MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Prince: 7,5
Nina Sky: 8

Aretha 4
Thieves 7
Prince 10
Nina Saai 3

Huh? Dit herken ik. Hoe kan dat nou weer?
Ik hield rekening met iets verschrikkelijks en misschien is dat het ook wel, maar ik kan het wel hebben.
Lekker lome, sensuele sfeer, niet overdone. Mooie meiden ook, ik moet prompt aan Mel & Kim denken...
6,3

Niet onaardig, maar niet voldoende: 5
Doet mij erg denken aan deze: https://www.youtube.com/watch?v=eVG4Ix9GgFg , die ik dan wel weer leuk vind (guilty pleasure).

Prince: 5
Nina Sky: 5

Na Nielson was ik zo van mijn apropos dat ik hier 1,5 week niet ben wezen buurten. Alvast excuses aan Shaky voor de backlog.

Hervé Vilard - 5
The Who - 6,3
Beyoncé - 5,8
Albert Hammond - 6
Corry Konings - 4,3
Phil Collins - 7
The Weeknd - 7,3
Aretha Franklin - 5,5
Nothing But Thieves - 6,8
Prince - 8
Nina Sky - 7,5

Die dekselse Nielson ook. Welkom terug Titmeister.

Ast
6,3

Nina Sky belandt op plek 874 tussen twee Nederlandse songs in. De zusjes scoren 5,78 gemiddeld.

Als je het idee hebt dat je dit nummer herkent van een recentere song, dat kan goed kloppen. Lady Gaga gebruikte namelijk een sample van dit Nederlandse product in haar hit Bad Romance.

Dit nummer deed het vooral in Nederland en België goed, maar wist ook (net) de Britse chart te halen.

1240. Human Resource - Dominator

[1991, #aw9, #hp10]

no thx 4

5,8

Vind hem nu toch echt te langdradig...en dat voor iets meer dan drie minuten.

5,75

0,2
Meer kan ik er niet van maken...

3

Laat ik aan de liefhebbers over ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:40 uur

geplaatst: vandaag om 21:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.