Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2022, 20:19 uur
Ja, lekker hoor. Juist omdat het typisch afgelikte jaren '80 crap-rock is: 8.
0
geplaatst: 21 oktober 2022, 20:50 uur
Beetje raar hoor: ze zingen over Pamela, maar we zien vier verschillende vurrukkullukke dames in de clip en geen eentje die Pamela heet: Cindy Compton, Kathy Doyle, Diane Manzo, Rosetta Millington. 
Vroeger zou ik het een 5 geven, inmiddels opgekrikt naar een kleine 7.

Vroeger zou ik het een 5 geven, inmiddels opgekrikt naar een kleine 7.
0
geplaatst: 22 oktober 2022, 17:07 uur
6,12 voor Toto's Pamela. Daarmee staan de mannen op plek 712.
Deze single uit 1997 was de 6e nummer 1-hit in de UK op rij voor deze girlband en tussen 1996 en 1998 bestond er eigenlijk geen succesvollere groep dan deze 5 Britse meiden.
De critici waren destijds erg verdeeld over dit nummer. Het ging van 'avontuurlijk' tot 'troep', maar de échte critici bevinden zich natuurlijk gewoon in dit topic. Dus roept u maar: wat vinden we van deze song?
1153. Spice Girls - Spice up Your Life
[1997, #aw11, #hp2]
Deze single uit 1997 was de 6e nummer 1-hit in de UK op rij voor deze girlband en tussen 1996 en 1998 bestond er eigenlijk geen succesvollere groep dan deze 5 Britse meiden.
De critici waren destijds erg verdeeld over dit nummer. Het ging van 'avontuurlijk' tot 'troep', maar de échte critici bevinden zich natuurlijk gewoon in dit topic. Dus roept u maar: wat vinden we van deze song?
1153. Spice Girls - Spice up Your Life
[1997, #aw11, #hp2]
2
geplaatst: 22 oktober 2022, 18:02 uur
Die liefde heeft dan niet lang geduurd johan de witt, deze kwam uit oktober '97 en hun debuut uit juli '96 

0
geplaatst: 22 oktober 2022, 18:42 uur
Beter dan dat Solid disHarmonie eerder deze week, maar dat is geen prestatie op zich.
Het intro lijkt wel (gejat) van Luv. En het refrein had ook zomaar door Hans van Hemert en Piet Souer geschreven kunnen zijn.
Toch vind ik Luv (soms) leuker.
5
Het intro lijkt wel (gejat) van Luv. En het refrein had ook zomaar door Hans van Hemert en Piet Souer geschreven kunnen zijn.
Toch vind ik Luv (soms) leuker.
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.