MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2022

zoeken in:

TOP-presentatie Poeter-Man!

Geniale presentatie 123poetertjes! Dank!

123poetertjes schreef:
De setting is een verlaten klaslokaal. Maar dan echt verlaten verlaten. Verpauperd als ware het het marketingbureau van Best Kept Secret.
Deze burn dan. Savage!

123poetertjes schreef:
Alleee putain wa’nne zever. Ze is gewoon eel goe.
ArthurDZ man je spreekt als een mengeling van Jan Paternoster en Zwangere Guy.

123poetertjes schreef:
Seriously, lees deze redditpost, absoluut hilarisch.
Ik heb trouwens nu pas door dat Hudson Mohawke dezelfde guy is als van de muziek uit deze legendarische post, 2 maanden die link niet gelegd.

(Linkje werkt overigens niet vm, hier een werkende)

hoi123 schreef:
(quote)
Ik heb trouwens nu pas door dat Hudson Mohawke dezelfde guy is als van de muziek uit deze legendarische post, 2 maanden die link niet gelegd.

(Linkje werkt overigens niet vm, hier een werkende)
Oeps, linkje is inmiddels aangepast, thanks! Maar ik kende hem nog niet en ging echt zoooo stuk hahahaha

Hahaha, batsen op Hudson Mohawke, hoe verzin je het

Fantastische presentatie gap, lekker getagd ook bij m'n #1. Net niet voor ome Denzel, maar de nummer 1 is ook schuimbekkend mooi. Wat een finale was dit

Thanks 123poetertjes, eindbaasje Morgen rustig alles op het gemak teruglezen.

Titmeister schreef:
Hahaha, batsen op Hudson Mohawke, hoe verzin je het

cbatsen *

Heerlijk Poetermans!

Wat een creatieve presentatie, petje af Niek!

Denzel was ook mijn nummer 1, maar volgens mij zijn de punten wel geteld.

Wie zie ik allemaal kwijlend vooraan bij Caroline Polacheck in de Paradiso trouwens?

123poetertjes schreef:
“Hallo Kaa,” zeg ik, “wat een plezierig toeval je hier aan te treffen. Ik ben bezig de muziek terug te vinden die kwijt is geraakt, kan jij me helpen?”

Ik krijg hier akelige Ik Mik Loreland-flashbacks van.

EDIT: The horror. The horror.

Mausie schreef:
Wie zie ik allemaal kwijlend vooraan bij Caroline Polacheck in de Paradiso trouwens?

Mij niet bellen! Ergens vooraan bij Simbonkel daarentegen...

Geachte inwoners van Snobbia,

We hebben nog één maand van 2022 te gaan. Controleer gerust onderstaande lijst. Kom maar op met die nominaties. Morgen (dat is zondag) 12:00 de tweede nominatieronde. Moge het beste nummer winnen.

Song van het jaar 2022 editie december

De volgende 16 nummers zijn automatisch genomineerd:

De 4 hoogst genoteerde singles op RateYourMusic.com t/m december:

Wednesday - Bull Believer
NewJeans - Ditto
RAYE - Escapism
Paramore - The News

De 4 best beoordeelde nummers - op basis van de IMDb-formule - van de maand december uit het topic Maak kennis met... 2022

Florence Adooni - Yinne
Little Simz - Broken
Rozi Plain feat. Alabaster DePlume - Agreeing For Two
Amount - In Den Tropen

Vervolgens de 4 hoogst genoteerde nummers uit de MuMe Eindafrekening 2022.

Harry Styles - As It Was
Let's Eat Grandma - Levitation
Son Mieux - Multicolor
Cucamaras - Winners Chapel

En tot slot de meest als favoriet aangevinkte tracks van de 4 meest populaire albums op MusicMeter van december 2022. Waarbij albums met 30 stemmen of meer én een gemiddelde van minstens 3,00 voorrang hebben. Als een album voldoet aan de criteria, maar de meest aangevinkte track al genomineerd is, dan nomineert het album geen nummer. (Bij geen aangevinkte track gekeken naar track rating op RYM).

Roger Waters - Comfortably Numb 2022
Misþyrming - Aftaka
Nakhane feat. Perfume Genius - Do You Well
Sophie Jamieson - Crystal

Alfabetisch:

Amount - In Den Tropen
Cucamaras - Winners Chapel
Florence Adooni - Yinne
Harry Styles - As It Was
Let's Eat Grandma - Levitation
Little Simz - Broken
Misþyrming - Aftaka
Nakhane feat. Perfume Genius - Do You Well
NewJeans - Ditto
Paramore - The News
RAYE - Escapism
Roger Waters - Comfortably Numb 2022
Rozi Plain feat. Alabaster DePlume - Agreeing For Two
Son Mieux - Multicolor
Sophie Jamieson - Crystal
Wednesday - Bull Believer

De overige 48 nummers gaan we zelf nomineren. Zie deze post voor een uitleg mbt welke nummers wel en niet genomineerd kunnen worden. Het belangrijkste criteria is dat een nummer afkomstig is uit 2022 en niet eerder heeft meegespeeld in dit topic.

Check hier welke nummers de afgelopen jaren al hebben meegedaan (hoewel niet helemaal bijgewerkt):
Al genomineerd 19/20/21/22 - Google Spreadsheets. De zoekfunctie in dit topic gebruiken kan ook.

Tot slot het verzoek jullie nominaties te voorzien van een Spotify-uri.

Kom maar weer door met al het moois! 123poetertjes, aerobag, arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Arrie, Cervantes, chartsmaster, Choconas, Coma Cat, curufin, Dance Lover, Don Cappuccino, dumb_helicopter, Edgar18, The Eraser, esteban, EvilDrSmith, exsxesven, Gretz, Gyzzz, herman, hoi123, JoaMuse, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, madmadder, Masimo, Mausie, niels94, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poek, reejman, SBube, shimahero, Snoeperd, stardust_be, stoepkrijt, Teunnis, The Eraser, Titmeister, TornadoEF5, VladTheImpaler, wibro, yeahyeahyeah
(+ een ieder die mee wilt stemmen natuurlijk) (Laat het even weten als je niet meer getagd wilt worden).

17. Komisar - Saturday spotify:track:2OD7WQi8HSwHFFh9y1x5ud

pauljojo, Morrissey - Rebels Without Applause moet volgens mij zijn Amount - In Den Tropen.

Mausie schreef:
pauljojo, Morrissey - Rebels Without Applause moet volgens mij zijn Amount - In Den Tropen.
Je hebt gelijk! Dank. Aangepast.

Mausie schreef:
Wat een creatieve presentatie, petje af Niek!

Denzel was ook mijn nummer 1, maar volgens mij zijn de punten wel geteld.

18. COBRAH feat. cupcakKe - Good PusS - Remix spotify:track:0jiThGoZ1qdJrImd4U6XE5

19. Rome Streetz - Big Steppa spotify:track:5mIFymNfdjU8ZDd28HP5RK

20. Charlotte Adigéry & Bolis Pupul - Ceci N'est Pas un Cliché spotify:track:1usZqtTrEPNm8gvn1vN4T8

21. Brutus - Victoria spotify:track:3w0uGz2qUYf0vxf8uNnse6

Chapeau nog Niek!

22. Sally - Zawgy Al Azeez (Dar Disku & Eternal Love Edit) spotify:track:3Q0Hfds0HVAZdJMztLvYDa

dumb_helicopter nomineer jij iets van Woods of Desolation? Hebben een schitterende plaat gemaakt die is uitgekomen in december!

JoaMuse schreef:
21. Brutus - Victoria spotify:track:3w0uGz2qUYf0vxf8uNnse6

Ter ere van het optreden gisterenavond in AB? Top nominatie!!

Teunnis schreef:
(quote)

Ik krijg hier akelige Ik Mik Loreland-flashbacks van.

EDIT: The horror. The horror.
jeeeejjjj is mn missie toch nog geslaagd

23. Avantdale Bowling Club - Still Feel Broke spotify:track:1zAyFMeFUFZhmJjlNOJOwV

yeahyeahyeah tikt alvast de nummer 1 van mijn nominatielijst af. Gelukkig heb ik nog voldoende reserves.

24. Nailah Hunter - Forest Dark spotify:track:7fOoTmAHztoeeTnetyMfex

panjoe (moderator)
25. Blood Orange - Jesus Freak Lighter spotify:track:22MPIMPsoi0vd46wsbpzfE

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.