MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
Kronos schreef:
(quote)

Maar je vindt het wel beter dan Metallica - Fight Fire with Fire? Of heb je weer verkeerd gestemd...

100% beter dan Fight Fire With Fire. Ik vind dat een minder Metallica nummer met zeer zwakke drumpartijen.

Eddie schreef:
Ik vind dat een beetje overschat nummer,...

Dat is dan omdat je je eigen smaak overschat.

Nagenoeg alle drumpartijen van Metallica zijn om te janken.

Zack
5-3

5-4

Kronos schreef:
(quote)

Hahahaha laten we het daar maar op houden.

ABDrums schreef:
Nagenoeg alle drumpartijen van Metallica zijn om te janken.

Dat gaat me dan weer erg ver, zolang het simpel blijft en het tempo niet te hoog is, is Lars best solide. Vooral op Ride… stoort het drumwerk me mateloos.

7-5

Kronos schreef:
(quote)

Je was iets te snel met quoten, ik had hem al weer aangepast. Overschat was bij nader inzien wel wat overdreven gesteld door Eddie.

8 - 5

4. Megadeth- Holy Wars...The Punishment Due vs. Motörhead- Ace Of Spades

1-2

1-3

2-3

Ik ben meer van de (80s+1990) Megadeth dan van Motörhead, maar Ace Of Spades is toch wel een verhaal apart. Hoe fantastisch Holy Wars ook is en het eigenlijk een beter nummer is.
...
Bij nader inzien, ik geef mijn punt tóch aan Dave & Co. Sorry Lemmy.

3-3

Zack
4-3

4-4

'Ace Of Spades' blijft een legendarische track, al staat Megadeth hoger bij mij aangeschreven :

6 - 4

Eddie schreef:
Je was iets te snel met quoten, ik had hem al weer aangepast. Overschat was bij nader inzien wel wat overdreven gesteld door Eddie.
Ik denk dat Eddie iets van Metallica verwacht wat het niet is. Het zijn geen virtuozen. Voor een ietwat rauw klinkend thrash album volstaat het drumwerk prima, zou ik zeggen. Het gaat veel meer om de energie dan de precisie. Hetfield speelt wel strak maar is gelukkig geen goeie zanger. En waarschijnlijk ook maar goed dat Lars niet tot de beste drummers ter wereld hoort want daarmee zou iets van het thrash gevoel verloren gaan.

7-5

Ik hou Lemmy en co nog effe in de race.

odi
8-5

odi
5. Judas Priest - Painkiller vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time

0-1

1-2

Dit is pas echte metal!

2-2

2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.