Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
2
geplaatst: 12 juli 2022, 16:47 uur
Kronos schreef:
Beetje ernstig blijven. Over enkele jaren hoor je van overdreven geprezen bandjes als Power Trip en Blood Incantation niks meer.
(quote)
Beetje ernstig blijven. Over enkele jaren hoor je van overdreven geprezen bandjes als Power Trip en Blood Incantation niks meer.
Kom happen dan Don Cappuccino
2
geplaatst: 12 juli 2022, 16:48 uur
Nee joh hoeft niet, Blood Incantation wordt vanzelf een classic deathmetalband door de tijd heen.
0
geplaatst: 12 juli 2022, 17:03 uur
63. Amenra - Silver Needle Golden Nail vs. Trivium - Brave This Storm
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 juli 2022, 17:15 uur
4-3 voor de vorige trouwens, had m'n bericht perongeluk verwijderd, sorry, Ozzy door dus
1-2 voor deze uiteraard, heel duidelijk
1-2 voor deze uiteraard, heel duidelijk
0
geplaatst: 12 juli 2022, 17:32 uur
Krimmenele, gaat het nóg niet snel genoeg dan?
Nu zie ik trouwens pas het licht. Dit nummer doet vreemd genoeg niet mee, maar zou de winnaar van dit spelletje moeten zijn: https://www.youtube.com/watch?v=QuTdnkDflmE
4-2
0
geplaatst: 12 juli 2022, 17:34 uur
64. Type O Negative - Unsuccessfully Coping with the Natural.... vs. My Dying Bride - The Cry of Mankind
De laatste alweer. 0-1.
De laatste alweer. 0-1.
1
geplaatst: 12 juli 2022, 17:35 uur
Oh wacht, we zijn al bij de laatste. Maar nauwelijks tijd om adem te halen dus. Of ook maar even goed na te denken welke van deze twee iconische klassiekers door moet.
Poeh.... een fokking hersenkræckert.
Ik pas.
Poeh.... een fokking hersenkræckert.
Ik pas.
1
Zack
geplaatst: 12 juli 2022, 17:37 uur
0-2
Qe doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...
Qe doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...
0
geplaatst: 12 juli 2022, 17:43 uur
Zack schreef:
We doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...
We doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...
Ik denk dat dat wel goed komt. Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo. Als je tot de zes doet hebben meerdere deelnemers de kans om mee te doen, en zorg je ervoor dat meer deelnemers aan meer battles mee kunnen doen (omdat het trager gaat). Twee vliegen in één klap dus.

1
geplaatst: 12 juli 2022, 17:49 uur
ABDrums schreef:
Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo.
Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo.
Die users vis je er wel makkelijk uit. Het zijn de namen die niet 6 keer per pagina langskomen.

Maar meer benodigde stemmen ben ik voor.
0
Zack
geplaatst: 12 juli 2022, 17:50 uur
ABDrums schreef:
Ik denk dat dat wel goed komt. Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo. Als je tot de zes doet hebben meerdere deelnemers de kans om mee te doen, en zorg je ervoor dat meer deelnemers aan meer battles mee kunnen doen (omdat het trager gaat). Twee vliegen in één klap dus.
Dat is de bedoeling ja..... Battle missen doe je toch , zeker bij niet -genre gebonden K.O. 's.(quote)
Er zijn altijd nog 64 nummers in het spel in Ronde 2 ...
0
geplaatst: 12 juli 2022, 18:32 uur
Er worden soms verkeerde keuzes gemaakt helaas. Bikkelharde mannen hier op het forum. No Mercy!
* denotes required fields.