MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
EMF - Unbelievable : 3,5

Ik hou wel van grebo en baggy:

8

wavanbuuren
6,7

Gerard Joling - 0,1
EMF - 6,1

Shaky

Ast
Joling: 6
EMF: 6,5

EMF's Unbelievable behoort tot de songs die boven de 7 scoren (voorlopig). De jongens staan op plek 343 met 7,03 gemiddeld.

In een dikke 3 jaar tijd wisten deze Britse broertjes en zusjes maar liefst 15 Top 40 hits in de UK te scoren. Hun successen duurden overigens wel wat langer hoor dan die periode van 1985 - 1988, want tot en met 1995 waren zij steevast in de Britse hitlijsten te vinden. 

Buiten al hun hits staan ze ook bekend om dat beruchte televisiefragment waarbij kijkers konden inbellen en een vraag mochten stellen. Heel enthousiast zaten ze klaar om vragen te beantwoorden toen een snotjoch belde en vroeg: I'd like to know WHY YOU'RE SO FUCKING CRAP!!!!! De verbinding werd snel verbroken, maar de presentatrice kon haar Britsheid niet uitzetten, haar reactie: thank you very much Elliot. 

Zijn wij het eens met Elliot of vinden wij deze familiegroep net zo goed als radioluisterend Europa van 1985 dat vond?

1171. 5 Star - All Fall Down

[1985, #aw11, #hp7]

Goed verhaal.
En kijk eens, YouTube heeft ook (bijna) werkelijk alles gearchiveerd: Elliots wijze woorden
Ik zou alle aanleiding en reden moeten hebben om Elliots mening hartstochtelijk en hartgrondig te steunen, maar daarvoor vond ik dat beugelbekkie net even te prettig om naar te kijken. Drie aantrekkelijke Michaela Jacksons op een rijtje: hoe leuk was dat voor een 12-jarige?
Vanwege het sentiment nog een hele krappe voldoende. 5,6

EMF 6,5
Five Star 5,8

Joling - 3,5
EMF - 7,2
5 Star - 5,5

Jeugdsentiment optima forma:

8,3

cosmic kid (moderator)
Het eet geen brood, is niet gevaarlijk en glijdt net zo makkeliijk mijn linkeroor weer uit als mijn rechteroor in. Kortom, niets mis mee: 6.

Zo even tussendoor zo: Bedankt voor je dagelijkse verhaaltjes Shaky.

Deze is me onbekend.

6

Thanks esteban, ik doe het met alle plezier. Ook gewoon top dat zo'n vast clubje, en de incidentele stemmer, al zo lang blijft meedoen.

EMF: 7
Five Star: 6,5

5 Star - All Fall Down : 3,5

wavanbuuren
De wegen der muziek zijn ondoorgrondelijk.
In theorie zou ik dit allemaal veel te gelikt moeten vinden.
Maar ik heb al sinds 1985 een lichte crush voor 5-star, al durfde ik daar destijds natuurlijk niet voor uit te komen. Als mensen die mij menen te kennen zouden zien dat ik voor 5-star ruim een punt hoger geef dan recent voor Deep Purple, dan zouden ze zich afvragen of het niet tijd wordt voor een dwangbuis.
Maar ik doe het gewoon.

7,4

p.s. Ik zou gezworen hebben dat ze uit Amerika kwamen, dus ik was kennelijk behoorlijk afgeleid door dat ontwapenende beugelbekkie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.