Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2022, 01:15 uur
Absoluut! Glibberig tot en met.... En toch, ik mag hem nog graag horen.
7,5
7,5
0
geplaatst: 17 december 2022, 16:15 uur
Als een Johan Nijenhuis-film een liedje zou zijn....
Bij deze song kan ik het wél hebben, hoe slecht dit ook is.
6,5
Bij deze song kan ik het wél hebben, hoe slecht dit ook is.
6,5
0
geplaatst: 17 december 2022, 17:15 uur
Het zit er heel dicht tegenaan, maar we hebben net geen 5 uit 5 gehaald qua voldoendes. K-Ci en JoJo moeten het met 5,23 doen. Ze staan daarmee op plek 972.
De werkweek met enkel nummer 1-hits is voorbij. Dit weekend twee songs van eigen bodem en vanaf maandag komen jullie verzoekjes dus voorbij.
Dik en Nicolaas runden een autospuiterij bij Delft totdat Nicolaas in 1970 per toeval ontdekt werd. Toen ging het snel, en bleef hij tot en met 1989 singles uitbrengen. 16 songs daarvan bereikten de Nederlandse Top 40.
Wij gaan luisteren naar een hit die hij samen met Peter Koelewijn en A. Lopikerwaard schreef.
1210. Nico Haak - Langzaam Sneller Gaan
[1978, #aw5, #hp21]
De werkweek met enkel nummer 1-hits is voorbij. Dit weekend twee songs van eigen bodem en vanaf maandag komen jullie verzoekjes dus voorbij.
Dik en Nicolaas runden een autospuiterij bij Delft totdat Nicolaas in 1970 per toeval ontdekt werd. Toen ging het snel, en bleef hij tot en met 1989 singles uitbrengen. 16 songs daarvan bereikten de Nederlandse Top 40.
Wij gaan luisteren naar een hit die hij samen met Peter Koelewijn en A. Lopikerwaard schreef.
1210. Nico Haak - Langzaam Sneller Gaan
[1978, #aw5, #hp21]
0
geplaatst: 17 december 2022, 17:20 uur
Mocht je nu denken 'huh, verzoekjes, waar gaat dit over??'. Dit bericht (zie hieronder) heb ik eerder gepost en geldt dus nog gewoon. Mocht je nog geen verzoekje hebben ingestuurd, maar dat wel graag willen doen; even een pb'tje voor morgenavond. Op = op, vol = vol.
----------------------------------------------------------------------
https://media.socastsrm.com/wordpress/wp-content/blogs.dir/1294/files/2021/10/kissheader2021-requestasong-790x225-1.jpg
Even een oproepje tussendoor. We hebben ruim 1200 nummers gehad, lijkt mij een mooi moment om weer eens een rondje verzoekjes te gaan behandelen.
Heb jij een song die je graag een keer hier voorbij wil zien komen, laat het me via pb weten en dan plan ik jullie song in. Geen probleem als de artiest al een keer voorbij is gekomen, zolang de song maar in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan, niet nog aan een run in die lijst bezig is, en niet hier al voorbij is gekomen.
Laten we zeggen dat ik het verzoekje voor zondagavond wil ontvangen, dan past het ook fijn in mijn planning
Niet hier in het topic posten dus, even een pb'tje met de song die jij graag in ons klassement ziet verschijnen.
----------------------------------------------------------------------
https://media.socastsrm.com/wordpress/wp-content/blogs.dir/1294/files/2021/10/kissheader2021-requestasong-790x225-1.jpg
Even een oproepje tussendoor. We hebben ruim 1200 nummers gehad, lijkt mij een mooi moment om weer eens een rondje verzoekjes te gaan behandelen.
Heb jij een song die je graag een keer hier voorbij wil zien komen, laat het me via pb weten en dan plan ik jullie song in. Geen probleem als de artiest al een keer voorbij is gekomen, zolang de song maar in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan, niet nog aan een run in die lijst bezig is, en niet hier al voorbij is gekomen.
Laten we zeggen dat ik het verzoekje voor zondagavond wil ontvangen, dan past het ook fijn in mijn planning

Niet hier in het topic posten dus, even een pb'tje met de song die jij graag in ons klassement ziet verschijnen.
1
geplaatst: 18 december 2022, 00:56 uur
Nicoooooo!!!!
Hé hé! Holadijee!!
8
Huh, wat voor cijfer geef ik nou toch weer?
Welja, nachtelijke gekkigheid is mij niet vreemd. Langzaam, langzaam, sneller gaan! Trappe trappe trappe maar, Nico! Met dank aan het geniale gevoel voor catchy lulligheid van Peter. En dat zonder de Paniekzaaiers. Zeker een van zijn leukste: ik ben fan.
En ik heb nog nooit iemand zó slecht zien playbacken als die platinablonde tante: dat deden zelfs Blondie en Iggy Pop destijds bij TopPop beter.
Ik krijg prompt zin in koekjes eten.
Hé hé! Holadijee!!
8
Huh, wat voor cijfer geef ik nou toch weer?
Welja, nachtelijke gekkigheid is mij niet vreemd. Langzaam, langzaam, sneller gaan! Trappe trappe trappe maar, Nico! Met dank aan het geniale gevoel voor catchy lulligheid van Peter. En dat zonder de Paniekzaaiers. Zeker een van zijn leukste: ik ben fan.
En ik heb nog nooit iemand zó slecht zien playbacken als die platinablonde tante: dat deden zelfs Blondie en Iggy Pop destijds bij TopPop beter.
Ik krijg prompt zin in koekjes eten.
0
geplaatst: 18 december 2022, 08:30 uur
2 redelijke verschrikkingen achter elkaar, de ene echt nog een heel stuk erger dan de andere.
K-Ci & JoJo - All My Life 2,5
Nico Haak 4,5
K-Ci & JoJo - All My Life 2,5
Nico Haak 4,5
0
geplaatst: 18 december 2022, 17:12 uur
De meligheid van Nico Haak slaat niet aan. Slechts 16 stemmers komen tot een gemiddelde van 4,55. Hij staat op plek 1084.
Vandaag nog eentje van eigen bodem en de komende dagen dus de binnengekomen verzoekjes.
Mama Dolores, Ik Kan Jou Nooit Vergeten en de song waar we vandaag naar gaan luisteren zijn de drie grootste hits van deze Nederlandse zanger die eerder deel uitmaakte van de bands Rudy Wairata & His Serenaders en Das Moara Quartett.
Terug naar zijn grootste hit.
1211. Peter Waaldrecht - Ik Hou van Jou
[1973, #aw5, #hp25]
Vandaag nog eentje van eigen bodem en de komende dagen dus de binnengekomen verzoekjes.
Mama Dolores, Ik Kan Jou Nooit Vergeten en de song waar we vandaag naar gaan luisteren zijn de drie grootste hits van deze Nederlandse zanger die eerder deel uitmaakte van de bands Rudy Wairata & His Serenaders en Das Moara Quartett.
Terug naar zijn grootste hit.
1211. Peter Waaldrecht - Ik Hou van Jou
[1973, #aw5, #hp25]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.