Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2022
zoeken in:
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 januari 2022, 19:16 uur
Jacoto schreef:
Casartelli mag ik in het eerdere verstuurde rijtje van 8 er nog eentje veranderen?
Achteraf gezien valt die toch wel wat uit de toon.
Ga je gangCasartelli mag ik in het eerdere verstuurde rijtje van 8 er nog eentje veranderen?
Achteraf gezien valt die toch wel wat uit de toon.
1
geplaatst: 19 januari 2022, 19:17 uur
meesterdch schreef:
Aangezien het in mijn ogen echt niet kan dat er de top 300 geen nummer van deze vandaaldragers van de derde proggolf staat.....
Aangezien het in mijn ogen echt niet kan dat er de top 300 geen nummer van deze vandaaldragers van de derde proggolf staat.....
Vandalen bereiken anders nooit zo veel

2
geplaatst: 19 januari 2022, 19:18 uur
meesterdch schreef:
Tja, wel eens , toch een grootheid.
Neal is sowieso een top songsmid
Spock's Beard : Harm's Way
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 januari 2022, 19:21 uur
Graag een van deze twee vervangen. Fish en Genesis stonden immers beide al in het lijstje hofleveranciers.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 januari 2022, 19:25 uur
meesterdch schreef:
Dat is op zich niet waar - The Light doet nog mee. En ik heb Flow in de strijd gegooid. Neemt niet weg dat ik met zowel deze als de door Rudi S aangedragen Harm's Way zeer content ben.Aangezien het in mijn ogen echt niet kan dat er de top 300 geen nummer van deze vandaaldragers van de derde proggolf staat.....
1
geplaatst: 19 januari 2022, 19:25 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Geinig dat jij het andere nummer nomineert waartussen ik zat te twijfelen

1
geplaatst: 19 januari 2022, 19:26 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Dat is op zich niet waar - The Light doet nog mee. En ik heb Flow in de strijd gegooid. Neemt niet weg dat ik met zowel deze als de door Rudi S aangedragen Harm's Way zeer content ben. Had ik over het hoofd gezien..... maar ik ben alleen maar blij met wat extra nominaties voor de Mighty Beard. Flow is ook een ondergewaardeerd pareltje.

1
geplaatst: 19 januari 2022, 19:33 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Graag een van deze twee vervangen. Fish en Genesis stonden immers beide al in het lijstje hofleveranciers. Dan ipv deze Fish - Manchmal
dan deze Tool - Pushit
1
geplaatst: 19 januari 2022, 20:30 uur
Voordeel is dan weer dat het slechts soms gebeurt....
maar triest blijft het wat mij betreft ook 
1
geplaatst: 19 januari 2022, 20:48 uur
Wel, wel, vigil met Renaissance... Het betoog van de spelleider gooit gelijk zijn vruchten af!

Zelf durfde ik niet meer met deze band op de proppen te komen aangezien mijn nominaties in het verleden allemaal de nek om zijn gedraaid. Zelfs hun magnum opus "Mother Russia" is uit de toplijst verdwenen.

1
geplaatst: 19 januari 2022, 21:05 uur
3
geplaatst: 19 januari 2022, 21:12 uur
2
geplaatst: 19 januari 2022, 21:19 uur
musicborst schreef:
- reserve -
Lake of Tears - To Blossom Blue
Marlene Kuntz - Impressioni di settembre
Therion - The Siren of The Woods
SHAMALL - Schizophrenia
- reserve -
Marlene Kuntz - Impressioni di settembre
Therion - The Siren of The Woods
SHAMALL - Schizophrenia
Door in deze nominatieronde is:
Het staat een ieder vrij natuurlijk om op de link van de verliezende nomianties te klikken, mooie muziek zal u openbaren!
2
geplaatst: 19 januari 2022, 21:33 uur
Super!
Geloof het of niet maar ik dacht nog aan Medicine Man, en dan met name deze versie:
John Lees' Barclay James Harvest - Medicine Man - YouTube
Beetje rommelige setting maar wel heel lekker en SUPER proggie/symfo!
Het uiterlijk van de basgitaar...

2
geplaatst: 19 januari 2022, 21:40 uur
musicborst schreef:
Super!
Geloof het of niet maar ik dacht nog aan Medicine Man, en dan met name deze versie:
(quote)
Super!
Gelukkig .... nog meer liefhebbers van progrockers BJH. Ik zat nog te twijfelen tussen Mockingbird en Hymn. In een Prog Ladder horen zij er toch wel bij te staan.
1
Mssr Renard
geplaatst: 19 januari 2022, 21:43 uur
musicborst en dynamo d, ik was bang dat BJH te snel zou sneuvelen, anders had ik zeker ook iets van genomineerd. Ra of After the Day of If Love is King oofzi
Misschien eens een BJH k.o. of ladder organiseren?
1
geplaatst: 19 januari 2022, 22:12 uur
Mssr Renard schreef:
musicborst en dynamo d, ik was bang dat BJH te snel zou sneuvelen, anders had ik zeker ook iets van genomineerd. Ra of After the Day of If Love is King oofzi
Je moet doen wat je niet kan laten. Maar reken niet op mijn deelname. Ik probeer zoveel mogelijk weg te blijven hier op het forum alleen voor de progladder maak ik een uitzondering om nieuwe muziek te ontdekken. Overigens ben ik niet bang dat mijn nominaties gaan sneuvelen, ik weet het zeker!

2
geplaatst: 19 januari 2022, 22:37 uur
0
geplaatst: 20 januari 2022, 00:22 uur
Wheel - Dissipating
Haunt The Woods - Opaque
Mystery - Another Day
Retrospective - What Will Be Next?
The Paradox Twin - I Am Me. I Am Free
Orphaned Land - Chains Fall To Gravity
Leprous - The Weight of Disaster
Earthside – A Dream In Static
Ik had ook nog het wonderschone Last One Home van Lifesigns willen nomineren, maar dat nummer is helaas niet op YouTube aanwezig.
Haunt The Woods - Opaque
Mystery - Another Day
Retrospective - What Will Be Next?
The Paradox Twin - I Am Me. I Am Free
Orphaned Land - Chains Fall To Gravity
Leprous - The Weight of Disaster
Earthside – A Dream In Static
Ik had ook nog het wonderschone Last One Home van Lifesigns willen nomineren, maar dat nummer is helaas niet op YouTube aanwezig.
0
geplaatst: 20 januari 2022, 07:25 uur
mulver64 schreef:
Ook mooi, maar helemaal niks mis met je lijstje verder, hoor...

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2022, 09:45 uur
Na Bonk waren er nog 5 plekken over. mulver64, verzoek om jouw lijstje tot 5 nummers in te perken, dan zitten we daarna vol!
* denotes required fields.