Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2022, 09:06 uur
Ik dacht, dit publiek schat ik wat hoger in dan de Rick-roll
, dus enkel een compliment aan jullie dat ik het niet heb gedaan 
, dus enkel een compliment aan jullie dat ik het niet heb gedaan 
0
geplaatst: 28 oktober 2022, 12:11 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2022, 17:10 uur
Rick rollt zich naar plek 467 met een gemiddelde van 6,74.
Deze pas twintigjarige Nederlander besloot de middelbare school niet af te maken om zich al heel vroeg in te kunnen schrijven bij de Herman Brood Academie. Het werpt zijn vruchten af: al 7x in de Nederlandse top 40 en dan te bedenken dat zijn eerste hit pas in 2021 was. Wie weet wat er nog allemaal volgt.
Dit was één van zijn hits dit jaar.
1159. Antoon - Hotelschool
[2022, #aw7, #hp18]
Deze pas twintigjarige Nederlander besloot de middelbare school niet af te maken om zich al heel vroeg in te kunnen schrijven bij de Herman Brood Academie. Het werpt zijn vruchten af: al 7x in de Nederlandse top 40 en dan te bedenken dat zijn eerste hit pas in 2021 was. Wie weet wat er nog allemaal volgt.
Dit was één van zijn hits dit jaar.
1159. Antoon - Hotelschool
[2022, #aw7, #hp18]
0
geplaatst: 28 oktober 2022, 17:21 uur
1159. Antoon - Hotelschool: 3
1158. Rick Astley - Never Gonna Give You Up: 7
1157. Ultravox - Vienna: 7
1158. Rick Astley - Never Gonna Give You Up: 7
1157. Ultravox - Vienna: 7
2
geplaatst: 28 oktober 2022, 18:09 uur
Kunnen we misschien bij deze een petitie starten om Antoon terug naar de middelbare school te krijgen ipv muziek maken? Mocht je willen tekenen dan mag dat via een persoonlijk berichtje
1
1
3
geplaatst: 28 oktober 2022, 18:12 uur
Ik laat Rick nog een beetje naar beneden rollen met een 1.
Ja, een 1. Ik heb daar een heel verhaal over, maar die zal ik jullie besparen. Ik heb tenslotte nog stemmers nodig voor de Greatest Hits van Kim Wilde.
Antoon doet het niet veel beter. De bloedirritante autotune maakt het zo mogelijk nog beroerder. 2
Les is nog stelliger, zie ik nu.
Ja, een 1. Ik heb daar een heel verhaal over, maar die zal ik jullie besparen. Ik heb tenslotte nog stemmers nodig voor de Greatest Hits van Kim Wilde.

Antoon doet het niet veel beter. De bloedirritante autotune maakt het zo mogelijk nog beroerder. 2
Les is nog stelliger, zie ik nu.
0
geplaatst: 28 oktober 2022, 18:44 uur
Ik moet een 5,5 geven. Gemiddelde van mij (2) en dochterlief (9) die meeluisterde
Hij heeft betere, hoorde ik uit betrouwbare bron 
Hij heeft betere, hoorde ik uit betrouwbare bron 
0
geplaatst: 29 oktober 2022, 16:06 uur
Hele dag en avond de hort op dus even snel de nieuwe song van de dag posten nu ik wat tijd heb. Het gemiddelde voor Antoon volgt morgen.
Dit rockicoon was al één van de grootste vóór het Top 40-tijdperk. Toch heeft hij ook in Nederland nog de hitlijsten gehaald.
R.I.P. Jerry Lee Lewis
1160. Jerry Lee Lewis - Save the Last Dance for Me [feat. Orion]
[1979, #aw5, #hp17]
Dit rockicoon was al één van de grootste vóór het Top 40-tijdperk. Toch heeft hij ook in Nederland nog de hitlijsten gehaald.
R.I.P. Jerry Lee Lewis
1160. Jerry Lee Lewis - Save the Last Dance for Me [feat. Orion]
[1979, #aw5, #hp17]
0
geplaatst: 29 oktober 2022, 16:37 uur
Een 7 voor The Killer
Een van de eerste concerten die ik bezocht heb. De documantaire over het leven van Orion is trouwens ook het bekijken waard.
Een van de eerste concerten die ik bezocht heb. De documantaire over het leven van Orion is trouwens ook het bekijken waard.
1
geplaatst: 29 oktober 2022, 17:49 uur
Ook al is het nummer al opgenomen in 1961, dan nóg is het geen schim van het vuur (met ballen) waar Jerry terecht legendarisch mee is geworden. Nee, dan zet ik honderd keer liever (en harder!) zijn live optreden in Hamburg 1964 nog een keer op. A f*cking killer!
Een magere 6
Een magere 6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.