Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2022, 21:50 uur
Ah, binnen dat genre best nog wel te doen, toch? Nog nooit eerder gehoord trouwens.
5.5
5.5
1
wavanbuuren
geplaatst: 8 november 2022, 09:18 uur
Tsja, best lastig beoordelen. Hij heeft in elk geval het halve gooi weten te strikken voor zijn clipje.
Volledig buiten mijn genre maar niet verschrikkelijk ofzo.
5,5
Volledig buiten mijn genre maar niet verschrikkelijk ofzo.
5,5
0
geplaatst: 8 november 2022, 10:47 uur
wavanbuuren schreef:
Tsja, best lastig beoordelen. Hij heeft in elk geval het halve gooi weten te strikken voor zijn clipje. Volledig buiten mijn genre maar niet verschrikkelijk ofzo. 5,5
Ik was ook positief verrast, vooral omdat hij niet zijn hyperhysterische en/of aanstellerige waffel opzette. Vandaar dat ik ook liefst anderhalf keer zo'n hoog cijfer uitdeelde dan ik normaliter gewend ben aan Gerard te geven.Tsja, best lastig beoordelen. Hij heeft in elk geval het halve gooi weten te strikken voor zijn clipje. Volledig buiten mijn genre maar niet verschrikkelijk ofzo. 5,5
0
geplaatst: 8 november 2022, 17:12 uur
Ik Hou D'r Zo Van, wij blijkbaar niet. Joling staat op plek 1141 met 3,28 gemiddeld.
In april van dit jaar brachten deze Britten voor het eerst in 27 jaar een album met nieuw materiaal uit.
Hun succesperiode was 1990 t/m 1992 en hun debuutsingle was tevens hun grootste hit.
Het nummer deed het ook in de US enorm goed en staat in de top 300 grootste hits in de Billboard Chart aller tijden.
1170. EMF - Unbelievable
[1990, #aw8, #hp6]
In april van dit jaar brachten deze Britten voor het eerst in 27 jaar een album met nieuw materiaal uit.
Hun succesperiode was 1990 t/m 1992 en hun debuutsingle was tevens hun grootste hit.
Het nummer deed het ook in de US enorm goed en staat in de top 300 grootste hits in de Billboard Chart aller tijden.
1170. EMF - Unbelievable
[1990, #aw8, #hp6]
1
geplaatst: 8 november 2022, 17:21 uur
Die 'woow' voor de welbekende titelfrase doet het hem, verder niet heel bijzonder vind ik (maar ook niet slecht)
6,5
6,5
0
geplaatst: 8 november 2022, 18:01 uur
1170. EMF - Unbelievable: 6,5
1169. Gerard Joling - Ik Hou D'r Zo Van: 4,5
1169. Gerard Joling - Ik Hou D'r Zo Van: 4,5
0
geplaatst: 8 november 2022, 18:07 uur
9,7!
Nr 1 in de VS inderdaad met meer dan een half miljoen verkochte singles enkel daar, in de UK "slechts" nummer 3
Nr 1 in de VS inderdaad met meer dan een half miljoen verkochte singles enkel daar, in de UK "slechts" nummer 3
0
geplaatst: 8 november 2022, 20:01 uur
Ik zie op RYM twee muziektermen bij EMF staan waar ik nog nooit van heb gehoord: baggy en grebo. Als ik dan de definities lees en de muziek weer hoor, dan denk ik: deze muziek is toch hetzelfde als de Madchester sound? Maar dan uit Gloucester...
Ik vind het nummer nu lekkerder dan destijds.
7,5
7,5
1
geplaatst: 8 november 2022, 20:52 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik zie op RYM twee muziektermen bij EMF staan waar ik nog nooit van heb gehoord: baggy en grebo. Als ik dan de definities lees en de muziek weer hoor, dan denk ik: deze muziek is toch hetzelfde als de Madchester sound? Maar dan uit Gloucester...
7,5
7,5
Baggy en Madchester is redelijk synoniem

Die andere term zegt me niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.