MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Shaky schreef:
(quote)

Jij bedoelt in Nederland, daar is Guetta inderdaad de arme ziel die meer dan 50x in de Top 40 staat maar nooit op 1... always the bridesmaid....

Het record dat een artiest niet wil waar ik op doelde geldt voor de Amerikaanse chart.

Ah, verkeerd begrepen.

Ast
7,5

Bad Moon Rising scoort 7,61 gemiddeld en staat daarmee op de 92e plek.

Volgende week het derde blok verzoekjes.

Vandaag gaan we luisteren naar een Britse boyband die slechts 5 jaar bestond. In 2013 zouden ze eenmalig terugkeren voor een televisieprogramma, maar 3 van de 4 leden weigerden uiteindelijk. In 2014 zou er een heuse comeback zijn.... ook die bleef uit. We moeten het dus doen met die drie hits die ze in de Nederlandse Top 40 gescoord hebben.

Ze brachten in totaal 8 singles uit, allemaal in 1998 en 1999. Wij gaan luisteren naar hun grootste hit. In de UK werd het een nummer 1-hit, in Nederland kwam het nummer tot 2. In de rest van Europa deed dit nummer het overigens beduidend minder goed.

Het weekend staat voor de deur en in het zuiden begint de carnaval, en dat zonder enige Corona-regels. Get your freak on!

913. Another Level - Freak Me

[1998, #aw15, #hp2]

Toentertijd vond ik het nog enigszins leuk maar nu doet het mij niets meer. Geef mij maar CCR gisteren, veel tijdlozer.

4,5

Ik hield het precies 42 seconden vol, toen sproeide de sproeipoep spontaan uit al mijn lichaamsopeningen.

#hp2 staat voor hoogst haalbare punten?
Klopt.

2

6.2

Origineel is beter.

GrafGantz schreef:
Origineel is beter.

Dit. Geef daarom ook een 6.2.

Another Level: 4

Another Level - Freak Me : 2,5

Jah, ik was toen 16 en dit was wel een dingetje onder de leeftijdsgenoten, zo'n "stoute" tekst. Laten we 't maar nostalgie noemen.

7

3
kan niet in de schaduw staan van Silk

Ast
6,3

Hilarisch slecht. Dat ze zichzelf zo bloedserieus nemen geeft het wel iets aandoenlijks.

5,5

Another Level likt zichzelf tot plek 742 met een gemiddelde van 5,32.

In 1983 besloot deze New Yorkse dame een solocarrière te starten en dat pakte eigenlijk meteen goed uit. Haar eerste album zorgde voor een top 20-hit in de US en leverde meerdere populaire clubhits op. Een jaar later scoorde ze met de song waar wij naar gaan luisteren haar grootste commerciële succes: nummer 1-hit op de Amerikaanse Dance chart en een hit in de reguliere lijst van België en Nederland.

Tegenwoordig richt ze zich enkel nog op gospel en religieuze muziek.

914. Jenny Burton - Bad Habits

[1985, #aw5, #hp25]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.