Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2022
zoeken in:
1
geplaatst: 8 januari 2023, 08:44 uur
20. Kolinga - Mateya Disko spotify:track:5juLF2bEEAg1Yz0MwqSa91
2
geplaatst: 8 januari 2023, 09:57 uur
Het is hier boven wel zo'n beetje gezegd: erg fijne en enthousiasmerende presentatie, Koen! Veel dank, zat overduidelijk veel tijd en liefde in 
23. Birds in Row - Water Wings
spotify:track:4ZaJcDNdScNsX4maeciTp2

23. Birds in Row - Water Wings
spotify:track:4ZaJcDNdScNsX4maeciTp2
0
geplaatst: 8 januari 2023, 09:57 uur
24. KMRU & Aho Ssan - Resurgence spotify:track:0Xy8Xdk360sJyqD2IJTaxY
0
geplaatst: 8 januari 2023, 10:25 uur
25. Hudson Mohawke - Bicstan spotify:track:0ijKkR37HK5zOX2hm5bOqv
2
geplaatst: 8 januari 2023, 10:29 uur
Koenr de grootste complimenten, net alles rustig doorgelezen. Geweldige, informatieve stukjes. Als dit de kwaliteit van menig muziektijdschrift zou zijn, zou ik lachend abonnement nemen.
26. Ka - We hurting spotify:track:5IdtvNq4Ro2TrsJ9JaQslO
26. Ka - We hurting spotify:track:5IdtvNq4Ro2TrsJ9JaQslO
6
geplaatst: 8 januari 2023, 10:47 uur
Nieuwe muziek uit 2022 komt er niet meer uit, dus tijd om de hiaten op te vullen:
27. Denzel Curry feat. Robert Glasper - Melt Session #1 spotify:track:1GmIFHYT3N2V3G0MoYhEil
27. Denzel Curry feat. Robert Glasper - Melt Session #1 spotify:track:1GmIFHYT3N2V3G0MoYhEil
2
geplaatst: 8 januari 2023, 11:03 uur
28. Camille - In De Regen spotify:track:2RUzYz3EqkJxpPQPehdxha
1
geplaatst: 8 januari 2023, 11:03 uur
Van mijn kat moet ik deze nomineren:
29. Rosie Thomas ft. Sufjan Stevens - We Should Be Together spotify:track:3g1IxL6vroDetpftnWWHwZ
29. Rosie Thomas ft. Sufjan Stevens - We Should Be Together spotify:track:3g1IxL6vroDetpftnWWHwZ
0
geplaatst: 8 januari 2023, 11:48 uur
30. Rhyan Sinclair - Interstate Sailors spotify:track:6Zxtl90MKGYyHe0V8P1kNb
1
geplaatst: 8 januari 2023, 13:07 uur
31. Vusi Mahlasela, Norman Zulu & Jive connection - Faceless people
spotify:track:6eSB8AJygmN0BDt9UWwX9t
spotify:track:6eSB8AJygmN0BDt9UWwX9t
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 januari 2023, 14:22 uur
33. Gidge - Bleak spotify:track:6besRTcGcpwDwiXFUIGHz3
0
geplaatst: 8 januari 2023, 14:40 uur
panjoe schreef:
Heerlijk, vroeg me onlangs nog af wanneer ze met nieuw werk zouden komen!
3
geplaatst: 8 januari 2023, 15:17 uur
Vannacht een bandje ontdekt dat mij ongelooflijk enthousiast heeft gemaakt. En nog onbekend op MuMe en het forum, voor zover ik er iets kan van terugvinden. Maar ik had mijn twee nominaties voor deze editie al opzij gezet ... twijfel, twijfel ... Misschien offer ik morgenvroeg mijn tweede keuze wel op voor de nieuwigheid.
For now:
34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt
For now:34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt
2
geplaatst: 8 januari 2023, 15:19 uur
35. MIKE - What Do I Do? spotify:track:0JIgIvMc2glyepgDTLZhJs
Het hele album van MIKE staat vol geweldige lofi-producties en heerlijke raps, voor de Earl Sweatshirt, Quelle Chris en R.A.P. Ferreira fans.
Het hele album van MIKE staat vol geweldige lofi-producties en heerlijke raps, voor de Earl Sweatshirt, Quelle Chris en R.A.P. Ferreira fans.
2
geplaatst: 8 januari 2023, 17:08 uur
esteban schreef:
Vannacht een bandje ontdekt dat mij ongelooflijk enthousiast heeft gemaakt. En nog onbekend op MuMe en het forum, voor zover ik er iets kan van terugvinden. Maar ik had mijn twee nominaties voor deze editie al opzij gezet ... twijfel, twijfel ... Misschien offer ik morgenvroeg mijn tweede keuze wel op voor de nieuwigheid.
For now:
34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt
For now:34. Young Fathers - Tell Somebody spotify:track:3lQPBzcMsqmNldx9AgIhSt
Ik ben de gulden regels voor Song van het jaar vergeten, maar was 'hoe obscuurder hoe beter' er niet eentje van?
1
geplaatst: 8 januari 2023, 17:24 uur
Mausie schreef:
tijd om de hiaten op te vullen:
36. Fontaines D.C. - In ár gCroíthe go deo spotify:track:3oG6lgml0UMZrSAzV4kZDItijd om de hiaten op te vullen:
0
geplaatst: 8 januari 2023, 17:40 uur
Poek schreef:
Ik ben de gulden regels voor Song van het jaar vergeten, maar was 'hoe obscuurder hoe beter' er niet eentje van?
(quote)
Daar heb ik me toch ook al aan mispakt hoor.
Meteen er uit gebonjourd (hier of in De Witte Trui) om dan een maand later in tal van persoonlijke lijstjes en de gezamenlijke te zien verschijnen ... Maar 't is beslist, mijn tweede nominatie zal de nieuwe band worden, al klinken ze vrij toegankelijk.
5
geplaatst: 8 januari 2023, 17:57 uur
esteban schreef:
al klinken ze vrij toegankelijk.
al klinken ze vrij toegankelijk.
Is wel een probleempuntje ja. Hopelijk komen ze uit Transnistrië of zo om dat te compenseren?
1
geplaatst: 8 januari 2023, 18:00 uur
37. KEN mode - Throw Your Phone in the River spotify:track:23ImpmzLfbwezUMWWmncFW
1
geplaatst: 8 januari 2023, 19:49 uur
Johnny Marr schreef:
37. KEN mode - Throw Your Phone in the River spotify:track:23ImpmzLfbwezUMWWmncFW
Deze zeker met je smartphone geplaatst?
0
geplaatst: 8 januari 2023, 20:47 uur
Neen, met m'n laptop, anders krijg ik die spotify uri niet. Moet jordidj1 mij nog steeds eens uitleggen.
2
geplaatst: 8 januari 2023, 22:10 uur
Diepe buiging voor de fabuleuze presentatie van de finale door Koenr. Heerlijk leesvoer vol wetenswaardigheden om nog eens op je gemak door te lezen. Verrassende winnaar ook, het blijft mooi dat er in de Song van het Jaar (soms) ruimte is voor dergelijke eigenzinnige muziek om niet alleen deel te nemen aan de finale, maar ook succesvol een greep te doen naar het goud. Dat hebben we met z'n allen weer goed gedaan!
Dan weer over naar deze maand:
39. Little Simz - Silhouette spotify:track:6eCxbfPngmMvJjnJxyBcDg
Dan weer over naar deze maand:
39. Little Simz - Silhouette spotify:track:6eCxbfPngmMvJjnJxyBcDg
2
geplaatst: 8 januari 2023, 22:27 uur
Ik ga morgen goed de tijd nemen om dit even rustig door te lezen Koen, dit kan niet anders dit van ontzettend hoog niveau zijn. En een fijne winnaar ayeeee
Zo, even wat sereens toevoegen aan de startlijst:
40. Rural Internet feat. blackwinterwells - CAPITALISM spotify:track:0okDalst0rcw6PRcxYQWnQ
Zo, even wat sereens toevoegen aan de startlijst:
40. Rural Internet feat. blackwinterwells - CAPITALISM spotify:track:0okDalst0rcw6PRcxYQWnQ
1
geplaatst: 8 januari 2023, 22:37 uur
Johnny Marr schreef:
Neen, met m'n laptop, anders krijg ik die spotify uri niet. Moet jordidj1 mij nog steeds eens uitleggen.
(quote)
nou die keer in de trui was puur op geluk hoor
0
geplaatst: 8 januari 2023, 23:37 uur
41. De Toegift - Licht Als Stof spotify:track:2X6DwNtZk1i7A3lg23WURF
0
geplaatst: 9 januari 2023, 08:00 uur
42. Komisar - Barcelona spotify:track:1pZodOLMakaykGhgtdtqL5
Iemand een linkje, aub? (smartphone)
Iemand een linkje, aub? (smartphone)
* denotes required fields.