Muziek / Muziekgames / De Jordy's 1976: Musicmeter's eigen Grammy Awards
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2022, 14:30 uur
Lukt voor mij op beide donderdagen. Liefst niet de 30ste, want dan geht dezen jetzt mal wieder loss in den AM Club für DWTN!
0
geplaatst: 19 september 2022, 18:49 uur
Leuk! Vrijdag de 30ste is helaas wel de enige avond dat dat ik eventueel kan aansluiten.
1
geplaatst: 20 september 2022, 11:48 uur
Oef, dus dan moet hier gekozen worden tussen een datum dat JM kan, en een datum dat Koen kan? Net Sophie's Choice dit, maar dan elf jaar te vroeg
Ik vrees dat voor mij donderdag 29 ook het beste uitkomt. Sorry Koen! Hopelijk een volgende keer.
Ik vrees dat voor mij donderdag 29 ook het beste uitkomt. Sorry Koen! Hopelijk een volgende keer.
0
geplaatst: 25 september 2022, 20:25 uur
Even benieuwd naar meningen: hoort Comus (naast uiteraard folk) in de rock- en/of avant-garde-categorie thuis?
Als ik RYM strict volg (zoals ik meestal doe) is het louter folk.
1
geplaatst: 28 september 2022, 11:39 uur
Teunnis schreef:
Even benieuwd naar meningen: hoort Comus (naast uiteraard folk) in de rock- en/of avant-garde-categorie thuis?
Rock/folk hoor ik er ook wel in terug, maar zij die hem ook in de avant-garde-categorie willen nomineren, kunnen dat natuurlijk gewoon (en hij past er wat mij betreft ook prima in).
Morgenavond luistersessie op Beatsense vanaf 20u trouwens, laat maar komen jullie 1971-tips! Wellicht wachten jullie ook allemaal tot na het Beatsensen om jullie nominatielijstjes in te sturen, want ik heb er nog geen enkele mogen ontvangen

Gezamenlijke luistersessie op Beatsense: donderdag 29 september vanaf 20u
Nominatiedeadline: zaterdag 8 oktober 23u59
Bij deze dus een reminder aan aerobag, AOVV, Choconas, DjFrankie, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Poeha, Poek, Salvadore, SBube, Shaky, stardust_be, Teunnis, Venceremos, zaaf en eventuele andere geïnteresseerden

0
geplaatst: 30 september 2022, 18:48 uur
Oh shit, ik verheugde me enorm op een luistersessie vanavond. Blijkt het gisteren te zijn geweest 

0
geplaatst: 1 oktober 2022, 09:29 uur
Teunnis schreef:
Oh shit, ik verheugde me enorm op een luistersessie vanavond. Blijkt het gisteren te zijn geweest
Oh jammer! Post de nummers die je zeker in de beat wilde sensen gerust hier in het topic, ben benieuwd wat je zoal hebt opgesnord! En dan hopelijk in 1972 wel erbij

0
geplaatst: 7 oktober 2022, 08:34 uur
Nominatiedeadline: zaterdag 8 oktober 23u59
Ik heb nog maar van twee van jullie lijstjes ontvangen
Best weinig voor een van de beste muziekjaren ooit, me dunkt. Gaat het lukken om tegen morgenavond jullie nominatielijstjes klaar te hebben, of moeten we aan een weekje uitstel beginnen denken?
Bij deze dus een reminder aan aerobag, AOVV, Choconas, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Poeha, Poek, Salvadore, SBube, Shaky, stardust_be, Teunnis, zaaf en eventuele andere geïnteresseerden.
Ik heb nog maar van twee van jullie lijstjes ontvangen
Best weinig voor een van de beste muziekjaren ooit, me dunkt. Gaat het lukken om tegen morgenavond jullie nominatielijstjes klaar te hebben, of moeten we aan een weekje uitstel beginnen denken? Bij deze dus een reminder aan aerobag, AOVV, Choconas, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Poeha, Poek, Salvadore, SBube, Shaky, stardust_be, Teunnis, zaaf en eventuele andere geïnteresseerden.
0
geplaatst: 7 oktober 2022, 11:30 uur
Oeh, wat gaat die deadline toch snel altijd... een weekje uitstel zou heel fijn zijn eigenlijk...
0
geplaatst: 7 oktober 2022, 12:38 uur
Ja, een weekje uitstel zou mij ook heel goed uitkomen, er zijn nog wel wat albums die ik eerst nog zou willen beluisteren.
4
geplaatst: 7 oktober 2022, 15:41 uur
Nou vooruit, weekje uitstel dan maar. Maar dan gaan de stembussen onherroepelijk dicht!
Nominatiedeadline: zaterdag 15 oktober 23u59
Nominatiedeadline: zaterdag 15 oktober 23u59
1
geplaatst: 9 oktober 2022, 10:43 uur
Moet er voor mooiste hoes ook per se drie nominaties? Normaal nomineer ik niet voor deze categorie, maar ja, in 1971 had je
https://www.musicmeter.nl/images/cover/21000/21183.jpg
https://www.musicmeter.nl/images/cover/21000/21183.jpg
0
geplaatst: 9 oktober 2022, 10:49 uur
Minimaal drie inderdaad! Maar je vindt er vast wel nog twee die ook mooi zijn, ja toch? Deze is je natuurlijk wel op het lijf geschreven 

1
geplaatst: 9 oktober 2022, 11:46 uur
Een suggestie voor wereld/anderstalig, die niet op MusicMeter staat, want alleen op single verschenen:
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 oktober 2022, 12:10 uur
Poek schreef:
Moet er voor mooiste hoes ook per se drie nominaties? Normaal nomineer ik niet voor deze categorie, maar ja, in 1971 had je
Ook deze
https://www.musicmeter.nl/images/cover/45000/45002.jpg
0
geplaatst: 14 oktober 2022, 09:07 uur
De definitieve deadline voor 1971 staat op morgenavond om 23u59, bij deze een laatste reminder voor zij die nog mee willen doen. En dan hoop ik met name op aerobag, AOVV, Choconas, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Salvadore, SBube, stardust_be, Teunnis en zaaf (en eventuele andere geïnteresseerden zijn ook steeds welkom).
0
geplaatst: 14 oktober 2022, 18:37 uur
http://rpmimages.3345.ca/Volume+15-No.+6-March+27%2C+1971/1000x2000.0.jpg
Beverly mag nogmaals meedoen
(Een speurder op Discogs is erachter gekomen dat het album uit 1971 komt.)
Beverly mag nogmaals meedoen
(Een speurder op Discogs is erachter gekomen dat het album uit 1971 komt.)
0
geplaatst: 14 oktober 2022, 18:42 uur
Ja, ook volgens RYM uit 1971.
Beverly Glenn-Copeland
Artist Beverly Glenn-Copeland
Type Album
Released 15 Maart 1971
Beverly Glenn-Copeland
Artist Beverly Glenn-Copeland
Type Album
Released 15 Maart 1971
0
geplaatst: 14 oktober 2022, 19:25 uur
Ja, die hebben het daarom recent gewijzigd. En hier heb ik zojuist een correctie ingediend.
Maar ik neem hem (natuurlijk) niet mee voor deze Jordy’s, albums/nummers laat ik niet twee keer meedingen.
Maar ik neem hem (natuurlijk) niet mee voor deze Jordy’s, albums/nummers laat ik niet twee keer meedingen.
1
geplaatst: 14 oktober 2022, 20:36 uur
Nee inderdaad, dat zou een Grammy-move zijn en daar staan we toch wel (nipt) boven in dit topic of niet dan? 

1
geplaatst: 16 oktober 2022, 09:58 uur
Stembussen gesloten! Dank aan de tien deelnemers voor het insturen van nominatielijstjes!
Ik moet nog even alles verwerken/op orde zetten, maar het ziet ernaar uit dat Lying Mouth dit jaar het ambt van de hoogrechter/tiebreak-beslisser mag gaan bekleden. Rob, als het goed is voor jou stuur ik je straks alle ex-aequo's door. Van zodra je die beslist hebt, gaan ik aan de slag met het plaatsen van de shortlists!
Ik moet nog even alles verwerken/op orde zetten, maar het ziet ernaar uit dat Lying Mouth dit jaar het ambt van de hoogrechter/tiebreak-beslisser mag gaan bekleden. Rob, als het goed is voor jou stuur ik je straks alle ex-aequo's door. Van zodra je die beslist hebt, gaan ik aan de slag met het plaatsen van de shortlists!
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 11:31 uur
Kun je dat ambt niet eens splitsen in de sukkelaar die over van die suffe grote zwarte schijven mag beslissen en de coole gast die het eindoordeel over 7-inches geeft? Maak ik ook een kans!
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 11:44 uur
Hoeveel categorieën moet je doorgaans eigenlijk ingevuld hebben om in aanmerking te komen voor dat ambt?
* denotes required fields.