Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2022, 20:03 uur
5
Het refrein is opvallend zwak. Dat Eminem goed kan rappen was allang duidelijk, maar hier is het wel wat klagerig en te persoonlijk.
Het refrein is opvallend zwak. Dat Eminem goed kan rappen was allang duidelijk, maar hier is het wel wat klagerig en te persoonlijk.
1
geplaatst: 12 augustus 2022, 07:34 uur
Shaky schreef:
ik waardeer de inhaalslag Dwejkk_, maar het begint bijna een half jaar te worden. Enorm veel werk voor mij om dat allemaal terug te halen. Het vriendelijke verzoek om het enigszins werkbaar te houden.
ik waardeer de inhaalslag Dwejkk_, maar het begint bijna een half jaar te worden. Enorm veel werk voor mij om dat allemaal terug te halen. Het vriendelijke verzoek om het enigszins werkbaar te houden. Oh geen probleem als de scores niet mee worden genomen hoor, had ik eigenlijk ook niet verwacht. Snap dat het op een gegeven moment gewoon vervalt voor het gemiddelde.
0
geplaatst: 12 augustus 2022, 09:07 uur
6,5
Harry Styles - 5,5
Klubbheads - 6,6
Olivia Newton-John - 5
Bertus Staigerpaip - 3
Harry Styles - 5,5
Klubbheads - 6,6
Olivia Newton-John - 5
Bertus Staigerpaip - 3
0
geplaatst: 12 augustus 2022, 17:13 uur
Van een 2,5 tot een 10; het ging alle kanten op voor Eminem. Gemiddeld moet hij het met 6,12 doen en staat hij op plek 676.
Charles Edwin Hatcher wist geregeld de Amerikaanse hitlijsten te bereiken tussen 1965 en 1979. Meestal waren dat mini-hitjes (60e plek, 80e plek, etc.), maar daar staan 2 top 10-noteringen waaronder een nummer 1-hit tegenover.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren werd eerst opgenomen door The Temptations, maar omdat men bij Motown bang was een deel van de fans kwijt te raken door de lyrics, besloten ze één van de zangers die ze op stal hadden in te schakelen om het nummer als single uit te brengen. Goed idee; het werd een classic.
1082. Edwin Starr - War
[1970, #aw6, #hp18]
Charles Edwin Hatcher wist geregeld de Amerikaanse hitlijsten te bereiken tussen 1965 en 1979. Meestal waren dat mini-hitjes (60e plek, 80e plek, etc.), maar daar staan 2 top 10-noteringen waaronder een nummer 1-hit tegenover.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren werd eerst opgenomen door The Temptations, maar omdat men bij Motown bang was een deel van de fans kwijt te raken door de lyrics, besloten ze één van de zangers die ze op stal hadden in te schakelen om het nummer als single uit te brengen. Goed idee; het werd een classic.
1082. Edwin Starr - War
[1970, #aw6, #hp18]
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 12 augustus 2022, 17:56 uur
Ook nog gecovered door Bruce Springsteen die er een dikke Top 10 mee scoorde in 1986. Dat was ook de eerste versie van die ik leerde kennen. Met terugwerkende kracht zeg ik dat Bruce en The E Street Band niet kunnen tippen aan het origineel,
7,5
Vergelijkt u zelf maar:
7,5
Vergelijkt u zelf maar:
0
geplaatst: 12 augustus 2022, 18:02 uur
6 nooit echt in mijn hart weten te sluiten dit nummer
Zelfde geldt eigenlijk voor Eminem, denk dat ik op Lose Yourself na alle singles uit die jaren wel beter vind, derhalve ook nog een 6 voor hem
Zelfde geldt eigenlijk voor Eminem, denk dat ik op Lose Yourself na alle singles uit die jaren wel beter vind, derhalve ook nog een 6 voor hem
0
geplaatst: 13 augustus 2022, 00:03 uur
Klubbheads: 4,0
Olivia Newton-John: 8,0
Bertus: 5,0 (beter dan het origineel
)
Eminem: 7,0
Edwin Star: 6,5
Olivia Newton-John: 8,0
Bertus: 5,0 (beter dan het origineel
)Eminem: 7,0
Edwin Star: 6,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.