MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021

zoeken in:
Mausie schreef:
Matige ladder

Jij bent niet goed hoor, IJZERSTERKE ladder. Deze Injury Reserve komt wél keihard binnen.

1. Injury Reserve - Superman That
2. Open Mike Eagle feat. Armand Hammer - Burner Account
3. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4
4. Nala Sinephro - Space 4

5. Bendik Giske - Cruising

Ook de nummer 5 is nog heel mooi.

Niveau ligt heel erg hoog deze eerste 3 ladders, kom ook hier weer punten te kort.

1. Bendik Giske - Cruising
2. Injury Reserve - Superman That
3. Open Mike Eagle feat. Armand Hammer - Burner Account
4. Scotch Rolex feat. Lord Spikeheart - Success

Johnny Marr schreef:
Jij bent niet goed hoor, IJZERSTERKE ladder.

Ik zal het nog mooier voor je maken. Inmiddels alle ladders geluisterd en dit vind ik by far de minste. In alle andere ladders minstens 3 echt toffe nummers. Heeft er vooral mee te maken dat er teveel genres bij zitten die niet mijn ding zijn, en net deze hiphop tracks mij niks doen. Navy Blue vorige maand en bijvoorbeeld Common deze maand vele malen sterker.

Mausie schreef:
(quote)

Ik zal het nog mooier voor je maken. Inmiddels alle ladders geluisterd en dit vind ik by far de minste. In alle andere ladders minstens 3 echt toffe nummers. Heeft er vooral mee te maken dat er teveel genres bij zitten die niet mijn ding zijn, en net deze hiphop tracks mij niks doen. Navy Blue vorige maand en bijvoorbeeld Common deze maand vele malen sterker.

Thumbs down! Dikke zeiver! Lulkoek!

aerobag schreef:
iedereens nominatie-game is weer A+

Dit.

123poetertjes schreef:
Alsof de topzeven extra hard wil compenseren hoe ontieglijk kut dat MSP wel niet is. En boy, slagen ze erin.

En dit.

1. Open Mike Eagle feat. Armand Hammer - Burner Account
2. Nala Sinephro - Space 4
3. Scotch Rolex feat. Lord Spikeheart - Success
4. One Step Closer - Chrysantemum
5. Injury Reserve - Superman That
6. Bendik Giske - Cruising
7. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4

Moritz von Oswald met Laurel Halo op #7 is vrij debiel, en dat ligt niet aan hen.

Eens met bovenstaand enthousiasme

2. Bendik Giske - Cruising
3. Nala Sinephro - Space 4
4. Injury Reserve - Superman That

Scotch Rolex valt er nét buiten. En Moritz Von Oswald Trio eigenlijk ook. Manic Street Preachers dan weer niet.

De vraag is: gaan jullie MSP straks ook met z'n allen aan de schoolpoort opwachten? Tegen het zwakste jongetje van de klas kunnen jullie wel hé, pestkoppen!

2. One Step Closer - Chrysantemum
3. Injury Reserve - Superman That
4. Nala Sinephro - Space 4

Success ook wel een nummertje hoor. Het is sowieso een ongekend, daverend succes, dat meedoen aan dit spel, want mijn persoonlijke rotatielijstje puilt al niet normaal uit.

Over het roemruchte fenomeen van havermelkfrappuccinomuziek gesproken, voor mij zit dat dus gevoelsmatig niet bij kunstschoolmuziek, maar eerder bij muziek als die van Nala Sinephro, vooral door dat cleane. Die HMF-associatie heb ik ook wel bij muziek Peggy Gou bv, denk een beetje tussen die twee in
Maar eerste Belgische op Warp. Hé, dat is dan wel weer erg cool!

2. Scotch Rolex feat. Lord Spikeheart - Success
3. Injury Reserve - Superman That
4. Open Mike Eagle feat. Armand Hammer - Burner Account

Ik deel het sentiment wel over deze ladder: Moritz Von Oswald Trio en One Step Closer hadden ook zeker punten verdiend.

Die nieuwe Moritz von Oswald Trio is erg fijn!

1. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4
3. Bendik Giske - Cruising

aerobag schreef:
Uitslag voorronde ladder 2 - 35 deelnemers:

Een nieuw record!

2. Manic Street Preachers - Orwellian
3. One Step Closer - Chrysantemum

4. One Step Closer - Chrysantemum

1. Nala Sinephro - Space 4
2. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4
4. Bendik Giske - Cruising

4. Manic Street Preachers - Orwellian

Mausie schreef:
(quote)

Mee eens. Alle acht nummers in deze ladder zijn ook niet my cup of tea. Ik sla deze ladder over.

ArthurDZ schreef:
One Step Closer leek me wel het type hardcore te maken dat hier aan zou kunnen slaan, met dat Touché Amoré het hier verleden jaar toch best goed deed. Maar aan de scores van Hang Youth en Teya Logos in de vorige ladder te zien is hardcore-maand wellicht voor een andere editie

De ene hardcore is de andere niet, hè? De hardcore-punk van One Step Closer smaakt me erg goed en Hang Youth vond ik ook wel vermakelijk. Maar Teya Logos, dat is toch eerder hardcore house? Dat was in elk geval totaal niet aan mij besteed, weg ermee!

Nee, dan Nala Sinephro! Zes minuten lang havermelkfrappuccinokunstschoolmuziek, echt genieten geblazen!

4. Bendik Giske - Cruising

Even heel iets anders:

Volgens mij had half MuMe al kaartjes, maar er zijn er nu weer meer beschikbaar vanwege verplaatsing naar De Grote Zaal. Ik heb het natuurlijk over de lievelingsband van dit topic: Black Country, New Road. Dus koop allemaal je kaartje, dan wordt het een groot MuMe-festijn!

Eigenlijk wilde ik vooral delen dat ik mijn harem hierdoor nu wel kan meenemen. Dat meen ik ergens op deze site te hebben lopen roeptoeteren, kan alleen het betreffende topic niet terugvinden.

Dus als je 16 november een knappe jongeman tussen allemaal knappe vrouwen ziet, dat ben ik.

Teunnis schreef:
Even heel iets anders:
Volgens mij had half MuMe al kaartjes, maar er zijn er nu weer meer beschikbaar vanwege verplaatsing naar De Grote Zaal. Ik heb het natuurlijk over de lievelingsband van dit topic: Black Country, New Road. Dus koop allemaal je kaartje, dan wordt het een groot MuMe-festijn!

Heel erg bedankt voor de tip! Ik ben erbij

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Heel erg bedankt voor de tip! Ik ben erbij

Ben er ook bij

Half MuMe tijdens Opus:
https://i.pinimg.com/originals/90/aa/3a/90aa3a0208c1d4f8c1c5baac94ff31b4.gif

Ik zal uitkijken naar een Boratachtige figuur met DOOM-masker!

πŸ‡°πŸ‡Ώ πŸ‡ΊπŸ‡Έ

1. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4
2. Open Mike Eagle feat. Armand Hammer - Burner Account
3. Scotch Rolex feat. Lord Spikeheart - Success

Teunnis schreef:
Even heel iets anders:

In Brussel nog altijd gewoon uitverkocht in de Botanique.

Wel slechts twee dagen na Le Guess Who?, waar ze ook staan, maar ook hier in overweging

Later vandaag

panjoe (moderator)
2. Injury Reserve - Superman That
3. Nala Sinephro - Space 4
4. Moritz Von Oswald Trio - Chapter 4

Cruising is ook top!

Oh, spelen ze ook later vandaag? Waar dan?

Johnny Marr en ik gaan morgen in de Botanique, maar geen zorgen Arno, we sneaken je wel naar binnen, Uninvited-stijl

ArthurDZ schreef:
(quote)

Oh, spelen ze ook later vandaag? Waar dan?

Johnny Marr en ik gaan morgen in de Botanique, maar geen zorgen Arno, we sneaken je wel naar binnen, Uninvited-stijl
Haha, kan niet moeilijk zijn daar.

Maar ik probeer misschien last minute nog wat te ticketswappen. Fingers crossed.

Teunnis schreef:
l
Dus als je 16 november een knappe jongeman tussen allemaal knappe vrouwen ziet, dat ben ik.

Ik ben geen vrouw, maar bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.