Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 december 2022, 20:11 uur
Finn schreef:
En nou is het genoeg geweest!
En nou is het genoeg geweest!
Wasn't me, ik zou de generatie die in '73 platen kocht maar eens aankijken

0
geplaatst: 18 december 2022, 20:25 uur
1211. Peter Waaldrecht - Ik Hou van Jou: 4,5
1210. Nico Haak - Langzaam Sneller Gaan: 2
1210. Nico Haak - Langzaam Sneller Gaan: 2
0
geplaatst: 18 december 2022, 22:56 uur
Ik vond die Peter van Nico toch een stuk leuker dan deze Peter.
Maar dit schijnt dan ook een nepPeter te zijn, want hij heet(te) eigenlijk Ron (Wattimena), lees ik nu. Verder een schimmig verleden na zijn korte zangcarrière: niks meer over terug te vinden. Misschien maar beter ook.
2,5
Maar dit schijnt dan ook een nepPeter te zijn, want hij heet(te) eigenlijk Ron (Wattimena), lees ik nu. Verder een schimmig verleden na zijn korte zangcarrière: niks meer over terug te vinden. Misschien maar beter ook.
2,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 december 2022, 09:11 uur
K-CI & jojo - 6,5
Nico Haak - 6,5
Peter Waaldrecht - 3,5
Nico Haak - 6,5
Peter Waaldrecht - 3,5
1
geplaatst: 19 december 2022, 17:11 uur
3,18 voor Ik Hou van Jou. Peter Waaldrecht staat op plek 1182. Daarmee zijn jullie hopelijk goed genoeg opgewarmd voor wat er komen gaat: de verzoekjes!
Wat opviel is dat er voornamelijk gekozen is voor 80s en 90s en dat het veelal songs zijn die we geregeld in de Top 2000 voorbij horen komen. De verzoekjes zijn gerangschikt in volgorde van binnenkomst. De oudste song die jullie hebben aangevraagd stamt uit 1980, de nieuwste uit 2022.
Er wordt afgetrapt met een rockband uit Detroit die 2x in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan.
In de US kwam deze song niet verder dan plek 49 en was de coverversie van Michael Morales zelfs veel succesvoller. In 2014 werd het nummer ook nog eens succesvol gecoverd door 5 Seconds of Summer. In Nederland was het echter het origineel dat het het beste deed.
En inderdaad, dit is dus meteen de oudste song die is aangevraagd deze ronde. Ik ga niet noemen van wie de verzoekjes afkomstig zijn, wellicht dat we elkaar onderhand al zó goed kennen dat het geraden kan worden. Wat denken jullie, van wie kwam deze?
1212. The Romantics - What I Like About You
[1980, #aw9, #hp12]
Wat opviel is dat er voornamelijk gekozen is voor 80s en 90s en dat het veelal songs zijn die we geregeld in de Top 2000 voorbij horen komen. De verzoekjes zijn gerangschikt in volgorde van binnenkomst. De oudste song die jullie hebben aangevraagd stamt uit 1980, de nieuwste uit 2022.
Er wordt afgetrapt met een rockband uit Detroit die 2x in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan.
In de US kwam deze song niet verder dan plek 49 en was de coverversie van Michael Morales zelfs veel succesvoller. In 2014 werd het nummer ook nog eens succesvol gecoverd door 5 Seconds of Summer. In Nederland was het echter het origineel dat het het beste deed.
En inderdaad, dit is dus meteen de oudste song die is aangevraagd deze ronde. Ik ga niet noemen van wie de verzoekjes afkomstig zijn, wellicht dat we elkaar onderhand al zó goed kennen dat het geraden kan worden. Wat denken jullie, van wie kwam deze?
1212. The Romantics - What I Like About You
[1980, #aw9, #hp12]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.