MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
Kronos schreef:
(quote)

Beetje ernstig blijven. Over enkele jaren hoor je van overdreven geprezen bandjes als Power Trip en Blood Incantation niks meer.

Kom happen dan Don Cappuccino

2-3

Nee joh hoeft niet, Blood Incantation wordt vanzelf een classic deathmetalband door de tijd heen.

Zack
3-3

Zack, wanneer begint de tweede ronde?

63. Amenra - Silver Needle Golden Nail vs. Trivium - Brave This Storm

0-1

Zack
0-2

ABDrums schreef:
19.00 uur ! mits dit af is uiteraard )

4-3 voor de vorige trouwens, had m'n bericht perongeluk verwijderd, sorry, Ozzy door dus

1-2 voor deze uiteraard, heel duidelijk

odi
2-2

Zack schreef:

Ik denk niet dat je daar over in hoeft te zitten...

3-2

ABDrums schreef:
Zack schreef:

Krimmenele, gaat het nóg niet snel genoeg dan?
Nu zie ik trouwens pas het licht. Dit nummer doet vreemd genoeg niet mee, maar zou de winnaar van dit spelletje moeten zijn: https://www.youtube.com/watch?v=QuTdnkDflmE
4-2

64. Type O Negative - Unsuccessfully Coping with the Natural.... vs. My Dying Bride - The Cry of Mankind

De laatste alweer. 0-1.

Oh wacht, we zijn al bij de laatste. Maar nauwelijks tijd om adem te halen dus. Of ook maar even goed na te denken welke van deze twee iconische klassiekers door moet.
Poeh.... een fokking hersenkræckert.
Ik pas.

Zack
0-2

Qe doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...

Zack schreef:
We doen de 2e ronde tot de 6 Punten zodat het wat meer ademt hoop ik , maar moet ook rekening houden met aantal deelnemer s met een aanname...

Ik denk dat dat wel goed komt. Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo. Als je tot de zes doet hebben meerdere deelnemers de kans om mee te doen, en zorg je ervoor dat meer deelnemers aan meer battles mee kunnen doen (omdat het trager gaat). Twee vliegen in één klap dus.

2-3

ABDrums schreef:
Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo.

Die users vis je er wel makkelijk uit. Het zijn de namen die niet 6 keer per pagina langskomen.

Maar meer benodigde stemmen ben ik voor.

Zack
ABDrums schreef:
(quote)

Ik denk dat dat wel goed komt. Er zijn denk ik ook wel mensen die deel zouden willen nemen, maar behoorlijk wat battles missen vanwege het moordende tempo. Als je tot de zes doet hebben meerdere deelnemers de kans om mee te doen, en zorg je ervoor dat meer deelnemers aan meer battles mee kunnen doen (omdat het trager gaat). Twee vliegen in één klap dus.
Dat is de bedoeling ja..... Battle missen doe je toch , zeker bij niet -genre gebonden K.O. 's.

Er zijn altijd nog 64 nummers in het spel in Ronde 2 ...

Zack
Het stond 2-3....

Ik wilde nóg sneller!

Zack
Teveel Speed Metal geluisterd ?

Zack
Dus...2-3 nog

2-4

3-4 maar het heeft geen zin meer

Er worden soms verkeerde keuzes gemaakt helaas. Bikkelharde mannen hier op het forum. No Mercy!

Hahahaha Type-O-Negative gaat strijdend te onder.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:36 uur

geplaatst: vandaag om 17:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.