Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 21 september 2021, 19:08 uur
6. De status van het nummer is groter dan het nummer zelf
0
geplaatst: 21 september 2021, 20:40 uur
6,5
Nooit veel aan gevonden, al is de begeleiding van The Meters wel erg lekker. Zonde dat het niet bij een instrumentaal bleef.
Nooit veel aan gevonden, al is de begeleiding van The Meters wel erg lekker. Zonde dat het niet bij een instrumentaal bleef.
0
geplaatst: 22 september 2021, 17:13 uur
Plek 351 voor de dames van LaBelle die een gemiddelde van 6,65 scoren.
Vandaag gaan we luisteren naar een samenwerking tussen de Duitse Tobias Topic en de Zweedse Alexander Tidebrink. 830 miljoen streams op Spotify, 179 miljoen views op YouTube, in negen landen op 1 in de hitlijst, tig keer platina en te vinden in de end-of-year chart van vrijwel elk land. Toch grepen de mannen net naast de prijs voor Top Dance/Electronic Song bij de Billboard Awards van 2021. Nou goed, van de andere kant mogen zij nu wel hier in dit topic hun kunsten komen vertonen, dat kunnen we van die Billboard Award winnaar (nog) niet zeggen.
756. Topic & A7S - Breaking Me
[2020, #aw26, #hp2]
Vandaag gaan we luisteren naar een samenwerking tussen de Duitse Tobias Topic en de Zweedse Alexander Tidebrink. 830 miljoen streams op Spotify, 179 miljoen views op YouTube, in negen landen op 1 in de hitlijst, tig keer platina en te vinden in de end-of-year chart van vrijwel elk land. Toch grepen de mannen net naast de prijs voor Top Dance/Electronic Song bij de Billboard Awards van 2021. Nou goed, van de andere kant mogen zij nu wel hier in dit topic hun kunsten komen vertonen, dat kunnen we van die Billboard Award winnaar (nog) niet zeggen.
756. Topic & A7S - Breaking Me
[2020, #aw26, #hp2]
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 september 2021, 17:42 uur
Een witte raaf tussen de dance meuk van de laatste jaren.
7,5
7,5
0
geplaatst: 22 september 2021, 18:19 uur
Witte raaf? Voor mij gewoon een doorsnee raaf zoals alle anderen, weet zich op geen enkele manier te onderscheiden, voegt er alleen aan toe. Waar op zich niets mis mee is trouwens.
6
6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.