MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
Zack
0-2

Blood & Thunder heeft wel op mijn shortlist gestaan, maar uiteindelijk niet gekozen. Dat ik sowieso moeite met kiezen had blijkt wel uit mijn eerste nominatie, die uit 5 nummers bestond

1-2

odi
1-3

1-4

Anathema - Deep vs. Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow

1-0

odi
2-0

DjFrankie (moderator)
2-1

2-2

3-3

4-3

60. Between The Buried and Me - Monochrome vs. Cobalt - Hunt the Buffalo

Jammer dat het nummer van BTBAM gewoon een opmaat is naar het grotere werk. Het voelt daarom niet echt als gerechtvaardigd om dat nummer punten toe te bedelen. 0-1 dus.

Ook lang niet de hoogtepunt-BTBAM-waardige periode meer.

0-2

bennerd schreef:
Ook lang niet de hoogtepunt-BTBAM-waardige periode meer.

Heb je Colors II überhaupt beluisterd?

0-4

61. Paradise Lost - Darker Thoughts vs.
Cult of Luna - The Silent Man

1-0

2-0

2-1

3-2

DjFrankie (moderator)
3-3

'The Silent Man' is lang geen 'Echoes' (waarom heb ik constant andere favorieten van de hier genoemde bands?) enne... wacht eens even, was het niet Cult Of Luna dat mijn favoriet er gisteravond uit knikkerde? Zo, eigen schuld! Sweet revenge

4-3

62. Ozzy Osbourne - I Don't Know vs. Annihilator - The Fun Palace
Lastige battle, moet ik even over nadenken. Tijd die me wrs niet wordt gegeven.

0-1

0-2

Verrassend dat Power Trip's Soul Sacrifice er uit is gevlogen, dat is echt een gruwelijk vette openingstrack, misschien wel een van de vetste binnen thrashmetal (ja, zelfs met de releases uit de jaren '80 meegeteld).

ABDrums schreef:
(quote)

Heb je Colors II überhaupt beluisterd?
Neen, ik doe enkel uitspraken over muziek waar ik niet naar geluisterd heb.

BTBAM weet me niet meer te boeien sinds de platen na de eerste Colors. Aan Silent Circus - Alaska - Colors heb ik genoeg, voor de rest heeft mijn hoofd geen ruimte meer kunnen maken.

Don Cappuccino schreef:
Verrassend dat Power Trip's Soul Sacrifice er uit is gevlogen, dat is echt een gruwelijk vette openingstrack, misschien wel een van de vetste binnen thrashmetal (ja, zelfs met de releases uit de jaren '80 meegeteld).

Beetje ernstig blijven. Over enkele jaren hoor je van overdreven geprezen bandjes als Power Trip en Blood Incantation niks meer.

Don Cappuccino schreef:
0-2
Als Sadus er kansloos uitvloog in deze eerste ronde, dan is het niet meer dan terecht dat Power Trip meevliegt, want die mag de vleugels nog niet plukken van Sadus.
Er is al genoeg Ozzy en te weinig riffs van Jeff Waters in deze battles.
0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.