Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2021, 17:13 uur
5,80 gemiddeld voor Shout Shout (Knock Yourself Out) is goed voor de 545e plek.
In 2004 werd een voormalig lid van onder andere Free en Bad Company gevraagd om als zanger te fungeren voor Queen. Freddie was altijd een grote fan van hem geweest en na een goed verlopen optreden tussen Paul en een tweetal leden van Queen, werd ervoor gekozen om het officieel te maken.
Met hun nieuwe zanger kwamen er 4 singles, 3 live albums en 1 studio album uit. Dit leverde onder andere de volgende hit op:
733. Queen + Paul Rodgers - Say It's Not True
[2008, #aw3, #hp34]
In 2004 werd een voormalig lid van onder andere Free en Bad Company gevraagd om als zanger te fungeren voor Queen. Freddie was altijd een grote fan van hem geweest en na een goed verlopen optreden tussen Paul en een tweetal leden van Queen, werd ervoor gekozen om het officieel te maken.
Met hun nieuwe zanger kwamen er 4 singles, 3 live albums en 1 studio album uit. Dit leverde onder andere de volgende hit op:
733. Queen + Paul Rodgers - Say It's Not True
[2008, #aw3, #hp34]
0
geplaatst: 31 augustus 2021, 20:05 uur
Ha? Nooit geweten dat dit een hit was. Grote Queen-fan alhier, maar dit is eerder zwak. Ik kan mij moeiteloos voorstellen dat Freddieboy dit met gemak naar een ander leven zou brengen. Paul niet, imo. Een halfje extra voor 't gitaarwerk.
5.5
5.5
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 september 2021, 09:47 uur
Ik kende het niet, maar wat een enorme zeikplaat. En dan die potsierlijke overgang naar de drukke instrumentatie, walgelijk. Om van de obligate tekst en videoclip maar te zwijgen.
3
3
1
geplaatst: 1 september 2021, 09:59 uur
3
Maar Les de Groot gaat dit ongetwijfeld fantastisch vinden.
Maar Les de Groot gaat dit ongetwijfeld fantastisch vinden.
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 september 2021, 12:48 uur
Uit pure fascinatie nog een keer gekeken en geluisterd.
Ik verlaag naar een 2.
Ik verlaag naar een 2.
0
geplaatst: 1 september 2021, 17:06 uur
0
geplaatst: 1 september 2021, 19:42 uur
Het gemiddelde voor Say It's Not True volgt morgen.
Vandaag nemen we een kijkje bij onze zuiderburen waar ene Arthur Achiel Albert Blanckaert maar liefst 58 nummer 1-hits in de Vlaamse Top 10 van Ultratop op zijn naam heeft geschreven. Daarnaast heeft hij ook nog een karrevracht aan top 10-noteringen gescoord.
In Nederland sloeg zijn muziek een stuk minder aan. Hier wist hij één keer de top 40 te halen:
734. Will Tura - Hopeloos
[1981, #aw9, #hp10]
Vandaag nemen we een kijkje bij onze zuiderburen waar ene Arthur Achiel Albert Blanckaert maar liefst 58 nummer 1-hits in de Vlaamse Top 10 van Ultratop op zijn naam heeft geschreven. Daarnaast heeft hij ook nog een karrevracht aan top 10-noteringen gescoord.
In Nederland sloeg zijn muziek een stuk minder aan. Hier wist hij één keer de top 40 te halen:
734. Will Tura - Hopeloos
[1981, #aw9, #hp10]
0
geplaatst: 1 september 2021, 20:48 uur
Queen & Paul R: 5,0 hadden ze beter niet kunnen doen.
Will Tura: 4,0 is het te makkelijk om te zeggen dat de titel de lading wel dekt?
Will Tura: 4,0 is het te makkelijk om te zeggen dat de titel de lading wel dekt?
1
geplaatst: 1 september 2021, 21:25 uur
De Keizer van het Vlaamsche Lied!
7
Voor de buren: Dat is daadwerkelijk zijn welverdiende status bij ons. Niet zijn beste song dit, niettegenstaande een classic.
7
Voor de buren: Dat is daadwerkelijk zijn welverdiende status bij ons. Niet zijn beste song dit, niettegenstaande een classic.
0
wavanbuuren
geplaatst: 2 september 2021, 08:08 uur
Ik kan het wel hebben, maar 3,44 voelt wel vrij lang aan en da's niet zo'n goed teken.
5,8
5,8
0
geplaatst: 2 september 2021, 09:53 uur
Queen en Paul Rodgers: 5
Will Tura: Precies hetzelfde gevoel bij dit nummer als wavanbuuren. Dacht dat ik al 5 minuten aan het luisteren was, bleek dat ik er net 2 op had zitten. Kan het verder wel hebben.
6,2
Will Tura: Precies hetzelfde gevoel bij dit nummer als wavanbuuren. Dacht dat ik al 5 minuten aan het luisteren was, bleek dat ik er net 2 op had zitten. Kan het verder wel hebben.
6,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.