Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2023, 20:12 uur
Tja... enerzijds tenenkrommend, maar het heeft ook wel iets.
Zesje voor de moeite dan maar. (6,0)
Zesje voor de moeite dan maar. (6,0)
0
geplaatst: 17 januari 2023, 20:44 uur
laxus11 schreef:
Al vind ik Boulevard of American Idiot wel beter
Nee, nee, het is Boulevard of Broken Dreams, beste Lex Al vind ik Boulevard of American Idiot wel beter

0
geplaatst: 17 januari 2023, 22:02 uur
5
De enige Green Day die een voldoende zou krijgen is Longview
De enige Green Day die een voldoende zou krijgen is Longview
0
geplaatst: 17 januari 2023, 22:04 uur
Spargo: dit nummer heeft jarenlang als een rode lap op mijn gemoed gewerkt: bloedagressief werd ik van dit deuntje. De ultieme sufheid en hemeltergende lulligheid: ik werd er letterlijk misselijk en kwaad van.
Nu denk ik: Och, waar maakte ik me vroeger druk om? Het is wat kneuterig, maar zo beroerd is het nu ook weer niet. Het is wel "gezellige kneuterigheid" én ze heeft een verdomd goede, heldere stem.
5
Green Day: mijn hemel, en dit blijk ik nog op cd te hebben, ook. Kan ik 'em omruilen voor een cd'tje van Spargo? Het tweede deel is gelukkig een iets minder klef en treurig tienerromannetjesdrama, maar wat speelt deze band toch belachelijk simplistische en saaie zeur'punk'pop. Gitaarsolootje is gelukkig wel okay. Nou, 'tzelfde cijfer dan maar als Spargo: allebei mijn huis uit.
5
Nu denk ik: Och, waar maakte ik me vroeger druk om? Het is wat kneuterig, maar zo beroerd is het nu ook weer niet. Het is wel "gezellige kneuterigheid" én ze heeft een verdomd goede, heldere stem.
5
Green Day: mijn hemel, en dit blijk ik nog op cd te hebben, ook. Kan ik 'em omruilen voor een cd'tje van Spargo? Het tweede deel is gelukkig een iets minder klef en treurig tienerromannetjesdrama, maar wat speelt deze band toch belachelijk simplistische en saaie zeur'punk'pop. Gitaarsolootje is gelukkig wel okay. Nou, 'tzelfde cijfer dan maar als Spargo: allebei mijn huis uit.
5
0
geplaatst: 18 januari 2023, 04:31 uur
Jamie Bell and Evan Rachel Wood zowaar! 'k Denk niet dat ik die clip ooit eerder heb gezien. Boulevard of Broken Dreams en American Idiot scoren hoger bij mij.
7
7
0
geplaatst: 18 januari 2023, 06:35 uur
Green Day - Wake Me Up When September Ends : 5
Nummer zelf is net een zesje, maar ik vind die breaks in een muzieknummer verschrikkelijk. Kost een punt.
Nummer zelf is net een zesje, maar ik vind die breaks in een muzieknummer verschrikkelijk. Kost een punt.
0
geplaatst: 18 januari 2023, 08:59 uur
Na Dookie was de koek al op, wat mij betreft. Green Day-ballads vind ik over het algemeen verschrikkelijk. Dit is geen uitzondering.
2
2
0
geplaatst: 18 januari 2023, 09:26 uur
Dominator: 1
You and Me: 8,5
Wake Me Up When September Ends: 5,8
You and Me: 8,5
Wake Me Up When September Ends: 5,8
0
geplaatst: 18 januari 2023, 17:17 uur
6,40 voor Green Day, ze staan daarmee op plek 655.
Dit duo stond tussen 1991 en 1993 5x in de Nederlandse Top 40. Wij gaan luisteren naar hun laatste hit.
Hoe het Will Smith sindsdien is verlopen zal bij de meesten voor een deel bekend zijn, maar hoe verging het Jeffrey Allen Townes? Heel simpel: hij is altijd actief gebleven in de muziekindustrie en helemaal niet onverdienstelijk. In 2018 kwam er ook nog een nieuw album uit.
Terug naar hun tijd als duo.
1243. DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Boom! Shake the Room
[1993, #aw10, #hp19]
Dit duo stond tussen 1991 en 1993 5x in de Nederlandse Top 40. Wij gaan luisteren naar hun laatste hit.
Hoe het Will Smith sindsdien is verlopen zal bij de meesten voor een deel bekend zijn, maar hoe verging het Jeffrey Allen Townes? Heel simpel: hij is altijd actief gebleven in de muziekindustrie en helemaal niet onverdienstelijk. In 2018 kwam er ook nog een nieuw album uit.
Terug naar hun tijd als duo.
1243. DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Boom! Shake the Room
[1993, #aw10, #hp19]
0
geplaatst: 18 januari 2023, 17:32 uur
Will Smith is enorm veel van z'n glans verloren in de laatste jaren, maar zijn Greatest Hits album van 20 jaar geleden vind ik nog steeds een bijzonder leuke verzamelaar. Nu pas besef ik dat deze daar op ontbreekt. Terwijl andere, minder bekende, Jazzy Jeff samenwerkingen er wel op terug te vinden zijn. Vreemd.
7
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.