MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jordy's 1976: Musicmeter's eigen Grammy Awards

zoeken in:
Lukt voor mij op beide donderdagen. Liefst niet de 30ste, want dan geht dezen jetzt mal wieder loss in den AM Club für DWTN!

Leuk! Vrijdag de 30ste is helaas wel de enige avond dat dat ik eventueel kan aansluiten.

Oef, dus dan moet hier gekozen worden tussen een datum dat JM kan, en een datum dat Koen kan? Net Sophie's Choice dit, maar dan elf jaar te vroeg

Ik vrees dat voor mij donderdag 29 ook het beste uitkomt. Sorry Koen! Hopelijk een volgende keer.

Ga je niet stappen op vrijdagavond, Koen?

Daar ben ik veel te nerdy voor.

Even benieuwd naar meningen: hoort Comus (naast uiteraard folk) in de rock- en/of avant-garde-categorie thuis?

Als ik RYM strict volg (zoals ik meestal doe) is het louter folk.

Rock, vind ik.

Rock/Folk staat ie nu, wat mij betreft prima.

Teunnis schreef:
Even benieuwd naar meningen: hoort Comus (naast uiteraard folk) in de rock- en/of avant-garde-categorie thuis?

Als ik RYM strict volg (zoals ik meestal doe) is het louter folk.

Rock/folk hoor ik er ook wel in terug, maar zij die hem ook in de avant-garde-categorie willen nomineren, kunnen dat natuurlijk gewoon (en hij past er wat mij betreft ook prima in).

Morgenavond luistersessie op Beatsense vanaf 20u trouwens, laat maar komen jullie 1971-tips! Wellicht wachten jullie ook allemaal tot na het Beatsensen om jullie nominatielijstjes in te sturen, want ik heb er nog geen enkele mogen ontvangen

Gezamenlijke luistersessie op Beatsense: donderdag 29 september vanaf 20u
Nominatiedeadline: zaterdag 8 oktober 23u59

Bij deze dus een reminder aan aerobag, AOVV, Choconas, DjFrankie, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Poeha, Poek, Salvadore, SBube, Shaky, stardust_be, Teunnis, Venceremos, zaaf en eventuele andere geïnteresseerden

Zuipen tot we kruipen!

Oh shit, ik verheugde me enorm op een luistersessie vanavond. Blijkt het gisteren te zijn geweest

Teunnis schreef:
Oh shit, ik verheugde me enorm op een luistersessie vanavond. Blijkt het gisteren te zijn geweest

Oh jammer! Post de nummers die je zeker in de beat wilde sensen gerust hier in het topic, ben benieuwd wat je zoal hebt opgesnord! En dan hopelijk in 1972 wel erbij

Nominatiedeadline: zaterdag 8 oktober 23u59

Ik heb nog maar van twee van jullie lijstjes ontvangen Best weinig voor een van de beste muziekjaren ooit, me dunkt. Gaat het lukken om tegen morgenavond jullie nominatielijstjes klaar te hebben, of moeten we aan een weekje uitstel beginnen denken?

Bij deze dus een reminder aan aerobag, AOVV, Choconas, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Poeha, Poek, Salvadore, SBube, Shaky, stardust_be, Teunnis, zaaf en eventuele andere geïnteresseerden.

Oeh, wat gaat die deadline toch snel altijd... een weekje uitstel zou heel fijn zijn eigenlijk...

Ja, een weekje uitstel zou mij ook heel goed uitkomen, er zijn nog wel wat albums die ik eerst nog zou willen beluisteren.

Je mag mij uit de taglijst halen, beste Arthur.

Nou vooruit, weekje uitstel dan maar. Maar dan gaan de stembussen onherroepelijk dicht!

Nominatiedeadline: zaterdag 15 oktober 23u59

Moet er voor mooiste hoes ook per se drie nominaties? Normaal nomineer ik niet voor deze categorie, maar ja, in 1971 had je

https://www.musicmeter.nl/images/cover/21000/21183.jpg

Minimaal drie inderdaad! Maar je vindt er vast wel nog twee die ook mooi zijn, ja toch? Deze is je natuurlijk wel op het lijf geschreven

Een suggestie voor wereld/anderstalig, die niet op MusicMeter staat, want alleen op single verschenen:

DjFrankie (moderator)
Poek schreef:
Moet er voor mooiste hoes ook per se drie nominaties? Normaal nomineer ik niet voor deze categorie, maar ja, in 1971 had je

Ook deze

https://www.musicmeter.nl/images/cover/45000/45002.jpg

De definitieve deadline voor 1971 staat op morgenavond om 23u59, bij deze een laatste reminder voor zij die nog mee willen doen. En dan hoop ik met name op aerobag, AOVV, Choconas, esteban, Funky Bookie, herman, Johnny Marr, Justus18, Koenr, LucM, Lying Mouth, Salvadore, SBube, stardust_be, Teunnis en zaaf (en eventuele andere geïnteresseerden zijn ook steeds welkom).

http://rpmimages.3345.ca/Volume+15-No.+6-March+27%2C+1971/1000x2000.0.jpg

Beverly mag nogmaals meedoen (Een speurder op Discogs is erachter gekomen dat het album uit 1971 komt.)

Ja, ook volgens RYM uit 1971.

Beverly Glenn-Copeland
Artist Beverly Glenn-Copeland
Type Album
Released 15 Maart 1971

Ja, die hebben het daarom recent gewijzigd. En hier heb ik zojuist een correctie ingediend.

Maar ik neem hem (natuurlijk) niet mee voor deze Jordy’s, albums/nummers laat ik niet twee keer meedingen.

Nee inderdaad, dat zou een Grammy-move zijn en daar staan we toch wel (nipt) boven in dit topic of niet dan?

Stembussen gesloten! Dank aan de tien deelnemers voor het insturen van nominatielijstjes!

Ik moet nog even alles verwerken/op orde zetten, maar het ziet ernaar uit dat Lying Mouth dit jaar het ambt van de hoogrechter/tiebreak-beslisser mag gaan bekleden. Rob, als het goed is voor jou stuur ik je straks alle ex-aequo's door. Van zodra je die beslist hebt, gaan ik aan de slag met het plaatsen van de shortlists!

Kun je dat ambt niet eens splitsen in de sukkelaar die over van die suffe grote zwarte schijven mag beslissen en de coole gast die het eindoordeel over 7-inches geeft? Maak ik ook een kans!

Hoeveel categorieën moet je doorgaans eigenlijk ingevuld hebben om in aanmerking te komen voor dat ambt?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:37 uur

geplaatst: vandaag om 22:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.