MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

5 ik vind de versie van Boppin B leuker. Dick Brave & the Back Beats is trouwens een mega aanrader. Echt geweldig

7.5

Gewoon goed in z'n genre, daar moet niet flauw over gedaan worden. Ik had het hier destijds wel voor.

Beetje edelkitsch wel toch? Maar eerlijk is eerlijk, ik vond dit destijds best een mooi liedje. De glans is er wat af, maar een aardig cijfer kan ik er nog wel aan kwijt.

7,0

andré schreef:
4,5 geef mij de Britse Sasha maar

Heette die niet Grey van achteren?

6 meer uit nostalgie

Oef, deze viel bij herbeluistering niet mee; sowieso:
andré schreef:
geef mij de Britse Sasha maar

Al zal die wel nooit in de top 40 hebben gestaan... Een 5,2 voor de Duitse Sasha

Jennifer Paige - 6,8
Al Martino - 4,5

Fathead schreef:
(quote)

Heette die niet Grey van achteren?

Ik moest googlen

Al Martino: 9,2, die vocals . Ben net een bakvis wat betreft die Italian-American pop singers.
Sasha: 6, toen afgrijselijk, nu kan ik t stukken beter hebben. Boppin' B versie zeker beter Les de Groot en Sasha als Dick Brave natuurlijk ook veel meer pit.

Ast
6,3

Al Martino komt tot 5,9 gemiddeld (plek 514) en Sasha tot exact een 6 (plek 503).

De dame van vandaag behoort tot de 40 meest succesvolle artiesten tussen 1955 en 1999 wat betreft single-successen in de charts. 56 singles haalden de Hot 100 in de VS en als we de overige lijsten in de VS meerekenen komt ze zelfs tot 80 hits.

Haar succes in Nederland? 4 schamele hitsingles. Een perfect voorbeeld van een artiest die de oversteek naar Europa nooit heeft weten te maken, maar in Amerika tot de pop-royalty behoort.

De song waar wij naar gaan luisteren werd geschreven door de Gibb broertjes.

715. Dionne Warwick - Heartbreaker

[1982, #aw8, #hp5]

7,5 mooie stem hoor

Dit is mij echt te saai...

3,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:32 uur

geplaatst: vandaag om 14:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.