MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Een lichtpuntje in deze donkere dagen van etterende muziekzweren: het is minder rampzalig dan The Shorts. Al scheelt het niet veel. Vinden jullie dat nu echt leuk: dat aanstellerig, hijgerig gekreun alsof hij klaarkomt en die dramatische kattenjankfalsetto? Hulde voor jullie incasseringsvermogen en sterke maag: ik word er onpasselijk van.

2

EvilDrSmith schreef:
Vinden jullie dat nu echt leuk?

Nee. Maar ben wel wat milder dan jij

4

Ik niet, kattengejank eerste klas. Geef mij The Shorts maar.

2,5

The Shorts - Comment Ça Va: 6,5
Sam Smith - Stay With Me: 4,5

Sam Smith vind ik vooral goed in twee featurings (Latch van Disclosure en La La La van Naughty Boy), z'n eigen songs vind ik meestal te zeikerig.

Sam Smith - Stay With Me : 5

wavanbuuren
Saai Smith.

5,5

The Shorts: 6,5
Sam Smith: 6,0

Als mijn broer op MusicMeter zat had ik een 10 kunnen bijschrijven. Ik kom niet veel verder dan een magere 6.

The Shorts: 5,5
Sam Smith: 7,0

Ast
6,5

Sam Smith komt tot plek 697 met een gemiddelde van 5,30.

In 2013 werd deze 70s funk/soul band opgenomen in de Rhythm and Blues Music Hall of Fame. Ik zeg '70s band', maar dat is wanneer ze hun grote successen kende. Ze werden al in 1959 opgericht en bestaan nog steeds.

Zoals je wel kunt verwachten van een groep die al ruim 60 jaar bestaat, zijn er de nodige wisselingen qua bandleden geweest en ondertussen zijn er zelfs al 9 verschillende ex-bandleden overleden.

Wij gaan terug naar 1974 toen ze hun eerste nummer 1-hit in de reguliere hitlijst van de US wisten te scoren.

846. Ohio Players - Fire

[1975, #aw9, #hp9]

7

En ook nog een 7 voor Sam. Ik vind zijn stem wel mooi.

bzg

Je plaatst een bezigbericht om een cijfer neer te zetten?

Vind dat wel iets hebben. Bands die in de toekomst misschien meer dan 100 jaar bestaan en meer gebouwd zijn rond een idee dan rond bepaalde mensen. Best lekker verder,maar ik ken heel wat betere tijd- en genregenoten. 7,0

Arrie schreef:
(quote)

Je plaatst een bezigbericht om een cijfer neer te zetten?

Ja, problemen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.