MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
577. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness: 9,5
576. Amy Winehouse - Back To Black: 8
575. Nirvana - Lithium 8:
574. Ellen Foley - We Belong To The Night: 5

Destijds vond ik het fantastisch.
Nu een 7.

Al die hoge cijfers, begrijp ik echt niks van. Ik vind het echt een eersteklas zaaddodend nummer.

3

Amy: 8
MSP: 6.5

576. Amy Winehouse - Back To Black 7.0
577. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness 8.5

Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness : 7

wavanbuuren
Amy - 9,5 (haar beste zou ik zeggen)
Manic - 7,7

Titmeister schreef:
Al die hoge cijfers, begrijp ik echt niks van. Ik vind het echt een eersteklas zaaddodend nummer.

We zijn het vaak eens, maar vandaag duidelijk niet:

9

GrafGantz schreef:
(quote)

We zijn het vaak eens, maar vandaag duidelijk niet:

9

Daar zijn er wel meer van mbt dit nummer. Het zal wel aan mij liggen...

Ik ga met Tit mee, en dan is dit nog 1 van hun minst vervelende singles (al hadden er wel een paar min afgekund, het emmert maar door). Onbegrijpelijke status heeft deze band.

4

Dit thema komt ten einde, maar het gemiddelde volgt morgen. Stem gerust nog als je nog niet gestemd hebt.

Met de carrière van Lars Bos gaat het uitstekend. Zijn laatste twee albums bereikten de eerste plek in de album charts en sinds 2019 heeft hij al 4 nummer 1-hits op zijn naam staan. De kans is groot dat we van deze jongen nog de nodige hits kunnen verwachten.

Het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren is geschreven om luisteraars aan te sporen iets van hun leven te maken en zich op hun doelen te blijven focussen.

578. Snelle feat. Ronnie Flex - In De Schuur

[2020, #aw20, #hp12]

Ik heb niks met rap en Nederlandse rap al helemaal niet. Ik vind het minder slecht dan dat ik van te voren had gedacht. De radio gaat toch nog gewoon uit of naar een andere zender als dit voorbij komt, maar het had veel slechter gekund nog dus toch een 3

Best een leuk liedje. Ik heb hem een poosje geleden zelfs gebruikt voor een muziekles.

6,5

zijver: 4

Helemaal niets tegen die Flex, maar zijn muziek is doorgaan gewoon helemaal mijn ding niet. Dat Smoorverliefd-nummer vond ik wél goed. Dit een heel pak minder.

4

Motorcycle Emptiness: 6
In de Schuur: 4

wavanbuuren
Best een leuk, vrolijk liedje, maar ik heb echt een bloedhekel aan die stemvervormers.
Alle stemmen lijken op elkaar daardoor tegenwoordig.

6,4

In de Schuur: 5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.