MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2022

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Jacoto schreef:
Casartelli mag ik in het eerdere verstuurde rijtje van 8 er nog eentje veranderen?
Achteraf gezien valt die toch wel wat uit de toon.
Ga je gang

meesterdch schreef:
Aangezien het in mijn ogen echt niet kan dat er de top 300 geen nummer van deze vandaaldragers van de derde proggolf staat.....

Vandalen bereiken anders nooit zo veel

meesterdch schreef:

Aangezien het in mijn ogen echt niet kan dat er de top 300 geen nummer van deze vandaaldragers van de derde proggolf staat.....

Tja, wel eens , toch een grootheid.
Neal is sowieso een top songsmid

Spock's Beard : Harm's Way

Casartelli (moderator)
Graag een van deze twee vervangen. Fish en Genesis stonden immers beide al in het lijstje hofleveranciers.

Casartelli (moderator)
meesterdch schreef:
Dat is op zich niet waar - The Light doet nog mee. En ik heb Flow in de strijd gegooid. Neemt niet weg dat ik met zowel deze als de door Rudi S aangedragen Harm's Way zeer content ben.

Rudi S schreef:
(quote)

Tja, wel eens , toch een grootheid.
Neal is sowieso een top songsmid

Spock's Beard : Harm's Way

Geinig dat jij het andere nummer nomineert waartussen ik zat te twijfelen

Casartelli schreef:
(quote)
Dat is op zich niet waar - The Light doet nog mee. En ik heb Flow in de strijd gegooid. Neemt niet weg dat ik met zowel deze als de door Rudi S aangedragen Harm's Way zeer content ben.

Had ik over het hoofd gezien..... maar ik ben alleen maar blij met wat extra nominaties voor de Mighty Beard. Flow is ook een ondergewaardeerd pareltje.

Casartelli schreef:
(quote)
Graag een van deze twee vervangen. Fish en Genesis stonden immers beide al in het lijstje hofleveranciers.

Dan ipv deze Fish - Manchmal
dan deze Tool - Pushit

Zo dan, Tool ipv Fish. Het kan verkeren

vigil schreef:
Zo dan, Tool ipv Fish. Het kan verkeren

Voordeel is dan weer dat het slechts soms gebeurt.... maar triest blijft het wat mij betreft ook

Wel, wel, vigil met Renaissance... Het betoog van de spelleider gooit gelijk zijn vruchten af!
Zelf durfde ik niet meer met deze band op de proppen te komen aangezien mijn nominaties in het verleden allemaal de nek om zijn gedraaid. Zelfs hun magnum opus "Mother Russia" is uit de toplijst verdwenen.

Mssr Renard

Met links naar de southern rock. Heerlijk.

Bella musica prog Italiana

Cellar Noise - Temple

Door in deze nominatieronde is:

Lake of Tears - To Blossom Blue

Het staat een ieder vrij natuurlijk om op de link van de verliezende nomianties te klikken, mooie muziek zal u openbaren!

musicborst schreef:
(quote)

Het betoog van de spelleider gooit gelijk zijn vruchten af!

Zodra Casper roept dan volg ik!

Super!
Geloof het of niet maar ik dacht nog aan Medicine Man, en dan met name deze versie:
John Lees' Barclay James Harvest - Medicine Man - YouTube

Beetje rommelige setting maar wel heel lekker en SUPER proggie/symfo!
Het uiterlijk van de basgitaar...

musicborst schreef:
(quote)

Super!
Geloof het of niet maar ik dacht nog aan Medicine Man, en dan met name deze versie:
John Lees' Barclay James Harvest - Medicine Man - YouTube

Beetje rommelige setting maar wel heel lekker en SUPER proggie/symfo!
Het uiterlijk van de basgitaar...

Gelukkig .... nog meer liefhebbers van progrockers BJH. Ik zat nog te twijfelen tussen Mockingbird en Hymn. In een Prog Ladder horen zij er toch wel bij te staan.

Mssr Renard
musicborst en dynamo d, ik was bang dat BJH te snel zou sneuvelen, anders had ik zeker ook iets van genomineerd. Ra of After the Day of If Love is King oofzi

Misschien eens een BJH k.o. of ladder organiseren?

Mssr Renard schreef:
musicborst en dynamo d, ik was bang dat BJH te snel zou sneuvelen, anders had ik zeker ook iets van genomineerd. Ra of After the Day of If Love is King oofzi

Misschien eens een BJH k.o. of ladder organiseren?

Je moet doen wat je niet kan laten. Maar reken niet op mijn deelname. Ik probeer zoveel mogelijk weg te blijven hier op het forum alleen voor de progladder maak ik een uitzondering om nieuwe muziek te ontdekken. Overigens ben ik niet bang dat mijn nominaties gaan sneuvelen, ik weet het zeker!

Hadden we al iets uit Libanon in de Progladder staan?

Turbulence - A Place I Go to Hide

mulver64 schreef:

Ik had ook nog het wonderschone Last One Home van Lifesigns willen nomineren, maar dat nummer is helaas niet op YouTube aanwezig.

Ook mooi, maar helemaal niks mis met je lijstje verder, hoor...

Casartelli (moderator)
Na Bonk waren er nog 5 plekken over. mulver64, verzoek om jouw lijstje tot 5 nummers in te perken, dan zitten we daarna vol!

De Flower Kings zullen voor de volgende editie zijn dus

Gast
geplaatst: vandaag om 19:50 uur

geplaatst: vandaag om 19:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.