Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2022, 19:23 uur
Kronos schreef:
Maar je vindt het wel beter dan Metallica - Fight Fire with Fire? Of heb je weer verkeerd gestemd...
(quote)
Maar je vindt het wel beter dan Metallica - Fight Fire with Fire? Of heb je weer verkeerd gestemd...
100% beter dan Fight Fire With Fire. Ik vind dat een minder Metallica nummer met zeer zwakke drumpartijen.
0
geplaatst: 16 juli 2022, 19:24 uur
Eddie schreef:
Ik vind dat een beetje overschat nummer,...
Ik vind dat een beetje overschat nummer,...
Dat is dan omdat je je eigen smaak overschat.

1
geplaatst: 16 juli 2022, 19:41 uur
Hahahaha laten we het daar maar op houden.
ABDrums schreef:
Nagenoeg alle drumpartijen van Metallica zijn om te janken.
Nagenoeg alle drumpartijen van Metallica zijn om te janken.
Dat gaat me dan weer erg ver, zolang het simpel blijft en het tempo niet te hoog is, is Lars best solide. Vooral op Ride… stoort het drumwerk me mateloos.
0
geplaatst: 16 juli 2022, 20:36 uur
Je was iets te snel met quoten, ik had hem al weer aangepast. Overschat was bij nader inzien wel wat overdreven gesteld door Eddie.
0
geplaatst: 16 juli 2022, 20:43 uur
8 - 5
4. Megadeth- Holy Wars...The Punishment Due vs. Motörhead- Ace Of Spades
4. Megadeth- Holy Wars...The Punishment Due vs. Motörhead- Ace Of Spades
0
geplaatst: 16 juli 2022, 21:16 uur
Ik ben meer van de (80s+1990) Megadeth dan van Motörhead, maar Ace Of Spades is toch wel een verhaal apart. Hoe fantastisch Holy Wars ook is en het eigenlijk een beter nummer is.
...
Bij nader inzien, ik geef mijn punt tóch aan Dave & Co. Sorry Lemmy.
3-3
...
Bij nader inzien, ik geef mijn punt tóch aan Dave & Co. Sorry Lemmy.
3-3
0
geplaatst: 16 juli 2022, 21:51 uur
'Ace Of Spades' blijft een legendarische track, al staat Megadeth hoger bij mij aangeschreven :
6 - 4
6 - 4
1
geplaatst: 16 juli 2022, 22:40 uur
Eddie schreef:
Je was iets te snel met quoten, ik had hem al weer aangepast. Overschat was bij nader inzien wel wat overdreven gesteld door Eddie.
Ik denk dat Eddie iets van Metallica verwacht wat het niet is. Het zijn geen virtuozen. Voor een ietwat rauw klinkend thrash album volstaat het drumwerk prima, zou ik zeggen. Het gaat veel meer om de energie dan de precisie. Hetfield speelt wel strak maar is gelukkig geen goeie zanger. En waarschijnlijk ook maar goed dat Lars niet tot de beste drummers ter wereld hoort want daarmee zou iets van het thrash gevoel verloren gaan.Je was iets te snel met quoten, ik had hem al weer aangepast. Overschat was bij nader inzien wel wat overdreven gesteld door Eddie.
0
geplaatst: 16 juli 2022, 23:24 uur
5. Judas Priest - Painkiller vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time
0-1
0-1
* denotes required fields.