MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
7,75

En voor mij ook hun beste.

5.6

Vrij atypische en toch ook wel knappe plaat. Het heeft een vrij hoog tempo (schat rond de 150 bpm), maar de vocals zijn heel ontspannen; een contrast dat wonderbaarlijk goed werkt. Gelukkig wel nog een cheesy strings-break, anders zouden we haast nog vergeten dat we hier met een eurodance-nummer te maken hebben. Voor mij ook de beste van Snap!

9

Nee, sorry. Hier heb ik niks mee... 3

Snap!: 7

7,5

Hun leukste!

Ik snap niet dat zoiets een hit is 3

Snap! - The First The Last Eternity (Till the End) [feat. Summer] : 3

Het gemiddelde van Snap! komt morgen.

Deze hele week nummer 2-hits.

Wat een hitlijst successen heeft deze man gekend zeg. Ik moest een paar keer met mijn ogen knipperen maar schijnbaar stond hij 22x in de Nederlandse Top 40 waarvan 10x in de top 5. 3 nummer 1-hits, 3 nummer 3-hits, en 1 keertje blijven steken op 2.
Hij is zelfs de 27e meest succesvolle artiest in de Nederlandse hitlijst aller tijden.

Het was Blijf Bij Mij van André Hazes & Gerard Joling die de zoon van Julio van de toppositie afhield.

1257. Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song)

[2007, #aw18, #hp2]

Die hitlijststatistieken duizelen mij: ik ken geen enkel nummer van deze gozer, hooguit zou ik er een paar herkennen als ik ze hoor?
Deze in ieder geval niet.
Maar als ik 'em volgende week weer hoor, dan hoor ik 'em wederom voor de eerste keer. Volstrekt nietszeggende leegte.
2

4,5
Over ping pong gesproken... Is hij nog met Anna?

Snap 7,3
Iglesias 2,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.