MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

even inhalen waar ik zin in had

Sasha: 5
Jennifer Paige: 8
Kevin Lyttle: 9,5
Talk Talk: 9,7

Dionne: vooruit, een 6

Ast
6,5

Dionne doet het netjes en komt op plek 318 terecht met een gemiddelde van 6,70.

De song van vandaag is afkomstig van het album Animal Stories dat in 2020 de nummer 1 positie in de album top 100 wist te halen.

Kevin de Gier is een bezig bijtje, zo bracht hij in 2020 maar liefst 13 singles uit. Dat is nog lang niet alles trouwens: tussen 2016 en 2021 is deze Rotterdamse rapper op maar liefst 84 (!!) singles te horen. De kwantiteit is er in ieder geval.

716. Kevin - Ietsjes Later

[2020, #aw3, #hp31]

Niets voor mij:

2

1 dit is gwn zeiver bah bah

Man, man, man... 2,5

Ast
2,5

Kevin kan nog wel wat stemmers gebruiken dus dat gemiddelde volgt ietsjes later.

Een goede week geleden kwam de runner up van Pop Idol al voorbij (Gareth Gates). Vandaag gaan we luisteren naar de man die hem wist te verslaan.

William Robert Young heeft het fantastisch gedaan in de Britse hitlijst: zijn eerste negen singles wisten allemaal de top 5 te halen.

Anno 2021 maakt hij nog steeds muziek; zo kwam er vorige week nog een nieuw album uit. Zijn vorige zeven albums wisten in Groot Brittannië allemaal de top 2 van de album charts te halen, en ook dit nieuwe album kwam weer nieuw binnen op plek 3. Aan populariteit op het eiland geen gebrek dus. Zijn wij hier in de Benelux ook zo positief?

717. Will Young - You And I

[2003, #aw11, #hp3]

4.5

Tjonge, jonge, wel veel bagger zo achter elkaar...
(en ik scoor nog lager dan Les).

koosknook schreef:

(en ik scoor nog lager dan Les).

Ai, zorgelijk

Deze 6je .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.