MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2022

zoeken in:
20. Kolinga - Mateya Disko spotify:track:5juLF2bEEAg1Yz0MwqSa91

21. Little Simz - Angel spotify:track:4pGxnHLyli1TLkRFHyBxo0

22. Arima Ederra - Free Again
Zoek het linkje zo even op.

Het is hier boven wel zo'n beetje gezegd: erg fijne en enthousiasmerende presentatie, Koen! Veel dank, zat overduidelijk veel tijd en liefde in

23. Birds in Row - Water Wings
spotify:track:4ZaJcDNdScNsX4maeciTp2

24. KMRU & Aho Ssan - Resurgence spotify:track:0Xy8Xdk360sJyqD2IJTaxY

25. Hudson Mohawke - Bicstan spotify:track:0ijKkR37HK5zOX2hm5bOqv

Koenr de grootste complimenten, net alles rustig doorgelezen. Geweldige, informatieve stukjes. Als dit de kwaliteit van menig muziektijdschrift zou zijn, zou ik lachend abonnement nemen.

26. Ka - We hurting spotify:track:5IdtvNq4Ro2TrsJ9JaQslO

Nieuwe muziek uit 2022 komt er niet meer uit, dus tijd om de hiaten op te vullen:

27. Denzel Curry feat. Robert Glasper - Melt Session #1 spotify:track:1GmIFHYT3N2V3G0MoYhEil

28. Camille - In De Regen spotify:track:2RUzYz3EqkJxpPQPehdxha

Van mijn kat moet ik deze nomineren:

29. Rosie Thomas ft. Sufjan Stevens - We Should Be Together spotify:track:3g1IxL6vroDetpftnWWHwZ

30. Rhyan Sinclair - Interstate Sailors spotify:track:6Zxtl90MKGYyHe0V8P1kNb

31. Vusi Mahlasela, Norman Zulu & Jive connection - Faceless people
spotify:track:6eSB8AJygmN0BDt9UWwX9t

32. Messa - Rubedo
spotify:track:0CBX5ZXfbaj8hz692IP3Uj

panjoe (moderator)
33. Gidge - Bleak spotify:track:6besRTcGcpwDwiXFUIGHz3

panjoe schreef:
33. Gidge - Bleak spotify:track:6besRTcGcpwDwiXFUIGHz3

Heerlijk, vroeg me onlangs nog af wanneer ze met nieuw werk zouden komen!

Vannacht een bandje ontdekt dat mij ongelooflijk enthousiast heeft gemaakt. En nog onbekend op MuMe en het forum, voor zover ik er iets kan van terugvinden. Maar ik had mijn twee nominaties voor deze editie al opzij gezet ... twijfel, twijfel ... Misschien offer ik morgenvroeg mijn tweede keuze wel op voor de nieuwigheid. For now:

34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt

35. MIKE - What Do I Do? spotify:track:0JIgIvMc2glyepgDTLZhJs

Het hele album van MIKE staat vol geweldige lofi-producties en heerlijke raps, voor de Earl Sweatshirt, Quelle Chris en R.A.P. Ferreira fans.

esteban schreef:
Vannacht een bandje ontdekt dat mij ongelooflijk enthousiast heeft gemaakt. En nog onbekend op MuMe en het forum, voor zover ik er iets kan van terugvinden. Maar ik had mijn twee nominaties voor deze editie al opzij gezet ... twijfel, twijfel ... Misschien offer ik morgenvroeg mijn tweede keuze wel op voor de nieuwigheid. For now:

34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt

Ik ben de gulden regels voor Song van het jaar vergeten, maar was 'hoe obscuurder hoe beter' er niet eentje van?

Mausie schreef:
tijd om de hiaten op te vullen:
36. Fontaines D.C. - In ár gCroíthe go deo spotify:track:3oG6lgml0UMZrSAzV4kZDI

Poek schreef:
(quote)

Ik ben de gulden regels voor Song van het jaar vergeten, maar was 'hoe obscuurder hoe beter' er niet eentje van?

Daar heb ik me toch ook al aan mispakt hoor. Meteen er uit gebonjourd (hier of in De Witte Trui) om dan een maand later in tal van persoonlijke lijstjes en de gezamenlijke te zien verschijnen ... Maar 't is beslist, mijn tweede nominatie zal de nieuwe band worden, al klinken ze vrij toegankelijk.

esteban schreef:
al klinken ze vrij toegankelijk.

Is wel een probleempuntje ja. Hopelijk komen ze uit Transnistrië of zo om dat te compenseren?

37. KEN mode - Throw Your Phone in the River spotify:track:23ImpmzLfbwezUMWWmncFW

Johnny Marr schreef:
37. KEN mode - Throw Your Phone in the River spotify:track:23ImpmzLfbwezUMWWmncFW

Deze zeker met je smartphone geplaatst?

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Deze zeker met je smartphone geplaatst?

Neen, met m'n laptop, anders krijg ik die spotify uri niet. Moet jordidj1 mij nog steeds eens uitleggen.

38. Pyrolator - Djehuti spotify:track:0NmzxilY0kPhC2EDrG1LKw

Diepe buiging voor de fabuleuze presentatie van de finale door Koenr. Heerlijk leesvoer vol wetenswaardigheden om nog eens op je gemak door te lezen. Verrassende winnaar ook, het blijft mooi dat er in de Song van het Jaar (soms) ruimte is voor dergelijke eigenzinnige muziek om niet alleen deel te nemen aan de finale, maar ook succesvol een greep te doen naar het goud. Dat hebben we met z'n allen weer goed gedaan!

Dan weer over naar deze maand:
39. Little Simz - Silhouette spotify:track:6eCxbfPngmMvJjnJxyBcDg

Ik ga morgen goed de tijd nemen om dit even rustig door te lezen Koen, dit kan niet anders dit van ontzettend hoog niveau zijn. En een fijne winnaar ayeeee

Zo, even wat sereens toevoegen aan de startlijst:
40. Rural Internet feat. blackwinterwells - CAPITALISM spotify:track:0okDalst0rcw6PRcxYQWnQ

Johnny Marr schreef:
(quote)

Neen, met m'n laptop, anders krijg ik die spotify uri niet. Moet jordidj1 mij nog steeds eens uitleggen.

nou die keer in de trui was puur op geluk hoor

41. De Toegift - Licht Als Stof spotify:track:2X6DwNtZk1i7A3lg23WURF

42. Komisar - Barcelona spotify:track:1pZodOLMakaykGhgtdtqL5

Iemand een linkje, aub? (smartphone)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:02 uur

geplaatst: vandaag om 19:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.