MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Human Resource: 7

deze versie die Shaky heeft geplaatst is wel erg rommelig en te hoofdpijnachtig

5

Het origineel zou ik wel een voldoende geven

Ik ben er nu een heel stuk milder over dan dertig jaar geleden: toen was het zondermeer een 0.
Evenzogoed: deze drie minuten duren idd behoorlijk lang.
Die orginele mix die pureshores plaatst klinkt inderdaad wel beter: er zit een duistere ondertoon in die me wel bevalt, heeft meer variatie/opbouw en de vocals hebben smoel (deze zou ik zeker twee punten meer geven).
3

Nina Sky - Move Ya Body : 4

Human Resource - Dominator : 1 (het origineel is beter, maar scoort niet hoger)

Of het nu om de versie van Shaky of pureshores gaat ... classic-alert!

8

(misschien wat veel, deels ter compensatie voor de lage scores)

Ho ho, uiteraard beoordelen we de song die een hit is geweest. Als dat niet die is die ik postte, beoordeel in hemelsnaam gewoon de song die een hit was.

Edit:

D'n dizze is 't. Alle hiervoor geposte songs zijn remixen door anderen.

wavanbuuren
Prince - 7,4
Nina Sky - 6
Human Resource - 6

(al is dit ook weer hypocriet van me, als ik het niet zou kennen en geen herinneringen zou hebben aan de tijd zou het ver moedelijk veel lager uitkomen).

Nina Sky - 6,7
Human Resource - 4,2

volgens mij is dat weer een remix

Ik ken alleen de original version van airplay.
Ik heb geen resources om te bevestigen helaas

pureshores tis wat met al die remixen.

Ik zou bij deze song iedereen willen aanraden: beoordeel de versie die je het beste kent en in jouw hoofd zit. Denk dat niemand daar iets op tegen zal hebben.

zijn die lui van Human Resource niet toevallig mumu users, kunnen ze het zelf even toelichten

Neen, die laatste video is ook niet het origineel.. Maar het doet er niet toe. Er zijn nu eenmaal 735 versies van.

Neuh daarom, gewoon de versie beoordelen die je als 'jouw versie' beschouwd. Bij andere songs is het de song die gepost is, maar soms heb je nu eenmaal uitzonderingen.

8

There is no other. Of juist een paar dozijn others, afgaande op de berichten hierboven.

Plek 1007 voor Human Resource, ze scoren 5,19.

10 Top 40-noteringen waarvan er 5 de top 5 wisten te bereiken. Deze Nederlandse groep deed het dus uitstekend in de hitlijst. Ook in het buitenland hadden ze succes, en dan vooral met de song waar wij vandaag naar gaan luisteren. 

Die song was zelfs de bestverkochte single van 1980 en werd een tijdje terug uitgeroepen tot nummer 1 Nederdiscoklassieker. 

Haal die rolschaatsen maar uit de kast en groove mee. 

1241. Spargo - You and Me

[1980, #aw14, #hp1]

8,1 blijft heerlijk

6,5

Vreselijk

3,5

Sluit mij aan bij vigil, watered down disco die ik gelukkig niet heb meegemaakt, gelukkig nooit in Engeland gehoord indertijd

2,5

7 Biijft een leuke hit

pureshores schreef:
gelukkig nooit in Engeland gehoord indertijd

Het zou wel opknappen van een Madchester of Bristol sausje

4.6

Was me nog nooit opgevallen, maar is 'ie het nu wel, of nie?
John McEnroe?

6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.