Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
2
geplaatst: 9 juni 2022, 20:05 uur
Taylor Swiffer - Stof het Af
(sorry, ik zal het niet meer doen)
7
(sorry, ik zal het niet meer doen)
7
2
geplaatst: 9 juni 2022, 23:11 uur
Ik ben zeker geen Swiftie, maar dit is perfecte pop. Niet kapot te krijgen.
9,5
9,5
0
geplaatst: 10 juni 2022, 17:14 uur
Swift staat op de 340e plek met een gemiddelde van 6,95.
Laatst hebben we een blokje nummer 1-hits gedaan, laten we dit weekend eens kijken naar songs die niet verder kwamen dan de 40e plek.
We beginnen met de dame die met deze song een record wist te vestigen: song die het langst op plek 40 is blijven steken.
In de VS heeft ze wat meer succes: 4 Grammy Awards gewonnen en 5 van haar albums bereikten de top 10 van de album chart.
In Nederland moet ze het doen met deze ene mini-hit.
1019. Indie.Arie - Video
[2001, #aw3, #hp40]
Laatst hebben we een blokje nummer 1-hits gedaan, laten we dit weekend eens kijken naar songs die niet verder kwamen dan de 40e plek.
We beginnen met de dame die met deze song een record wist te vestigen: song die het langst op plek 40 is blijven steken.
In de VS heeft ze wat meer succes: 4 Grammy Awards gewonnen en 5 van haar albums bereikten de top 10 van de album chart.
In Nederland moet ze het doen met deze ene mini-hit.
1019. Indie.Arie - Video
[2001, #aw3, #hp40]
1
geplaatst: 10 juni 2022, 19:27 uur
1019. India.Arie. 6,5
1018. Taylor Swift: 3,1 miljard views? D-R-I-E K-O-M-M-A E-E-N M-I-L-J-A-R-D?
En dankzij mij er wéér eentje erbij. De eerste, maar ook de laatste. Al kan ik me veel ergere nummer voorstellen van Swift. Sterker: ik luister 'em toch nog eens... ik verbaas mezelf.
7
Ik zie inmiddels dat drie miljard views al niet zo bijzonder is. Zeker niet vergeleken met dat letterlijk infantiele Baby Sharke Dance.
1018. Taylor Swift: 3,1 miljard views? D-R-I-E K-O-M-M-A E-E-N M-I-L-J-A-R-D?

En dankzij mij er wéér eentje erbij. De eerste, maar ook de laatste. Al kan ik me veel ergere nummer voorstellen van Swift. Sterker: ik luister 'em toch nog eens... ik verbaas mezelf.
7
Ik zie inmiddels dat drie miljard views al niet zo bijzonder is. Zeker niet vergeleken met dat letterlijk infantiele Baby Sharke Dance.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.