MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Die vind ik ook leuker wavanbuuren. Vreemd genoeg haalde die song niet eens de Tipparade, laat staan de Top 40.

Omdat Wheels een vrij zacht Foo Fighters nummer is waarschijnlijk, ook toegankelijk voor de massa. Dat kan je moeilijk zeggen van Pretender, die het wel uitstekend deed in alternatieve lijsten. Over 't algemeen leveren zij geen TOP 40 materiaal af. Mijn favoriet is Break Out.

13-in-een-dozijn rockliedje.
5,5

Ast
Gerard Cox: 4
Foo Fighters: 6,8

6,09 gemiddeld voor Wheels. De Foo Fighters staan op plek 786.

Nile Rodgers en Bernard Edwards schreven deze song die in de Top 100 Greatest Girl Group Songs of All Time belandde.

Het was de 14e single van deze groep, maar de eerste die echt succesvol was. Het album waar deze song op verscheen was veruit hun succesvolste album uit hun carrière en bevatte naast deze hitsong nog 2 classics.

1249. Sister Sledge - He's the Greatest Dancer

[1979, #aw7, #hp16]

7,5

Ontdekt via een maat van mij, super lekker nummer. Ik ben niet heel soepel in de heupen, maar dit nummer laat mij dat wel denken

9.5

Wheels nog een 6.5

Cox 2,7 (naar boven afgerond)
Foo 7,5 (maar ze hebben veel betere)
Slegde 5,7 (i don't feel like dancing - 2nite)

Foo Fighters: 6
Sister Sledge: 8

jordidj1 schreef:
Ik ben niet heel soepel in de heupen, maar dit nummer laat mij dat wel denken

Precies dit

9,5

4 voor Foo Fighters

Foo Fighters: 7
Sister Sledge: 6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.