MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Simon & Garfunkel scoren uitstekend; 7,44. Ze staan op plek 154.

72 singles bracht deze Canadees al uit, en dan te bedenken dat hij pas 28 is.
In 2021 kwamen er 8 singles op de markt die, op de Kerstsingle na, insloegen als een bom.

Er waren 8 mensen voor nodig om dit nummer te schrijven dat uiteindelijk genomineerd werd voor de Grammy 'Best Pop Solo Performance'.

1144. Justin Bieber - Anyone

[2021, #aw16, #hp7]

S&G - 5.5
Bieber - 6.0

1144. Justin Bieber - Anyone: 4
1143. Simon & Garfunkel - Homeward Bound: 9

4,5

5,7

The Biebz kan beter.

Johnny Marr schreef:
The Biebz kan beter.
Hahahaha!
Hohohoho!
Hihihihihi!

Veel slechter ook niet.
2

Wel heel generiek, met van die vervelende echo's en pauzes na elke line.

2,8

wavanbuuren
Best solo performance? (zucht).

3,5

wavanbuuren schreef:
Best solo performance? (zucht).

Wel genomineerd, maar blijkbaar niet gewonnen. Was dus toch niet de beste solo performance

wavanbuuren
Technisch gesproken kan ie gewonnen hebben als ie genomineerd was toch?
Al ben ik met je eens dat shaky kennende, hij dat vermeld had
Ik heb er de kracht niet voor om het na te kijken.
En ook niet hoeveel genomineerden er waren.

Het bleef inderdaad bij de nominatie. Het was Olivia Rodrigo die er met het beeldje vandoor ging.

Voor het huzarenstukje van Justin:

2

Ik vind hem op zich altijd wel een leuk artiest, mijn dochters vinden dat ook. Maar deze single is wel heel slecht.

3

Ast
6,3

Wij weten onze Bieber-fever nog enigszins onder controle te houden en Justin scoort niet meer dan 4,01. Hij staat daarmee op plek 1085.

Deze Liverpudlians zijn in 2003 begonnen en zijn nog steeds actief. Hun singlesuccessen vonden plaats tussen 2006 en 2011. De afgelopen 11 jaar scoorden ze af en toe nog wel een mini-hitje, maar van de mainstream hoeven ze het allang niet meer te hebben.

Hun signature song waar we naar gaan luisteren won 'Best Dance Floor Filler' in 2008.

1145. The Wombats - Let's Dance to Joy Division

[2008, #aw3, #hp30]

Hele nipte

6

Goh, het verheugt me dat deze stijl muziek in 2008 de Top 40 nog heeft gehaald. Dat zal die indie postpoppunkrevival wel geweest zijn. Vergeleken met de rest van de Top 40 in die tijd een dikke 10, maar op zijn merites beoordeeld een 7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.