen, ik moet bekennen dat ik gister avond met iets teveel speciaalbiertjes achter de kiezen op weg naar huis op de crappy wifi in de trein de scores aan het berekenen was

Hahaha, I feel ya, bro!

35. Hester - Sticky Thumb

Zoek het linkje er later nog even bij.

36. Tirzah - Sink In spotify:track:15PpjH9dNPSZrEaAw2M3Np

37. JIMMY EDGAR feat. Danny Brown - GET UP spotify:track:1AuZLgMu56Vot9HAMbOKeO

panjoe (moderator)
38. Methyl Ethel - Neon Cheap (Lauer Remix) spotify:track:21FwmzJFDPiYHLRo47UZqN

39. Spinvis - Tingeltangel Hersenpan spotify:track:6Y3DMdapk0hqtN1JnLG0Rb

Introvert, bazin over eindbazin! Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaar

aerobag schreef:
(quote)

Het kan echt niet wachten hé, SVHJ wijkt voor alles

Johnny Marr schreef:
Introvert, bazin over eindbazin! Is er ooit een terechtere winnaar geweest? Blaas alles maar af, dit is gewoon song van het jaar, klaar

Wacht maar tot ze Extravert dropt

Gast
geplaatst: vandaag om 18:06 uur

geplaatst: vandaag om 18:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.