Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2022, 17:10 uur
Verdeeldheid onder het publiek bij Roger Glover. Gemiddeld levert dat 6,90 en de 401e plek op.
Amanda Koçi noemt een waslijst aan artiesten die haar het meest hebben beïnvloed in haar eigen muziek, maar Mariah Carey voert die lijst aan. Daarnaast vindt ze het belangrijk dat ze vrouwenemancipatie zoveel mogelijk naar voren laat komen in haar songs.
Haar succesperiode in de hitlijsten begon in 2018 en duurde vooralsnog tot 2021. Haar singles uit 2022 zijn tot nu toe geen succes, maar deze dame is pas net begonnen en wanneer haar nieuwe album in januari 2023 uitkomt zullen daar ongetwijfeld weer een aantal hits uit voortkomen.
Voor nu gaan we twee jaar terug in de tijd.
1151. Ava Max - Kings & Queens
[2020, #aw19, #hp3]
Amanda Koçi noemt een waslijst aan artiesten die haar het meest hebben beïnvloed in haar eigen muziek, maar Mariah Carey voert die lijst aan. Daarnaast vindt ze het belangrijk dat ze vrouwenemancipatie zoveel mogelijk naar voren laat komen in haar songs.
Haar succesperiode in de hitlijsten begon in 2018 en duurde vooralsnog tot 2021. Haar singles uit 2022 zijn tot nu toe geen succes, maar deze dame is pas net begonnen en wanneer haar nieuwe album in januari 2023 uitkomt zullen daar ongetwijfeld weer een aantal hits uit voortkomen.
Voor nu gaan we twee jaar terug in de tijd.
1151. Ava Max - Kings & Queens
[2020, #aw19, #hp3]
0
geplaatst: 20 oktober 2022, 17:17 uur
De Queen van de samples ... Sweet but Psycho vond ik goed. De rest ... OK, maar heel snel beu.
5.8
5.8
0
geplaatst: 20 oktober 2022, 19:44 uur
7,2
Niet zo goed als Sweet But Psycho maar nog wel redelijk tof.
Niet zo goed als Sweet But Psycho maar nog wel redelijk tof.
0
geplaatst: 20 oktober 2022, 19:58 uur
Ah, scherp! Ik zat bij het intro/refrein al te denken: waar doet het me aan denken? Ik was er zelfstandig nooit opgekomen: te ver verwijderd van mijn comfortzone. Dit liedje, voor alle duidelijkheid.
4 (bonuspuntje vanwege de "gitaarsolo" en sowieso het gebruik van een elektrische gitaar)
4 (bonuspuntje vanwege de "gitaarsolo" en sowieso het gebruik van een elektrische gitaar)
0
geplaatst: 21 oktober 2022, 02:48 uur
7, inclusief een bonuspunt voor de rol in de ontmanteling van FvD.
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 oktober 2022, 08:40 uur
Shaky schreef:
Daarnaast vindt ze het belangrijk dat ze vrouwenemancipatie zoveel mogelijk naar voren laat komen in haar songs.
Daarnaast vindt ze het belangrijk dat ze vrouwenemancipatie zoveel mogelijk naar voren laat komen in haar songs.
Toch vreemd dat ze dat denkt te moeten doen door in de clip vooral veel decandentie en verhevenheid uit te stralen, zoals de mannen doen die ze zal verachten, maar dat volledig terzijde.
5,8
0
geplaatst: 21 oktober 2022, 09:23 uur
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 oktober 2022, 09:29 uur
Daar ken ik jouw virtuele versie inmiddels goed genoeg voor Shaky 

0
geplaatst: 21 oktober 2022, 17:15 uur
5,30 voor Ava Max, ze staat op plek 921.
Tussen 1978 en 2018 bracht deze rockband uit Los Angeles 14 studio albums uit. De eerste 13 deden het uitstekend en er kwamen dan ook de nodige hitsingles uit voort.
Wij gaan terug naar het jaar dat ze hun laatste hit in de reguliere US Chart wisten te scoren. Verder deed dit nummer het eigenlijk alleen maar echt goed in twee landen. Inderdaad: België en Nederland.
Joseph Williams schreef al eerder een song over / voor deze dame, deze tweede song (met elementen van die eerste) werd hier een behoorlijke hit.
1152. Toto - Pamela
[1988, #aw9, #hp9]
Tussen 1978 en 2018 bracht deze rockband uit Los Angeles 14 studio albums uit. De eerste 13 deden het uitstekend en er kwamen dan ook de nodige hitsingles uit voort.
Wij gaan terug naar het jaar dat ze hun laatste hit in de reguliere US Chart wisten te scoren. Verder deed dit nummer het eigenlijk alleen maar echt goed in twee landen. Inderdaad: België en Nederland.
Joseph Williams schreef al eerder een song over / voor deze dame, deze tweede song (met elementen van die eerste) werd hier een behoorlijke hit.
1152. Toto - Pamela
[1988, #aw9, #hp9]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.