MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

cosmic kid (moderator)
6. De status van het nummer is groter dan het nummer zelf

Daar ben ik het wel mee eens.

6,2

Labelle: 6

6,5

Nooit veel aan gevonden, al is de begeleiding van The Meters wel erg lekker. Zonde dat het niet bij een instrumentaal bleef.

Veel gedraaid vroeger, altijd bingo..

7.6

LaBelle - Lady Marmalade : 7

wavanbuuren
6,3

Ast
Diana Ross: 6,8
LaBelle : 7,3

Plek 351 voor de dames van LaBelle die een gemiddelde van 6,65 scoren.

Vandaag gaan we luisteren naar een samenwerking tussen de Duitse Tobias Topic en de Zweedse Alexander Tidebrink. 830 miljoen streams op Spotify, 179 miljoen views op YouTube, in negen landen op 1 in de hitlijst, tig keer platina en te vinden in de end-of-year chart van vrijwel elk land. Toch grepen de mannen net naast de prijs voor Top Dance/Electronic Song bij de Billboard Awards van 2021. Nou goed, van de andere kant mogen zij nu wel hier in dit topic hun kunsten komen vertonen, dat kunnen we van die Billboard Award winnaar (nog) niet zeggen.

756. Topic & A7S - Breaking Me

[2020, #aw26, #hp2]

wavanbuuren
Een witte raaf tussen de dance meuk van de laatste jaren.

7,5

Witte raaf? Voor mij gewoon een doorsnee raaf zoals alle anderen, weet zich op geen enkele manier te onderscheiden, voegt er alleen aan toe. Waar op zich niets mis mee is trouwens.

6

4

Wat een standaard deuntje.

26 weken genoteerd?!

4,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:10 uur

geplaatst: vandaag om 05:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.