Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2022]
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2022, 17:55 uur
Nog twee uurtjes en dan komt het eerste lijstje tevoorschijn. Wie durft de Top 4 van 2022 al te voorspellen?
1
geplaatst: 17 december 2022, 17:59 uur
1
geplaatst: 17 december 2022, 19:35 uur
Onweerwolf schreef:
Nog twee uurtjes en dan komt het eerste lijstje tevoorschijn. Wie durft de Top 4 van 2022 al te voorspellen?
1. Springbokje
2. Grotman / Straatje
3. ❄️
♡ 4. Queen Lana

WOD bestaat uit 3 renners nog nooit van samenwerken gehoord hebben. Komen niet in de buurt van de kopgroep

1
geplaatst: 17 december 2022, 19:41 uur
Gretz schreef:
1. Springbokje
2. Grotman / Straatje
3. ❄️
♡
4. Queen Lana
WOD bestaat uit 3 renners nog nooit van samenwerken gehoord hebben. Komen niet in de buurt van de kopgroep
(quote)
1. Springbokje
2. Grotman / Straatje
3. ❄️
♡ 4. Queen Lana

Ik verwacht dat TWOD gewoon top 4 haalt.
1. Jubilee Street
2. Let It Happen
3. Red Eyes
4. Cold Little Heart
12
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2022, 19:45 uur
We gaan bijna beginnen! De grote finale van de tiende editie van De Witte Trui.
De strijd om de beste plaat van 2012-2021 is bijna gestreden, morgenavond om precies 21:00 weten we waar de wisselbokaal naar toe mag.
Dit jaar waren er 94 users die een eindlijstje inzonden.
De nieuwelingen, welcome to the white side:
Finn, Ries_72, Rob071, Rufus
De volgende mensen stuurden voor de tweede keer een lijstje in:
Coma Cat, Dim, Spul
Deze mensen deden voor de derde keer mee:
Johnny Marrissey, Mausie, tafkat
Dan waren er mensen die al vier jaar de finale meebepalen:
aerobag, andré, esteban, jeroentjuhh, marsupilami, Marzipaintree, Porcupine Head, sj0n88
Al vijf jaar aanwezig:
cosmic kid, Guessmaker, Joren999, MRDammann, Poek, ranja, Rudi S, SanderT, SBube, STaRS, The Eraser, VladTheImpaler
Zes lange jaren present:
Finidi, jordidj1, pauljojo, Riesdude, Robbie34
Maar liefst zeven keer stemden deze mensen voor de finale:
123poetertjes, AstroStart, Grafmat, Gyzzz, sokra, WhyNotSmile
Er waren zelfs mensen die al acht maal voor de finale stemden:
arcade monkeys, Brunniepoo, Casartelli, corn1holio1, Glen Hansard, luigifort, Mastroianni, mauricedegier, Outlaw104, stardust_be, tbouwh, Vince vega, willemdeux
Ongelooflijk maar waar: 9 keer stemden de volgende mensen al:
50tracks, curufin, Edgar18, Gebruiker43757, hoi123, JoaMuse, johan de witt, kaj_666, Maartenn, mol, Scorpion_21, Simon77, Teunnis, thelion
En dit zijn de veteranen die in alle 10 edities een eindlijstje hebben ingestuurd:
aERodynamIC, Arno, ArthurDZ, Bucquoy, chevy93, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Dwejkk_, El Ninjo, Gretz, herman, Johnny Marr, Koenr, laxus11, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poeha, remcodulac, Titmeister, vigil, yeahyeahyeah
Allen dank daarvoor!
De einduitslag staat nu helemaal vast maar ik heb hem dus nog niet opgeteld want dat ga ik vandaag doen. Eén voor één zal ik random de lijstjes presenteren, vandaag om de 15 minuten en morgen om de 10 minuten totdat we morgenavond om 9 uur aangekomen zijn bij het laatste lijstje.
Om dit te doen heb ik een scoreboard ontwikkeld in het almachtige Excel. Dit scoreboard is losjes gebaseerd op hoe ze dat doen bij het Eurovisie Song Festival en geeft na elk lijstje in één opslag direct de actuele stand weer.
Omdat er is besloten om slechts de helft van de platen punten te geven telt de startladder (de finale top 24 gerangschikt naar de behaalde percentages van alle voorgaande rondes) niet mee voor De Witte Trui. Immers, dat is een volledige rangschikking van 24 ipv 12. De startladder zal echter wel in alle gevallen de tiebreaker zijn.
Bij deze presenteer ik derhalve het eerste 'blanke' scoreboard waarin de 24 finalisten zijn gerangschikt naar de volgorde van de startladder:
https://i.vgy.me/RfNXGQ.png
Dit betekent dus dat Let It Happen alle tiebreaks wint en Pyramids ze allemaal zal verliezen.
De strijd om de beste plaat van 2012-2021 is bijna gestreden, morgenavond om precies 21:00 weten we waar de wisselbokaal naar toe mag.
Dit jaar waren er 94 users die een eindlijstje inzonden.
De nieuwelingen, welcome to the white side:
Finn, Ries_72, Rob071, Rufus
De volgende mensen stuurden voor de tweede keer een lijstje in:
Coma Cat, Dim, Spul
Deze mensen deden voor de derde keer mee:
Johnny Marrissey, Mausie, tafkat
Dan waren er mensen die al vier jaar de finale meebepalen:
aerobag, andré, esteban, jeroentjuhh, marsupilami, Marzipaintree, Porcupine Head, sj0n88
Al vijf jaar aanwezig:
cosmic kid, Guessmaker, Joren999, MRDammann, Poek, ranja, Rudi S, SanderT, SBube, STaRS, The Eraser, VladTheImpaler
Zes lange jaren present:
Finidi, jordidj1, pauljojo, Riesdude, Robbie34
Maar liefst zeven keer stemden deze mensen voor de finale:
123poetertjes, AstroStart, Grafmat, Gyzzz, sokra, WhyNotSmile
Er waren zelfs mensen die al acht maal voor de finale stemden:
arcade monkeys, Brunniepoo, Casartelli, corn1holio1, Glen Hansard, luigifort, Mastroianni, mauricedegier, Outlaw104, stardust_be, tbouwh, Vince vega, willemdeux
Ongelooflijk maar waar: 9 keer stemden de volgende mensen al:
50tracks, curufin, Edgar18, Gebruiker43757, hoi123, JoaMuse, johan de witt, kaj_666, Maartenn, mol, Scorpion_21, Simon77, Teunnis, thelion
En dit zijn de veteranen die in alle 10 edities een eindlijstje hebben ingestuurd:
aERodynamIC, Arno, ArthurDZ, Bucquoy, chevy93, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, Dwejkk_, El Ninjo, Gretz, herman, Johnny Marr, Koenr, laxus11, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poeha, remcodulac, Titmeister, vigil, yeahyeahyeah
Allen dank daarvoor!
De einduitslag staat nu helemaal vast maar ik heb hem dus nog niet opgeteld want dat ga ik vandaag doen. Eén voor één zal ik random de lijstjes presenteren, vandaag om de 15 minuten en morgen om de 10 minuten totdat we morgenavond om 9 uur aangekomen zijn bij het laatste lijstje.
Om dit te doen heb ik een scoreboard ontwikkeld in het almachtige Excel. Dit scoreboard is losjes gebaseerd op hoe ze dat doen bij het Eurovisie Song Festival en geeft na elk lijstje in één opslag direct de actuele stand weer.
Omdat er is besloten om slechts de helft van de platen punten te geven telt de startladder (de finale top 24 gerangschikt naar de behaalde percentages van alle voorgaande rondes) niet mee voor De Witte Trui. Immers, dat is een volledige rangschikking van 24 ipv 12. De startladder zal echter wel in alle gevallen de tiebreaker zijn.
Bij deze presenteer ik derhalve het eerste 'blanke' scoreboard waarin de 24 finalisten zijn gerangschikt naar de volgorde van de startladder:
https://i.vgy.me/RfNXGQ.png
Dit betekent dus dat Let It Happen alle tiebreaks wint en Pyramids ze allemaal zal verliezen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2022, 19:46 uur
En het allereerste lijstje zometeen om 20:00 is van niemand minder dan: Ploppesteksel!
1
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2022, 20:03 uur
Poeh! Let it Happen is de enige favoriet die het kan waarmaken voorlopig.
1
geplaatst: 17 december 2022, 20:05 uur
Wasted Days gaat verrassend hoog eindigen in zijn laatste jaar. Maar Jubilee Street gaat de Witte Trui winnen
1
geplaatst: 17 december 2022, 20:54 uur
Onweerwolf schreef:
Bijzondere Top 4 wel momenteel.
Bijzondere Top 4 wel momenteel.
Zegt natuurlijk niet zo veel na 4 lijstjes, de huidige nummer 21 kan na het volgende lijstje 1e staan

3
geplaatst: 17 december 2022, 21:21 uur
* denotes required fields.